1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Is die Ascendance film een beetje tof?
    Of is die al gelekt op het internet? :9
     
  2. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe groot achten jullie de kans dat er binnenkort een box uitkomt met alledrie de assassin's creed delen? (voor figuren zoals ik die nog geen van de delen in bezit hebben)
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    37,98%
     
  4. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is lager dan ik had verwacht. :mad:
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik schat hem als je het over een console versie hebt op 0,05 %
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Alles is gewoon te reduceren tot 50%. Hij komt of hij komt niet. Het is dus het een of het ander ;).
    Denken is percentages is zooo 2009.
    Stel je voor dat je 95% kans hebt, maar je gaat alsnog dood.. Wat heb je er dan aan?
     
  7. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    als me tante testikels had dan zou ik haar me oom noemen.
     
  8. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Zit nou alleen rome in het spel of er ook meer?
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen Roma.
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    -Crap, vergat dat ik de laatste post had-
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    De kans is grote dat alle 3 de delen los oppikken over een half jaar nog goedkoper kan zijn dan zo'n 3 in 1 box
     
  12. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Heb hem gisteren ook opgepikt!

    Zat afgelopen week al veel AC2 te spelen als voorbereiding, en zat dus ook weer helemaal in de AC sfeer. Niet dat dat zo moeilijk is, want de AC games ademen stuk voor stuk sfeer.

    Doe het met deze ook lekker rustig aan, keer een story mission.. dan weer een glyph, misschien dat ik nu wel een borgia tower in de fik wil steken?

    Het combat systeem speelt erg lekker en maakt het allemaal weer net wat vloeiender dan z'n voorganger.

    Toch maar even voor de zekerheid in spoilers.
    Als je net in Rome aankomt, kom je die man tegen waarvan de vrouw was opgehangen, maar hij mag van de opzichter zijn vrouw niet naar beneden halen tenzij hij er ook bij wil hangen. Nu probeer ik altijd die 100% synch vereisten te behalen dus ik deed een air assassination op die opzichter. Na 2 guards daarna nog gekilled te hebben, vallen er opeens 3 op hun knieën en bleven ze smeken. Komt dit vaker voor in het spel? Vond namelijk erg vet om bij 2 van hen er achter te gaan staan en ze met de vuisten aan te vallen. Je krijgt dan zo'n lompe nek breek assassination of gears of war curb stomp. De laatste mocht m'n kogel hebben.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Haha wow vet, dat had ik geen eens geprobeerd! Bij mij was er idd ook 1 ventje die om genade smeekte.. Maar ik deed het met een hidden blade en niet met mn vuisten.
     
  14. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las dat er niet echt veel verandert is ten opzichte van vorige delen. Is het vechten nog wat verbeterd of vallen de bewakers je nog steeds 1voor1 aan? Verschillende moeilijkheidsgraden lijkt me wel fijn want ik vond het altijd veelste makkelijk. Ik zag dat de multiplayer wel 'een leuke toevoeging was', dat brengt mij op m'n vraag.

    Kan je met deze AC langer uit de voeten dan de vorige delen?
    Alhoewel ik AC altijd heel tof vond heb ik weer het vermoeden dat dit spel na 2 maanden voor eeuwig in de kast verdwijnt. Kan iemand dit bevestigen (of ontkennen)?
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Assassin's Creed is niet bepaald moeilijk, maar dat hoort het ook niet te zijn.
    Klink misschien gek, maar de moeilijkheidsgraad is ondergeschikt aan de beleving.
    Het moet niet te moeilijk worden als kun je niet goed genoeg genieten van de game.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Klopt, dat had ik ook, al was het één guard. Geen idee of het vaker voorkomt, heb wel meegemaakt dat ze weg rennen. Maar dat is standaard zo geloof ik. Het is inderdaad erg tof, het geeft je een soort gevoel van volledige macht over diegene en ben benieuwd of het ook nog vaker voorkomt. :)
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik weet wel dat als je wat uitdaging wilt je gewoon met je vuisten moet vechten, en dan guards moet disarmen.. Beetje roleplaying ook! In AC2 had je dan echt vette moves.. Vooral als je zo'n lange falanx-achtige axe had, gruwelijk :cool:.
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, heb AC II nog niet zo heel lang geleden uitgespeeld, maar met je vuisten vechten was echt tof. En zoals je al zegt: ''de moeilijkheidsgraad is ondergeschikt aan de beleving'' Ik heb er echt totaal geen problemen mee gehad dat AC I & II zo makkelijk waren
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    In deze game zitten ook een paar vreselijk goede moves. Ken ze nog niet allemaal, maar een paar herken ik niet bepaald uit AC II. Tot nu toe, ben nog maar aan het begin, vind ik de game al geslaagder dan AC II.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dat deed ik dus gister. Kwamen er een hoop soldaten inclusief zwaar gepantserde op me af en pakte ik hun speer af. Sloeg een soldaat ermee, en stak toen de speer in z'n oog. Gruwelijk vet! En op een gegeven moment was er nog maar één over, die probeerde weg te rennen maar kreeg al gauw een speer door z'n rug geworpen. :cool:

    Gruwelijke (vette) executies dus.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina