Morrowind veel ongeziene wapens?

Discussie in 'Algemeen' gestart door XboxRulez4ever!, 10 feb 2003.

1. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    eej peaps

ik zit nu morrowind te spele en ben tot de conclusie gekomen dat er in morrowind nog best wel veel wapens kunnen zijn die nog niet gevonde zijn door iemand, zoals de meest van jullie wel weten ken je in balmora onder dat bed in die guardtower een vrij goed zwaard vinden , nu zit ik in caldera en was net ff een huis(die van die trader) aant doorzoeken tot ik in mijn verbazing heel sneaky achter de rand van een bed een iets zie glinsteren, ik daar naartoe en ik zie dat het maar een flameblade is, dus denk ik er zullen nog wel volop veel wapens op van die sneaky plaatsen verstopt zijn ,

als je er nog en weet te vinden please meld het hier dan thnx?

2. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    the sword of the white woe

3. xboxdennis

xboxdennis 1337 XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    tis een beetje laat maarja.....

ik sta dus nu bij dat bed in caldera bij die trader en ik zie helemaal niks glinsteren???? ik kan daar geen zwaard ontdekken?? trouwens ook onder het bed in balmora in de guard tower kon ik geen zwaard vinden???? komen die later in het spel of ben ik scheel of wat?? ik heb het spel pas sinds vandaag......

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Die zwaarden stellen (op de sword of white woe na) meestal niks voor. Het is meestal een ijzeren, stalen of zilveren zwaard met een spell erop. De echte sterke zwaarden krijg je uit quest of als loot op Dremora's en Golden Saints

6. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    of die van goldbrand*)

7. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    maar het zou wel leuk zijn als ik ze kon vinden al is het maar om te verkopen. en alles is beter dan het stalen longsword waar ik nu mee rondloop. zelfs die sword of the white woe kan ik niet vinden. er is toch maar 1 guard tower in balmora? en dan is er boven in de toren een bed en daar moet die onder liggen??

nog ff een vraagje trouwens: de robes en rings en amulets enz die ik tot nu toe ben tegengekomen hebben allemaal een effect wat je op jezelf moet casten en wat dan 30 of 60 sec duurt ofzo. maar ik heb baldur's gate 1 en 2 uitgespeeld en daar had je bijv een ring of regeneration wat inhoud dat je zodra je die aantrekt krijg je elke 5 sec 1 hitpoint terug. of bijv een amulet of magic resistance 15%. dus zodra je die aantrekt heb je 15% magic resistance. gewoon constant zonder dat je iets op jezelf hoeft te casten. zijn er wel van deze items in morrowind? en ook armors enzo? ik ben nog maar net begonnen dus ik denk het wel maar ik wil het toch ff zeker weten.......want alles wat ik nu ben tegengekomen is voor 30-60 sec en dat haat ik. en ik hou ook niet zo van dingen casten.

8. FallenOne

FallenOne stoner!@!

Leuk Bevonden:
    0
    Jah die zijn er...

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat kom je allemaal later in het spel tegen. Maar je kunt al helemaal in het begin de mentor's ring vinden. Die ligt in een tomb. Je vind die tomb door vanaf seyda neen (waar begint) naar het westen de kust te volgen. In de tomb zitten 1 of 2 ancestal ghosts en 1 skeleton.

De sword of white woe kun je ook in Suran vinden. In de toren daar moet je helemaal naar boven lopen. Onder het bed dat daar staat zie je een stukje glinsteren. De guard kun je op verschillende manieren weg krijgen. 1) taunt hem totdat hij je aanvalt en dood hem zonder straf. 2) val hem aan en dood hem met straf. :cool: zorg dat je geen spullen meer bij je hebt en steel een torch of zoiets. Zorg dat de guard je ziet. Ren dan naar beneden en betaal je kleine straf. Ren dan langs de guard naar boven en 'leen' het zwaard.

10. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Sword of the White Woe in Balmora ligt in de guard tower in het zuidwesten dacht ik (lang geleden dat ik m gehaald heb, kan ook in t noordoosten liggen ofzo). Het zwaard ligt op de kast. Je kunt de guard weglokken zoals Benneke heeft gezegd, maar je kunt ook een levitate spell of potion kopen en dan achter de paal langs de trap gaan staan. Dan levitate casten en iets omhoog zweven tot je het zwaard ziet. Dan kun je m oppakken en heb je er een goed zwaard bij.

11. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ten oosten van suran staat een orc en als je hem afslacht krijg je het zwaard umbra, wat verdacht veel op een ebony claymore lijkt (waarvan veel mensen eerst dachten dat zo'n een niet bestond)

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Maar dat is niet iemand die je aan het begin van het spel moet uitdagen.

13. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nu heel balmora uitgepluist en ik heb 3 guard towers gezien en dr ligt toch echt nergens een zwaard onder een bed. er ligt idd wel 1 zwaard op een kast naast een bed, maar dat is geen white woe maar een "gewone" silver claymore.

nog ff een vraagje: hoe krijg je alchemy omhoog?? ik ben een redguard met warrior abilities en ik heb allemaal kruiden enzo bij me maar er staan allemaal vraagtekens bij. moet ik mn alchemy omhoog krijgen of is het de moeite niet waar als warrior en moet ik gewoon al die shit dumpen?

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Balmora heeft volgens mij 4 guard-towers, maar als je hem daar niet vindt kun je ook in Suran zoeken. (zie mijn eerder post)

15. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    sword of the white woe ligt in de guard tower vlakbij het huis van casius cosades, op een kast naast een guard. met een onzichtbaar-spell/potion kan je em ongezien jatten.

pfff the morrowind madness never stops....
    k ben nu al maanden gestopt met het spel en de vragen blijven maar komen...

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat krijg je als de prijs wordt verlaagd. Veel mensen hebben hem nu nieuw gekocht. (denk ik)

17. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Goldfish heeft t goed over dat zwaard.

En je moet je alchemyskill trainen om alle effecten te zien. Alchemy kan erg handig zijn om geld te verdienen (dure potions maken) en het scheelt je geld omdat je geen potions hoeft te kopen. Het kan best handig zijn, ik zou het proberen en als je het niet leuk vind om te doen gewoon potions gaan kopen.

18. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    okdan. en idd benneke ut menneke ik heb em gekocht door de prijs van 30 euro :9 ik wou em al heel lang kopen maar ik dacht dat het me teveel tijd zou kosten om me erin te verdiepen. nu voor 30 euro dacht ik: schijt ik koop em gewoon

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    En terecht:cool:

Morrowind Roelt.

20. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb ook in caldera gekeken maar geen er ligt niets achter dat bed!!!

Deel Deze Pagina