Heb een arcade en dat grafding maakt gewoon random krassen op elke gamedisc die ik erin zet, heb hem zelfs horizontaal liggen(terwijl hij verticaal geadverteerd wordt) en ik heb de games geinstalleerd zodat ie daarna gewoon alleen hoeft te verifiëren dat de disc erin zit en de rest vanaf de hdd leest....mocht allemaal niet baten!!
3 NIEUWE GAMES HEEFT DAT DING AL BEKRAST TIJDENS DE 5-10 MINUTEN DURENDE INSTALLATIE ALLEEN AL!
Ik heb gewoon nog garantie op dat ding, dus ik had via de site een repair request gedaan, belde nog even op voor de zekerheid, krijg ik een kerel aan de lijn die alleen maar generieke antwoorden klaar heeft liggen, "meneer hij moet zijn bewogen tijdens gebruik", "De xbox is hierop getest", "dit valt niet onder de garantie" en tot slot "ik begrijp hoe vervelend het is maar ik kan je niet verder helpen".
Hij ligt horizontaal op een waterpas bureau bwvs, en zelfs als ik er langs loop loop ik op m;n tenen lol!
Mocht ik hem toch op willen sturen dan zou dat me +- 120 euro kosten en dan krijg ik er nog een extra jaar garantie bij (terwijl ik garantie tot mei 2012 heb) en zelfs dan is er geen garantie dat het gefixed wordt....en wat is het nut van garantie als een defect ontkent wordt.
Ik heb inmiddels die eerste request geannuleerd en een andere aangemaakt en ook een ups receipt ontvangen, dus ik hoef ups alleen nog maar te bellen en ze komen hem ophalen, maar als hij eenmaal aankomt in duitsland, zullen ze dit dan verhelpen of gewoon de xbox terug sturen en mischien zelfs kosten op mij verhalen??!
Bij ingeving van de reden had ik neergezet: " Console beschadigt discs ".
Graag wat help van jullie, alvast bedankt!
Laatst bewerkt: 25 nov 2010