[PS4] [PS3] Uncharted 2: Among Thieves

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 1 mei 2009.

1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik ben benieuwd! Ik vind de vorige twee games echt geweldig.

2. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Er zat twee jaar tussen Uncharted 1 en 2, dus eind 2011 is goed mogelijk.

3. Naughty God

Naughty God Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelet op de line-up van Sony volgend jaar zou ik daar niet zo stellig over zijn.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wat zijn er voor exclusives gepland dan voor Q4 2011? Volgens mij zou een Uncharted 3 daar zeker niet misstaan

5. Naughty God

Naughty God Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ratchet & Clank: All 4 One, Resistance 3 en The Last Guardian zullen in ieder geval in het laatste kwartaal zullen verschijnen. En dan heb je nog titels die aangekondigd moeten worden (Starhawk, vermoedelijk een nieuwe Syphon Filter). Agent zou zomaar ook volgend jaar kunnen verschijnen. Het spel is al geruime tijd in ontwikkeling en de feestdagen is voor Rockstar wel een geschikte periode.

Punt was hoe dan ook dat Sony al een dermate goede line-up heeft voor 2011 en daarmee ook praktisch iedere maand een titel kan uitbrengen. Titels die vergevorderd zijn in hun ontwikkeling en de weg voor U3 aanzienlijk vrij maakt om ook in 2012 te mogen verschijnen.

Laatst bewerkt: 23 nov 2010
  6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ...

Laatst bewerkt: 24 nov 2010
  7. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Hier een bericht over Uncharted 3

Ik ben benieuwd

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Uncharted movie to include “family dynamic,” “heads of museums” being brought to “justice

Wait, what? Sorry, what?

“This idea really turns me on that there’s a family that’s a force to be reckoned with in the world of international art and antiquities … [a family] that deals with heads of state and heads of museums and metes out justice,” director David O. Russell told the LA Times.

He also called the film a “locomotive,” explaining that the script’s already about half-way done and things are really starting to take shape. You know, in the same way that a toddler’s sculpture of a “boat” that’s actually a blob of Play Doh bifurcated by a popsicle stick “takes shape.”

“We’ll have the family dynamic, which we’ve done in a couple of movies now,” he added. “And then you take that and put it on the bigger, more muscular stage of an international action picture, but also put all the character stuff in it. That’s a really cool idea to me.”

And just when you’d gotten over your outrage about Mark Wahlberg hogging Nathan Fillion’s spotlight, too. But hey, Russell’s a big busy director man. Clearly he doesn’t have time for silly frivolities like actually playing the games his movie’s allegedly based on.​

Laaaaame. Sowieso Wahlberg ook :emo:. Als er een film zou moeten komen dan zou het een nieuwe soort van Indiana Jones moeten worden.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dit leest meer als een nieuwe National Treasure ( wat op zich al een rip-off was van The last crusade) dan een Uncharted film.

Doe het dan gewoon lekker niet

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    ....ik hoop dat dat een grapje was......:F:

Ik hoop ook echt dat de makers van Uncharted deze filmmakers een dikke middelvinger geeft.|:-

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Argh, een film is al erg, maar Mark Wahlberg kan voor mij die hele franchise verneuken. Als ik aan IEMAND een bloedhekel heb :F:

Maarrrr, de aankondiging dat er mogelijk ook een nieuwe SSX komt is \o/

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Is deze platinum of niet? :)

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ga daar maar van uit. Denk niet dat je 'm nu nog makkelijk non-platinum kan vinden in de winkel.

14. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Verkeerde topic...is laat/vroeg..

Laatst bewerkt: 12 dec 2010
  15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een heerlijk spel zover. Het begon met de trein was goed gedaan en het museum gedeelte was erg leuk. De writing vind ik ook top-notch zover. Eerste indruk is al beter dan deel 1. Animatie is trouwens ook beter geworden. Nu kan je niet meer zo onrealistisch op muren springen als spiderman, wat wel in deel 1 kon. Althans, zo heb ik dat tot nu toe ervaren.

16. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb deze game vandaag ook besteld. Heb het eerste deel een tijd terug met veel plezier gespeeld, dus ben zeer benieuwd naar U2. Lees eigenlijk alleen maar positieve verhalen mbt deze game, kijk er naar uit om te beginnen.

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Deel 2 vind ik verreweg de beste van de trilogie.

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Absoluut, laatste tijd zin om ze opnieuw te spelen maar backlog met nieuwe games is al zo groot :'-(

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een verdomd mooi spel. De aandacht gegeven aan details is ook prachtig. Moet zeggen dat je in Nepal een leuke easter egg hebt: als je eenmaal bovenaan de hotel bent, en gaat zwemmen in het zwembad, doet Nate ''Marco! Polo!''.

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    _O_. Wat een meesterwerk. De train setpiece was epischer dan ik had verwacht. De muziek, de writing, de personages, de omgeving, alles is gewoon geweldig. Een van de betere spellen die ik afgelopen tijd heb gespeeld.

Laatst bewerkt: 10 jan 2013

Deel Deze Pagina