1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Inderdaad. Ik weet dat ik wel met blauwe items heroics kan gaan doen, maar ik wil toch het zekere voor het onzekere nemen. Ik probeer namelijk zelf, met de glyphs en spec die ik tot nu toe heb, ook een eigen rotation uit te volgen. Dacht te beginnen met Crusader Strike. Ik word dus een dps, maar dat is ook omdat ik graag wat meer wil questen op deze char, naast het heroics farmen.

    Wanneer ik mijn gear op order heb, dan ga ik oefenen op een dummy en dan komen de heroics wel. Ik weet dat ik mijn class moet leren kennen, maar dat doe je natuurlijk niet onvoorbereid. ;)
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Met blues is het niet onvoorbereid. Iig mijn tip: geen AH player worden en HCs runnen. Zo snel mogelijk je class leren kennen. Je kunt wel een paar 264 items kopen maar koop niet als je gear op AH.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Goed ik ben overtuigd mevrouw Patrick. Ik koop alleen nog goedkope shit of ga het questen en/of farmen in Heroics. :thumbs:

    Ik kan toch alleen niet met een mix van Tank en DPS gear heroics gaan farmen? Lijkt me wel verstandig wat crit change en crit hit enzo op je gear te hebben.

    Maar goed, je hebt gelijk.

    Zal ff een rotation opzoeken en dan duik in op die Paladin.
     
  4. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb je al een rotation gegeven, dit voor single dps en multiple targets. Probeer daar eens mee aan de slag te gaan :)

    en als dps maakt het niet uit waarmee je speelt hoor. Ik dps ook vaak zat in de meest vreemde gearmixen. Met de huidige farm status van alle heroics vlieg je er toch zo doorheen, die 100 dps meer of minder maakt dan toch niet uit.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Helemaal over het hoofd gezien. Bedankt. :thumbs:

    Een verzoek: Neem een andere avatar, mooie chick ofzo, want ik krijg iedere keer de neiging mijn beeldscherm stuk te slaan. :+
     
  6. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    WoW spelen met je racestuur. 8)
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Woensdag 4.03a als het goed is :)


     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Haha, idd. Ik hoorde toevallig wat vrienden van mij erover praten vandaag. :+
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is dit versneld afgespeeld? Of hoe kan hij anders zo snel vuren?
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Hoe doen ze dat dan met bijvoorbeel die Portals en dergelijke? Zou wel kut zijn als ik het zo lees tenminste.

    Zelfde geld voor het halen van die mounts. Stom dat ze dat soort dingen eruit halen, maar dat is mij idee ervan.
     
  12. Fantastic

    Fantastic Guest

    Stom? Ze willen niet dat Dalaran weer als enige stad goed bezocht wordt. Ergens wel oké vind ik! ;)
     
  13. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    blizzard wil dat men weer gaat reizen, op avontuur gaat ipv de simpele portals gebruiken. Ik ben een voorstander van dit idee. Gezellig voor het raiden in orgrimmar hangen :)
    op de ptr gaat dit al prima, en op wat gezeik van de casual spelers na zal men dit ook wel goed vinden.
     
  14. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    niks mis met een beetje reizen. En dan kunnen we weer gezzelig met z'n allen mages onder wisperen voor portals :p of gaat dat er ook uit?
     
  15. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee, mages kunnen de portals blijven maken. Dat zou wel een rare move geweest zijn omdie dingen uit het spel te verwijderen.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Op die manier. Dat doe ik toch al veel en compenseer ik wel weer door even te gaan roken. Thank God for Flight Paths. :+
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iemand?
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Tuurlijk, 1.5 of 2x :)
     
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Woensdag lekker dwarf shaman beginnen in nieuwe gebieden, quests alles \o/.
     
  20. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had geen zin meer in de laatste 4 lvls op me druid naar 80. en vanaf morgen 20% minder XP nodig. Super chill.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina