Huh? hoezo dat? ooit gebruik gemaakt van die moneyglitch?, voor een paar maand terug was er namelijk weer zo'n ronde waarin er veel gebanned werden. maar kan me het niet voorstellen. kun je ook niet meer verkopen?
http://www.amazon.co.uk/Forza-3-Ult..._1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1289437564&sr=8-1 Wanneer komt ie nou s in Nederland? Anders maar van Amazon halen, weet alleen de verzendkosten en levertijd niet.
Is helemaal niks over bekend wanneer die hier komt volgens mij, zou hem lekker uit Engeland importeren en is nog cheaper ook.
Ja ik heb hem al een maand geleden gepre-ordered vanuit Engeland ervan uitgaande dat de game eind oktober zou uitkomen. Heb dan ook netjes mijn oude Forza 3 verkocht, en zit nu dus zonder een Forza game en de Ultimate Edition laat ook op zich wachten. Er is nu helemaal geen duidelijkheid over de release date, zelfs in Engeland weten ze het niet. Vind het wel typisch dat de game is uitgesteld nadat bekend werd dat GT5 ook uitgesteld werd. Ik denk dus dat ik daar afhankelijk van ben, maar ondertussen laat Zavvi de game wel op hun website en blijven ze pre-orders accepteren en sturen ze wekelijks een mailtje om hun excuses aan te bieden. Makkelijk cashen zo
alleen in amerika is hij nu speelbaar, zag laatst op ebay zo'n code staan waardoor je ze allemaal kunt activeren maar die was ook iets van 20 euro. en dan wil ik liever de cd erbij..
Dus ook als je hem nu in engeland besteld krijg je hem niet? Hij staat bij amazon ook als leverbaar en op voorraad.
Volgens mij niet, ik heb hem weken geleden bij zavvi gepreordered. En de game wordt nog steeds elke MEGA MONDAY aangeboden, maar als je dan kijkt naar orderstatus, dan staat er awaiting stock pick. Zij hebben de game dus niet en ze sturen dan om de 3-4 dagen een standaard mailtje, waarin zij hun excuses aanbieden en met bezig zijn met hun leveranciers ofzo. Ik betwijfel het dus dat amazon de game gelijk kan shippen.
Nounou, het heeft ff geduurd, maar heb m'n (1e) ban! Vermoedelijk wegens I Love (.)(.) \o/ Klopt het dat een 1e ban 1 week duurt?
Is er een manier om in weinig tijd heel veel doekoe te verdienen? een glitch net als in FM1? ik kom nooit op live, dus een ban maakt me niks uit. ik wil een beetje mn wagens upgraden.. maar heb geen tijd om alle races te doen.
Ik heb vanavond de game eens opgepakt, vette game. Alleen door al die RPG's kwam het er maar niet van. Anyway, twee korte vraagjes... 1- Door die events en seasons te doen, unlock/ontvang je nieuwe wagens heb ik gezien. Maar hoe zit het met upgrades? Krijg je er nieuwe bij of dat niet? Dus zoals nieuwe onderdelen voor de engine etc...? 2- Zitten er nacht/regen/sneeuw races in?
1- Gewoon upgrade shop gaan. Eindloze onderdelen. Je unlock kortingen op upgrades enz bij races. 2- Nee
Heb net van een vriend forza 3 gekregen. Enkel is de disc anders dan anders zeg maar. Er zijn 2 disc. 1 play disc en 1 instal disc,ze zijn allebei wit. En bij de play disc staat bundle copy. En het is in zwart wit. Heel de disc dus wat normaal een kleur had moeten zijn bijvoobeeld: xbox 360 live wat er boven staat. Is zwart wit. Iemand enig idee waarom dit is? Heb hem nog niet gespeeld.
Omdat het een bundle copy is, dus die zat bij een console, Is verder niks mis mee behalve dt het hoesje en de disc er iets anders uit zullen zien. Gewoon lekker disc 2 op je HDD installeren en disc 1 erin doen en racen maar