1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je de patch downloaden? Ik heb namelijk een silver account maar had wel een update van 2 mb tijdens het opstarten
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2010
  2. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je de patch binnen gehaald (die is 2mb).
     
  3. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik las dat iemand dat in eerste instantie ook had. Tot dat die in de centrale settings dit aanpaste en dat had gesaved.
     
  4. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik lees net ergens dat de patch 13mb is? (maar volgens mij was dat voor de ps3...)terwijl ik wel zeker weet dat er vanochtend een download kwam van 2mb. Mijn game-versie is 1.02. Dat is de meest recente toch?

    Thnx Molly, ik ga het vanavond nog wel even testen. Met centrale settings bedoel je system settings?
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2010
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Op de Xbox is die 2 MB ja..

    En dat van de cursor switch vind ik nog steeds raar! Wat is er precies veranderd?
    Want soms lijkt het zelfs onwijs erg, als je van die losse ballen hebt..
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus het is nog steeds bagger?
     
  7. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees er verschillende berichten over: de ene zegt dat het helemaal verbeterd is, de ander merkt niets. Vanavond ga ik weer pessen met een maatje, dus dan gaan we ongetwijfeld merken wat er aan de cursor switch is veranderd. (2vs2 merk je veel meer van eventuele veranderingen bij cursor switch, denk ik)
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk dat het maar bij sommige cursor-settings verbeterd is. Misschien alleen bij manual-settings en niet bij half geholpen. Ik noem maar iets...
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik dacht dat het vooral om voorzetten ging waar dan andere gasten opeens binnenkoppen.. Misschien is alleen dat gefixt?

    Anyway, dat druk zetten is wel onwijs goed nu, en ingooien gaat ook wat makkelijk.
     
  10. Santos21

    Santos21 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik die nieuwe Option File van Daymos op mijn USB zet en vervolgens in mijn Xbox staat er bij de USB unformatted device iemand enige idee waar het aan zou liggen?
     
  11. christakoff

    christakoff Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hetzelfde probleem. Ik heb toen de oude usb xtaf gebruikt. Toen lukte het mij wel. Dus je moet even dat programmatje zoeken en dan v31 ipv v32..
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik heb het in 2x geupload ipv alles tegelijk, werkt ook.

    Anyway, die volleys zijn ook gefixt! Geen halve omhalen meer, maar vaker snoeiharde volleys. Heerlijk :cool:
     
  13. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had niet verwacht dat een patch van 2mb zoveel verandering zou kunnen brengen in een spel.
    Schieten gaat veel beter vind ik: geen overvliegende raketten meer, maar raketten recht op het doel af.
    Van speler wisselen gaat veel beter: nog niet 100% goed, maar ik heb wel het idee dat de snelheid meer in het spel blijft, doordat je, als je goed timed, precies de juiste speler op het juiste moment bent en de bal zo kan onderscheppen.
    En ligt het aan mij, of zijn de scheidsrechters ook wat soepeler geworden?

    Ja, er is echt wat veranderd aan het spel. Normaal win ik altijd van die maat waar ik gisteren was... Gisteren 3 keer achter elkaar verloren en 1 keer gelijkspel (0-0, hij had serieus waar 7 schoten op paal/lat... en ik schoot alles naast). :p
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hehe eindelijk, zovaak een goede schietkans na een corner daardoor verneukt 8)
     
  15. The Hunter 25

    The Hunter 25 Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand trouwens wanneer de v2 van de Jupiler League Option File komt?
     
  16. El Salvador

    El Salvador ik moet poepen Bert

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die dit weekend tijd heeft om samen met mij de online achievement (Mister Consistency) te halen?
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Over online gesproken: Ik heb de nieuwe patch alleen off-line gespeeld, kan iemand me zeggen of de patch nog een bepaalde invloed online heeft, of is dat hetzelfde gebleven?
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Haha ja dat had ik ook.. Maar gisteren nog een heerlijk kanonsschot erin gejast. :D.
     
  19. dniworrom

    dniworrom Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    waar is deze update te downloaden, kan zoals eerder aangegeven niet op live:$
     
  20. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je dan lekker pech hebt, want deze update staat bij mijn weten nergens online. Hihi _0/.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina