Volwassen COD: Black Ops spelers gezocht.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door BigSyke, 6 nov 2010.

1. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Volgens mijn snappen mensen de gamemode domination niet helemaal....ik zit elke keer met vreemde gasten en die gaan niet voor de " vlaggen " maar voor de kills.. zeer irritant als jij bijna als enigste voor die "vlaggen" gaat.

Vanavond weer een potje of niet?. Ik ben er rond 20.00

2. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Sasuke en Gramser, excuses dat ik jullie party niet joinde gisteren.

omdat het modem zich toch weer had aangemeld zat ik even wat testjes te doen met een vriend van me om zijn party te joinen, maar het werkte van geen kant. Toch maar even wachten tot de monteur vandaag langs is geweest........

3. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Hey,

Maakt niet uit. Soms ben ik bezig met COD en dan word ik er opeens uitgedonderd en kom ik er niet meer in zoals gisteravond:)

Misschien tot snel! Was gisteren wel gezellig voordat ik eruit werd gedonderd door mijn internet verbinding...

4. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Sorry voor de late reactie.. maar tof dat je de game nog doet aangezien je niet heel positief was

5. 5tefan

5tefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond ben ik weer aanwezig, mensen die willen gamen en nog niet in me f/list staan voeg me maar toe :) Gisteravond de eerste prestige ingegaan :)

6. Voss

Voss Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even geregistreerd hier om mijn Xbox gamertag achter te laten, lijkt me namelijk erg leuk om met een aantal van jullie te spelen!

Gamertag: Voss ssoV

7. Lijkt me leuk man! Ik speel ook altijd domination en ga ook altijd voor de vlaggen waar het spel ook voor bedoeld is. Een lekker team waar we mee kunnen winnen is nooit weg natuurlijk!

GT is Chicharito L16L

8. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker wel interesse in wat die-hard potjes. Voeg gauw toe: Gsus is on GHB

9. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik ben lid van Oldskool, maar iedere volwassen gamer die ik kan vinden sluit ik bij aan. Zet me maar op het lijstje!

Ik ben overigens 30 en scheld als een motherfucker. Maar altijd met respect en nooit serieus in de zin van uitschelden. ;)

Ik waarschuw jullie wel alvast, ik ben echt heel goed. Ik zie mijzelf ook als een soort wonderkind. Het is echt bizar. [/sarcasm]

Laatst bewerkt: 27 nov 2010
  10. The_xbox

The_xbox Bulykin! наш герой

Leuk Bevonden:
    0
    |:-

11. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ben ( hopelijk ) snel weer online met COD. Gisteren verder met single player en de game bleef maar hangen. Disc eruit gehaald en wat bleek...flinke kras op de disc. Mijn xbox doet het niet want de rest van de games doen het gewoon en hebben geen krassen. Deze week maar eens naar gamemania en laten " slijpen ". Hopelijk helpt het.

12. Drzapper

Drzapper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, + onderschrift.. fail.

13. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Wat aan [/sarcasm] is niet duidelijk? Dat geldt ook voor het onderschrift.

Labbekakken.

14. 5tefan

5tefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gistermiddag was erg geslaagd! Capture the flag en headquarters is erg leuk in een team dat samen speelt :) Zijn er nog echt actieve mensen die ik mis uit dit topic in mijn f/list op live? :)

15. Tomschayk

Tomschayk ...

Leuk Bevonden:
    0
    Na een week van problemen met mij internet (kon geen parties meer joinen), ben ik deze week weer online denk ik. Nu hopen dat mijn headset nog werkt want die is behoorlijk op..

16. Drzapper

Drzapper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    You should clone yourself.

17. The_xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat sommige nooit spelen :p

18. Jeffsterr

Jeffsterr Member

Leuk Bevonden:
    0
    laat ik dit maar ook eens doen, aangezien ik al meerdere keren met syke enz mee heb gespeeld en wel de tag draag in game, ook wel handig dat ik ook op de lijst van de mensen die in de clan zitten behoor..
    kan ik ook wat meer mensen in me vl stoppen om mee te gamen :)

meerdere mensen weten al hoe ik in game ben en heb ik ook al vaker mee gespeeld.
    dus bij deze wil ik nu ook graag officieel deelnemen aan de clan.

vriendelijke groet Jeffsterr ( jeffrey )

19. The_xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Nice jef! < goeie jongen net zoals ze broer Stefan

20. 5tefan

5tefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen alweer uitgekeken op cod bo? Zie amper nog gasten van hier op live? :'-(

Deel Deze Pagina