Hey ik ben sinds een paar dagen nieuws poster bij een andere site(ff geen spam)alleen het is daar totaal nog niet druk (rond 18 members)en ik post er toch al best veel nieuwtje's.Maar wil toch graag meningen weten van andere mensen erover en VOORAL hoe ik ze kan verbeteren.Heb jij ook wat nieuwtje's?Post ze dan.
Ik post ookal nieuws dat natuurlijk hier op XBW is geweest.Dus allemaal nieuw zal het niet allemaal zijn.Het laden kan ook ff duren I.V.M. plaatjes...
-----------------------------------------------
lucasArts kondigt een nieuwe third-person-shooter aan.
LucasArts kondigt Armed & Dangerous aan.Een game waar veel in geschoten zal moeten worden,met een groep rebellen met flinke wapens,en een bijna onmogelijke taak voor hun.De game word verwacht rond de winter van 2003.
Gebaseert op een waar verhaal,nemen de spelers de rol aan van Roman,een heethoofdige crimele leider van een groep helden genaamt de Lionhearts.De leden van zijn groep zijn:Jonesy,Q1-11 en Rexus die een oorlog voeren tegen een tirante koning.
Terwijl ze met deze quest bezig zijn leren ze dat sommige schatten het niet waard zijn om gestolen te worden en dat er belangrijkere dingen zijn dan goud en geld.
![[IMG]](http://www.xbox365.com/gdb/images/EpVEAEkAEkLGnWhhpn/Armed__Dangerous_6.jpg)
Dit zijn alvast de eigenschappen van Roman zijn hulpje's
Jonesy:bijtend,bitter,sarcastisch en alleen trouw aan de Lionhearts.
Q1-11 is een is de killende droid(robot) van de groep en is dan ook de sterkste,hij is zelf bewust geworden toen hij ontdekte dat hij van tee hield.
Rexus:heeft vroeger een hoofd trauma gehad,dat heeft hem tot de onaangename wrak van een man gemaakt dat hij nu is.Hij beschikt ook over magie.
![[IMG]](http://www.xbox365.com/gdb/images/EpVEAEkAEkLGnWhhpn/Armed__Dangerous_8.jpg)
De game zelf zal 21 missie's bevatten in 5 verschillende werelden.
Waaronder,gebieden met veel ijs en waar het veel sneeuwt,en dan ook weet tot tegenstelling gebieden met veel bos en watervalen.
Dit verhaal speelt zich af op de planeet milola waar alles bestaat uit 3 landen:Armortia,Forgeen en midden,Koning Forge is de leider van deze alle drie.
Over de bewapening is nog niet zoveel bekend wel bekend zijn er toch al een paar wapens.
De cyclop-sniper-rifle die meerdere vijanden in 1 schot neer kunnen halen.
De Vindaloo Rocket Launcher welke 4 rakketen tegelijk afschiet en dan ook enorme schade aanricht.De sticky bomb is een soort c4 bom die je overal aan bepaalde opervlakten kan plaatsen,zoals gewone muren.
En het rare topsy-turvy wapen dat de wereld voor een paar seconden op de kop keert,als dit afgelopen is vallen de vijanden keihard met hun gezicht terug op de vloer.
Zoals je zelf ziet lijkt dit speel van uiterlijk en gameplay best veel op de game Brute force
Laatst bewerkt: 9 mei 2003