Dutch Formula League

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cyrox NL, 22 nov 2010.

  1. Cyrox NL

    Cyrox NL Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedemiddag Gamers! =D

    Ik speel nu F1 2010 sinds de release, en denk dat iedereen het zeer irritant vind om steeds van de baan afgebeukt te worden. Nu heb ik wat rond gezocht op dit forum en op internet, en er zijn verschillende league's bezig.

    De league's die goed draaien zijn allemaal Engelstalig, en de league die hier draait werkt ook niet opperbest,tenminste die indruk krijg ik als ik het topic lees.

    Daarom wil ik een league beginnen voor Nederlanders & Belgen, oftewel voor Nederlands sprekende mensen. Uiteraard een website+forum hiervoor maken, maar voor ik daar al mee aan de slag ga ben ik benieuwd of er mensen zijn die hier daadwerkelijk aan mee willen doen.

    Ik denk dat het bij de meeste league's niet werkt omdat er te weinig deelnemers zijn. Dus ik hoop dat er veel mensen zijn die geïnteresseerd zijn, laat dat hier weten of stuur mij een PB.

    Ook kan je me vinden op XBL.
    Mijn gamertag : Cyrox NL
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2010
  2. Cyrox NL

    Cyrox NL Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    DFL

    Na mijn laatste post heb ik een aantal positieve reactie's gehad, en ben druk bezig geweest. Wie lid wil worden van een Nederlandse league : www.dutchformulaleague.nl

    We zijn druk bezig met het zoeken van leden, want dan kunnen we snel starten!
     

Deel Deze Pagina