1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NBA 2K11

Discussie in 'Games' gestart door Dedemsvaart, 2 aug 2010.

  1. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat toch wel kriebelen nu! Zit nu in me toetsweek dus denk dat ik hem volgende week wel haal!
     
  2. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb wat moeite met twee Jordan Challenges. Er zijn er twee waarbij je een x aantal rebounds moet pakken (7 en 9 dacht ik), maar gemiddeld pak ik met Jordan maar 3 of 4 rebounds per wedstrijd.
     
  3. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Pfff, ik ken het. Rebounden vind ik altijd zo moeilijk in NBA 2K...
    Misschien moet je er niet teveel op letten, dan gaat rebounden vaak nog zelfs beter heb ik gemerkt.
     
  4. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lastige is dat ik wel goed offensive rebounds pak, maar de defensive rebounds worden altijd door Pippen gepakt.
     
  5. Taker.

    Taker. Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Jordan in de center positie zet en met de rebounders op je team alleen uit gaat blokken dan pakt ie rond de 10 rebs per game.
     
  6. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip!
     
  7. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Pff ik heb wat kuts! My player, was bezig met een game welke ik had opgeslagen. Als ik nu my player start begint hij standaard bij de game, maar na het laden loopt hij vast en zit ik tegen een zwart beeld aan te staren, wil niet opnieuw beginnen!!!
     
  8. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook zo iets. Elke keer als ik een nieuwe wedstrijd wil beginnen in My player mode, loopt mijn ps3 vast. :mad: Net nu het allemaal juist zo goed ging. :mad: Heb ik die 53 wedstrijden ook voor niks gespeeld.
     
  9. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagske over de NBA2K reeks. Ben niet zo'n super grote fan/liefhebber van basketball maar ik heb met een maat afgesproken dat we de NBA2K10 versie willen kopen om zo paar potjes online te kunnen spelen. Waarom 2k10 versie? Die kunnen we voor amper een kleine 15€ (of zelfs minder) nieuw kopen. En daar zou echt zeer weining verschil zijn met 2k11 versie.

    Nu mijn vraag was of het online gedeelte vlotjes verloopt? Ik vermoed van wel maar aangezien NBA meer populair is in US, wou ik zeker zijn dat het online gedeelte stabiel is voor Europeanen.
     
  10. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik speelde niet heel vaak/vrijwel nooit online. Maar de potjes die ik speelde verliepen prima. Denk dat je voor het bedrag, kijkend naar de game, je er zeker geen buil aan zal vallen.
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Word het spel nog gespeeld :eek:?
     
  12. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het vandaag gekocht, samen met ne maat, precies niet veel activiteit online.
    Wel heel tof spel :)
     
  13. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik heb gelukkig mijn probleem weten op te lossen door alle gamefiles te verwijderen (behalve dan van je myplayer). Ben nu rating 50 overall, tijd om door te stormen, de Celtics hadden al interesse in me, noice!
     
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Rick ik zag op een kanaal van Smoove dat er al enkele patches zijn geweest die de problemen zouden oplossen in die my player mode en de 3de patch zou dit uiteindelijk hebben opgelost. Maar deze patch zou niet bij jou hebben gewerkt want je files waren al bugged/verpest dus dat is wel jammer voor je.

    Vind het filmpje niet direct terug maar hij staat er wel tussen.




    Btw die patch zou je toch automatisch moeten krijgen of kunnen downloaden?
     
  15. soupero

    soupero Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ja
     
  16. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Spelen mensen deze game nog??
     
  17. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik wel en in Amerika ook massaal. Het is een populaire game.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Ik ga de game ook maar eens kopen op zavvi!
     
  19. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar vermaak je je wel mee hoor, was dit niet de beste sport game van 2010 ?
     
  20. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja sowieso de beste sport game die ik tot nu toe heb gespeeld, ben weer totally addicted en ben zelfs een balletje gaan schieten door 2k11 :p

    Met welke teams spelen jullie? Ik speel zelf eigenlijk alleen maar met de Heat. Het is lastig om alle schoten te masteren en alle spelers precies te kennen, als je elke keer met een ander team gaat spelen lukt dat nooit.
     

Deel Deze Pagina