Als je met veel luitjes bent. Een mooi groot uigestrekt level. Met wat rotsen en bergen. Genoeg geweren en de nodige voertuigen. En natuurlijk wat bunkers met dik afweer geschut er in . En wat ook niet mag ontbreken is een blauwe lucht, met meerdere planeten in zicht en dat alles met wat stromende riviertjes en watervallen, met het zonnetje er bij, als je dan niet in de actie zit kun je altijd nog bruin bakken.
Blood Gulch look-a-like maar dan iets minder hobbelig, met Banshees, en een paar afweergeschut torens (als die er uberhaupt komen). Verder meer snipeplekken, en meer vertuigen
gewoon een soort van enorm heuvel landschap... en dat je dan bij elke heuvel je weer de pleuris schikt omdat net ook een vijand van de andere kant omhoog kwam. en wat hogere heuvels erin voor het snipen!!
Ik denk wel dat ze dat doen. ik denk dat ze de meeste levels er weer in doen met nieuwe voertuigen enzo. en daarnaast ook allemaal nieuwe kcik ass levels
Een soort Bloodgulch 2, misschien met wat ondergrondse tunnels en wat Shades! Ook meer/hogere plekken(die je ook zonder trucs kan bereiken). Wil je verder over de sp praten: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=9110&highlight=Halo soort levels
beetje vietnam setting lijkt me ook wel wat. sneaken tussen de bosjes... pang sniperkogel dor je hoofd
principe, maar mijn level zou er zo uitzien... ik had een tekening gemaakt maar die doet het niet dus zeg ik het wel. Glood Gulch+sniperpunten+ grotere basisen+onderaardsgangen+gangen in de bergen+banshees edit:/ deze dus...
Iets zoals een battlefield level,met lucht macht basises,sniper puntjes,van die vliegende warthogs enz!!!! de max