[Ghost Recon] val ie tegen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door XTM, 8 mei 2003.

1. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blaauw zegt 't al...als je van een realistisch/tactische shooter houdt is dit je game....anders moet je meer richting Unreal gaan kijken (en voor de mensen waarvoor dat te snel gaat weet ik 't ook niet meer :p)

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    sommige vriendjes vinden alleen hun eigen spellen geweldig, dus let daar maar niet te veel op.(uit eigen ervaring) Ik heb Ghost Recon, maar nightfire niet... Nightfire ff (lees 5 min) op de gc gespeeld , zag er goed uit maar besturing was minder. Ghost Recon is i.i.g. geweldig goed!:)

3. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon te stoer om met twee teams (in sp) een paar Russen in een hinderlaag te lokken en daarna in een crossfire af te slachten.
    Op live is het, mits je een team hebt dat bereid is orders te volgen ultiem. Want als jij en je teammaten elkaar aanwijzingen geven en die ook opvolgen, ben je veel sterker dan wanneer je als een rambo ten gronde gaat.

4. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1

Wie geeft hier nou het goede voorbeeld??

Laatst bewerkt: 9 mei 2003
  5. p1m

p1m Guest

ik zie het al voor me een ghost helemaar liggend op de grond snipend iedereen mollen komt er een konijn voor bij spriongen *kriss kross wil make ya JUMP JUMP

6. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Ghost recon is gewoon een zwaar ruig spel...ik heb m ook op de PS2 en daar is de radar veel beter..op de doos is het echt vaag. je kan gewoon niet zien wanneer je belaagd wordt..voorr de rest..TOP GAME..

7. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zowel Ghost Recon (€37 bol.com) als Nightfire (€30 Intertoys) en ik vind dat je deze games niet met elkaar kunt vergelijken GR is Stealth en realisme en 007 is puur actie en avontuur. En over de besturing van James Bond kies de Goldeneye besturing en je speelt net zoals Halo dus dan mag je best tevreden zijn toch?

8. p1m

p1m Guest

yup PS2 is veel beter

9. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik er juist beter aan....ach...tis maar hoe reeel je t wil denk ik....:confused:

10. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Ghost Recon Ruled vooral tegen elkaar op elk een apart comp.

maar jah je moet ervan houden

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ghost Recon is een masterlijk spel!

graphics vind ik er nog steeds goed uitzien..ondanks dat het een ouder spel is...

en de multiplayer met elkaar is helemaal gaaf (in splitscreen dan, want Live heb ik nog niet)
    dus al met alis Ghost Recon gewoon een TOPGAME! :D

12. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    en hoe zit het met het tactische gebeuren, dat je ventjes naar een plaats moet sturen of laat aanvallen van een flank? gaat dat niet moeizaam of gewoon heel makkelijk?

13. p1m

p1m Guest

makkelijk ik miss alleen nog een stand tussen assult en recon

14. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel best tegenvallen. Ik had hem gekocht maar het was niet wat ik ervan verwacht had. Maja.......

15. p1m

p1m Guest

wat had je er van verwacht dan?

16. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ghost recon ook binnenkort gaan halen, lijkt me echt zo gaaf over Xbox Live! (niet dat ik dat heb, maar toch 8))

17. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb Ghost Recon tijdelijk geleend en het bevalt me wel!!! Ondanks de mindere graphics (dat moet iedereen toegeven, of ben ik verwend met Halo en Splinter Cell), speelt het gewoon lekker en is het leuk om te doen! Vooral 's nachts is het leuk, met je sniper en je nightvision mensen door hun hoofd schieten! Ook de gameplay is goed, en in co-op is het ook wel leuk om te doen. Je kan van 2 kanten aanvallen enzo :D

18. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    spel is off the hook yo

Deel Deze Pagina