[XOne] Naruto Ultimate Ninja Storm 2

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 21 dec 2009.

1. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt mijn persoonlijke GotY

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Review bijna af, drukte drukte.

Moet nog steeds de MP testen. Zijn er mensen die willen helpen?

3. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Als je online bent moet je maar een keer een message sturen, had je al een paar keer geinvite maar je reageerde niet. :9

4. aigis

aigis Member

Leuk Bevonden:
    0
    Teleport scrolls. <3

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Review is zo goed als af dus zal hopelijk deze week online staan.

Tsja, ik weet het van de teleport scrolls... Alleen krijg je die pas op het einde. Beter laat dan nooit, dat is wel zo.

@ThunderCrasH,

Is prima, de laatste keer was m'n vriendin er dus kon ik niet spelen helaas ;)

6. aigis

aigis Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de scrolls pas te koop zijn na story mode omdat je anders het gevoel van het verhaal kwijtraakt. (:

Ik weet niet hoe het zit met jullie, maar ik vond het wel cool om door bossen te reizen als ik naar een andere village moest.
    En als we eerlijk zijn, zo lang duurt het niet eens.

Not to mention dat je zo depri door the village loopt als je hoort dat Jiraiya dood is, vet mooi bedacht.

7. kaskarion

kaskarion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat stuk dat naruto verdrietig was hebben ze mooi gemaakt! Je kan echt zien dat CyberConnect 2 hun best heeft gedaan.

Trouwens, waar vind ik die teleport scroll? Ik moet nl. nog van die dolls verslaan en het zou wel handig zijn als ik niet steeds zo'n pokken end moet lopen :)

E: Ben nu bezig met die dolls, had ik toen ik rond de 50% had ineenkeer killerbee geunlocked omdat ik genoeg SP had, nu heb ik ook nog Taka Sasuke unlocked, net nu ik bijna klaar ben -_-
    Maar ik ga het natuurlijk nog wel afmaken!

E2: Ik zit nu vast, ik krijg geen nieuwe characters op m'n wanted lijst, en kan alleen nog die quest met die ninja tools doen (ik moet ze nu alle 48 ofzo halen) nu moet ik dus allemaal shit gaan zoeken maar ik weet niet waar.

Weet iemand waar ik:

Hidden-in-Leaves Leaf
    Substitute Doll
    Bird Lime Amber
    Lethally Poisonous Bulb
    Viper Fang
    Dreaming Nut
    Bellflower
    New Moon Flower
    Sealing Crystal
    Sparkling Rikorisu
    Leaf from th ethree of life
    Floating Wind-Cutting Feather
    Electric Catfish Whisker

kan vinden ;)

Laatst bewerkt: 22 nov 2010
  8. kaskarion

kaskarion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor de DP maar ik wil heel graag antwoord :) en hiermee gaat het topic niet dood:thumbs:

9. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Sorry, ik weet het ook niet. Ik heb het spel zelf al heel lang niet meer gespeeld, online is het ook niet meer leuk en heb de singleplayer uit dus.. :)

10. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een hoop kan je krijgen door Boss Battles te herspelen, en anders zou ik ook eens bij Orichimaru's Hideout's in de tonnen kijken, krijg je nog wel eens leuke items uit.

11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ben de game nu ook iets langer dan een weekje aan het spelen. Voornamelijk de SP mode. Vorige week het 'verhaal' al uitgespeeld, maar ben nu nog gewoon een beetje opdrachten aan het doen enzo...

...was gisteren en vandaag dus even met die oude vent op het dak bezig, maar daar zitten wel pittige gevechten tussen ... wat ik eigenlijk wel tof vind, want zo merk je toch nieuwe dingen aan bepaalde characters.

Asuma vond ik trouwens erg moeilijk, en vervolgens won ik van Tsunade meteen in het 2de potje al.

Ben er ook pas sinds een paar dagen achter dat je van die team-aanvallen kunt doen, dus dat was ook even genieten... \o/

Schitterende game. Zojuist trouwens de laatste 2 characters vrijgespeeld: Minato en Lars. Minato is gewoon heel tof, maar dat wist ik al, maar ik vind Lars ook erg goed passen. Ik heb verder niks met Tekken, maar als Tekken er zo uit zou zien en spelen als deze game nu, uiteraard met wat meer aanvallen enzo, dan zou ik het echt super tof vinden.

12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Granny Chiyo is trouwens fucking lastig te verslaan. Ze is retesterk en je bent ook meteen vergiftigd...

Ik denk dat ik maar wat antidotes moet toepassen ofzo...

13. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Wat een heerlijk spel. heb het van voor tot achter uitgespeeld en wil me in het online gebeuren storten. Zijn er hier nog mensen die het online spelen/tips hebben?

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    vond je nuns 1 ook leuk? Want die wilde ik zelf eerst uitspelen, maar dat spel was ik op den duur echt compleet zat....

15. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik speel het spel niet meer online. Na een tijdje vond ik het saai worden, heb btw wel in de top 150 gestaan de eerste week. :+ Tips? Als je veel wilt winnen kan je het beste Hokage Naruto gebruiken en als team pak je Pain en Akatsuki Sasuke. Met Naruto gewoon afwachten totdat de tegenstander aanvalt, dan substitute je en gebruik je Rasengan. Sasuke gebruik je om de tegenstander van veraf aan te vallen en Pain gebruik je om de tegenstander van je af te krijgen als je substitute mislukt. ;)

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De sp vond ik super met dit spel, veel beter dan het eerste deel.
    Maar online vond ik niks. Helemaal niet in balans en alleen maar spammers.

17. pi3t

Leuk Bevonden:
    48
    NUNS 1 heb ik niet gespeeld, maar deze sp wist me te boeien om de één of andere reden. Ik ga maar zelden voor alle sidequests etc. maar bij deze game bleef het leuk zonder heel frustrerend te worden.

18. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Singleplayer was wel leuk. Alleen erg voorspelbaar als je de anime kijkt. Dus ik denk dat ik daardoor de multiplayer toch wat interessanter vond. ;)

19. pi3t

Leuk Bevonden:
    48
    pff online is echt zweten. Ik kan aardig uit de voeten met Shikamaru, maar er is weinig te beginnen tegen de SM Naruto's, Minato's en Itachi's. En die disconnecters zijn helemaal lame.

20. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spelen er nog mensen online dan? een maand geleden had ik al moeite met het vinden van een match

Deel Deze Pagina