1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Als jij met een extra stop ruim voorligt wordt het wellicht tijd om de moeilijkheidsgraad iets op te schroeven ;)
     
  2. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke moeilijkheids graad speelt iedereen hier eigenlijk?
    ik heb het spel net 10min binnen en ben begonnen op medium in de eerste vrije training 11e met mijn HRT Crosworth, tweede vrije training na 4 rondjes de 1ste... met dikke seconde voorsprong :confused: ligt dit nu aan mij of is dit normaal in de vrije training? of moet ik overgaan op Hard...
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Overgaan op Hard, het gaat er niet moeilijker op worden in de races!
     
  4. petit1985

    petit1985 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik rij zelf met controller op Legendary en alle Assist uit op schakelen na. Met de Lotus regelmatig nog in de punten gereden, al moet ik dan wel zeggen dat ik soms een race 5 keer herstart omdat ik er weer flink naast hang.

    Nu een stuurtje gekocht, en de AI terug gezet op Hard tot ik het stuur onder de knie heb.
     
  5. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal hem ook eens naar hard opschroeven dan.
     
  6. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het eigenlijk met uitvallers? gebeurt dit weleens in de race of? tot nu toe 3 race's gereden maar iedere keer 24 auto's die finishen.. :confused: beetje raar..
     
  7. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Speel nu op legend, met schakelen automatisch en traction control op medium. Verder alles aan (schade op full, banden sim aan en fuel sim aan), is nu lekker pittig. Rij nu ook rond de 11/12/13e plaats rond met een Toro Rosso, vette gevechten, heerlijk! Al ben ik nu bezig op Catalunya, niet te doen. Wordt een plekkie op 20+ ben ik bang...
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gisteren bij mijn broertje even gekeken. Hij heeft de game ook inmiddels. Meneer vliegt 4x, van de 5 attempts, in dezelfde bocht eruit. De 5e attempt een bocht of 2 later. We lagen met een groepje echt in een deuk. Mijn andere broertje zonder veel moeite 1:45:353 rijden op SPA. Die gein doen we nog wel een keertje over. :+
     
  9. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit spel na de update een beetje goed te spelen?
    Of valt het nog tegen?
     
  10. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Eensch. Hard vind ik ook de lekkerste moeilijkheidsgraad. Op easy en normal sprint je iedereen voorbij, dat is gewoon niet leuk meer, op very hard moet je echt nog goed je best doen op hoog te eindigen. Bij hard kan je rustig rijden, genieten van de game en nog redelijke tegenstand krijgen zonder dat het té moeilijk wordt.
     
  11. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    maar met de Controller zijn sommige bochten toch echt niet te nemen he.. of kan ik nog ergens instellen dat hij wat soepeler stuurt??

    Hoop dat het met 't stuurtje wat beter gaat..
     
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Om beter te sturen heb ik speedfreek besteld en dat werkt echt uitstekend. Kan veel nauwkeuriger insturen en vooral de exit uit de bochten is veel netter waardoor je meer snelheid meeneemt.
    Samen met een opstukje om nauwkeuriger te richten was ik €20 kwijt. Toch veel goedkoper dan een stuurtje.
     
  13. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Oefening baart kunst, ik rij met de controller op moeilijkheidsgraag legend prima rondetijden..
     
  14. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    En is deze game het geld waard?
    Speelt het spel na de update beter, of?
     
  15. Remco

    Remco Guest

    Maar minder leuk, imo.


    Gisteren 17e geworden op Catalunya. Pff, wat was dat afzien! Als 13e gekwalificeerd, 11e na bocht 5 in lap 1. Ik had dus goede hoop. Alleen was de AI zoveel sneller en ik schoot er ook nog een keer af. Beetje jammer, maar ik ben niet geheel ontevreden. :)

    Nu door naar Monte Carlo, Monaco :emo:
     
  16. Cyrox NL

    Cyrox NL Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    League

    Zijn er hier ook mensen geïnteresseerd in een een nederlandse league?
    Ik ben het een beetje zat door steeds van de baan afgebeukt te worden, dus wil ik eerst even vragen of er mensen zijn die hier ook naar op zoek zijn.

    Groeten,
    Cyrox NL

    GT= Cyrox NL
     
  17. Remco

    Remco Guest

    Prima hoor, ik ben niet heel vaak online. Maar wel een eerlijke racer :)

    The Remco NL :)
     
  18. HugoMoncler

    HugoMoncler Guest

    Waar heb je dit besteld?
     
  19. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, als het uitkomt. :)

    Zag trouwens dit op twitter:

    peter101tv Peter Spit
    Morgen naar #kartplaza om de hds op te halen! Dan kan de montage van #f12010 cup beginnen!

    Werd tijd. *)
     
  20. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee waar de "Speedfreek" voor je xbox 360 controller het beste kunt bestellen?
     

Deel Deze Pagina