1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Singleplayer] Call of duty: Black ops [Spoilers]

Discussie in 'Games' gestart door Edjuuuuuh, 8 nov 2010.

  1. DutchHeat

    DutchHeat Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe het komt dat ik de level emblems zie in plaats van de zelfgemaakte emblems van andere zie online(xbox360)terwijl ik de verschillende achtergronden wel kan zien? Op youtube zijn ze wel te zien
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2010
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Het kan toch ook zijn dat die mensen toevallig een level emblem ipv een zelfgemaakte emblem gebruikten?
     
  3. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    verhaaltje kwijt over de sp, mensen die het niet willen weten hoe de campaign story gaat, lees dit dan niet.:
    echt een erg mooie campaign joh, beste van cod tot nu toe vind ik met allerlei landen zoals vietnam en die ijs missie met steiner. Dat je uiteindelijk bent ge brainwashed door dragovich en dat je eigen team je steeds informatie en de codes uit je(mason) probeer te krijgen. Ik dacht eerst dat het dragovich was maar dat is niet zo. Je eigen team soldaten ondervragen je en je geeft antwoorden aan hun die niet kloppen doordat dragovich je ge brainwashed. Ook dat ze uiteindelijk vertellen dat er toen niemand in die tunnel was(geen reznov, hele campaign alleen in je gedachten erbij is). Ik vond het al zo maf, dat die gast zij: Heey wtf are you doing mason?, blijkt natuurlijk dat er helemaal geen reznov was, vandaar. + nova 6 missie was ook chil op veteran, echt zorgen dat je pak niet blootgesteld was, en zo kan ik wel veel meer vertellen, kortom geef ik als cijfer een vette 9 op de sp. Well done treyarch.:thumbs:
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    |:-
     
  5. tankless

    tankless Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die 6 uur totaal totaal niet verveelt, alleen die verhaaltjes heletijd ondertussen moesten ze wel een knop maken van (A) SKIP
     
  6. DutchHeat

    DutchHeat Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Da dacht ik in het begin ook, maar het is altijd zo
     
  7. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF! Ik kom niet verder bij een stukje in de singleplayer op veteran. Zit je op een tank met dubbele grenade launcher en een mitrailleur. Ik ga binnen 5sec dood als ik spawn, wat een slechte punten voor de checkpoints. Iemand tips?? Of is het gewoon zo'n lame kutmissie waarbij je geluk moet hebben, net als met die napalmtonnen?
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    nee je moet heel goed onthouden waar de vijanden komen en dan voortduren grenades spammen en wat je grenades niet pakken heel snel afmaken met je machinegeweer.

    je moet eigenlijk al grenades op ze schieten voor ze goed en wel in beeld zijn.

    Aan het begin van dat stukje bijvoorbeeld moet je die jeep die voor je langs rijdt pakken terwijl hij nog rijd anders heb je geen tijd meer voor de mannen die uit de chopper daarachter komen.

    kwestie van trial en error en inderdaad 1 van de iritantere stukken uit de sp
     
  9. Forty

    Forty Guest

    Had ik ook je moet die auto's kapot shieten dan gaan die ventjes eromheen dood (zeker als die chopper komt)
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    wat nou?
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je alleen de eerste 3 levels had gedaan vandaar de|:-
    Mijn exuses ;)

    Dit vond ik op een ander forum:
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, het is wel weer een uitdaging, dat spelen op veteran. Het voordeel van veteran is dat je meer ziet van de levels dan je lief is, elk detail heb je nu wel eens gezien. Net Numbers gehaald, wat zaten hier veel vervelende stukken tussen zeg.
     
  13. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Wtf, heb de eerste 3 levels op veteran gehaalt, en krijg geen achievement:eek:
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je moet er ook 4 doen toch? Kijk even of je echt de missies die genoemd zijn in de achievement wel gehad hebt, volgens mij telt er 1tje ergens niet mee
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Die missie in het pentagon moet je ook helemaal spelen op veteran :)
     
  16. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    oke, dan heb ik die waarschijnlijk gemist.
     
  17. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    heb m vandaag in 1 ruk uitgespeeld, 7 uur over gedaan. echt super!

    alleen dat einde nadat de credits zijn afgelopen is wel wazig, daarna kun je ineens een rondje zombies spelen
     
  18. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    op welke moeilijkheidsgraad?
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Recruit of Regular, aangezien hij geen achievement van Hardened/Veteran heeft.
     
  20. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Oke thanks. Ik heb hem ook maar even besteld, 7 uur vind ik netjes en daarna op veteraan ben ik er veel langer mee zoet.
     

Deel Deze Pagina