Tsja, ik *dacht* het zeker te weten. Iedere keer als ik een nummer op 5 sterren haalde streepte ik het door. Spoiler Nu maar eens kijken of ik iets heb gemist. Op die lijst staan helaas ook nummers die je niet in Quickplay kan spelen en dus niet meetellen. (zijn specifieke battle mixes) Maakt het controleren wat lastiger. Zag eerst al dat ik Human After All niet had doorgestreept, dus even opnieuw gespeeld + doorgestreept, maar helaas... edit: Nog een nummer gevonden wat ik niet heb doorgestreept. *houd vingers gekruist en gaat spelen* edit2: Yeah. Dat was wel even schrikken. DJ Hero® 2 628 / 1000 30 / 50 (60%) You're The Best! Earn 5 stars for every mix at Expert difficulty. 16 (21-11-2010) Alles met de Rewind Deck gedaan, behalve de nummers die ik daar niet in 1 keer mee haalde; die heb ik met de Multiplier deck gedaan. Dat ging zo gemakkelijk dat het volgens mij beter was geweest als ik die vanaf het begin had gebruikt.
Blijkbaar is het makkelijker in de top 50 te komen van de leaderboards dan ik had verwacht, dus het is voornamelijk de score waarvoor ik het spel speel, niet om mijn skills te verbeteren
Memories - Bashy Bashy, ik daag je uit om die score in te halen (waar ik op no. 1 sta in de leaderboards qua Hard difficulty )
zit nog steeds met een kapotte turntable controller. is hier niks aan te doen? moeten we allemaal gewoon maar accepteren dat activision ons genaaid heeft?
vandaag ook maar gekocht koste toch maar 75 euro bij dixons het is echt dik wennen met zoveel knopjes en al dat gedraai werken dus ben nog niet echt aan genieten ben nu wel ff bezig met deel 1 denk ik ( ook de reden dat ik het heb gekocht 2 spelen voor 1 )
Yay, gratis Tiesto DLC. Spoiler Guitar Hero DLC was ook gratis http://www.mycokerewards.com/itemDetail.do?itemId=12109&WT.mc_id=SOURCEREG:ACTIVISION
Dan gebruik je toch een US adres. Ik heb em al op mijn HDD staan, dus het werkt. (al moet ik het wel nog spelen ) Zal dat straks ook eens testen
gewoon en amerikaanse adres opzoeken en die gebruiken werkte gewoon voor mij en is gewoon speelbaar (heb traffic / Louder than Boom al gespeeld)
Nieuw DLC voor 480 puntjes Word er niet echt warm of koud van dus deze laat ik links liggen Maar ook beide 640 punten
Erin komen doe je sowieso, maar een hoge notering is wat anders. Sta met zo'n 20 mixes in de top 20 dus het is degelijk wel te doen als je vanaf Hard speelt.