[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

1. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke van de online modes vinden jullie het leukst ??

Ik heb me kostelijk vermaakt met de Interceptor (1-1)..

Vond de andere 2 modes ook wel leuk, maar iets te chaotisch

2. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik vindt de normale races ook wel leuk, gewoon lekker race voor de 1e plaats. Sommige beheersen de wagens echt goed, dan merk je dat er wel wat meer bij komt kijken dan alleen gas geven. Heb er inmiddels 19 uur gameplay opzitten, maar het blijft leuk... Game nog lang niet uitgespeeld, heb me voornamelijk bezig gehouden met het bezetten van de eerste plaats op autolog, soms erg pittig om scherpe tijden van vrienden stuk te rijden. Ik begin wel pas aan een volgende race als ik de huidige op goud heb behaald, ook dat is niet altijd even makkelijk. Ik vind het echt een zeer vermakelijk spel...

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Grapjas, jij post in iets van 4 gametopics, maar je hebt geen eens 't geld om één van de 4 games te kopen :p dus hoe kan je dan ook bewijzen dat je ook maar even goed bent :)

4. wouterblack

wouterblack Tilly Till i die

Leuk Bevonden:
    1
    dude ik krijg nu ook fatsoenlijk salaris dude XD

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Praatjes vullen geen gaatjes:), probeer nou eerst maar eens wat langer bij deze werkgever te blijven, anders krijg je dat geld alsnog niet op je rekening.

6. wouterblack

wouterblack Tilly Till i die

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het al op mijn rekening

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    uhuO-) en je zit er nog maar net....
    Maarja dit was mijn laatste offtopic post hier.

OT: word dit eigenlijk veel gespeeld bij jullie? in mijn friendslist is er bijna niemand die het speelt. Als ik het spel hebt zal ik dus ook maar mensen van hier toevoegen.

8. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Heb toch een stuk of 7 mensen in mijn friendlist die het spel gespeeld hebben. Maar of ze het nu nog spelen? Niet echt :9

9. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat we het redden voor de gratis DLC.
    Maar over de game. Dit is een NFS waar ik sinds Most Wanted al op gewacht heb en wat een top game. De gameplay is gewoon geweldig. . Geen belabberd verhaal, maar gewoon lekker racen. Kortom een top game van criterion. De beoordelingen op internet liegen er niet om.

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Volgens mij zorgt het hier plakken van het filmpje niet voor meer kijkers?

Ik denk dat je letterlijk gebruikers naar die pagina moet laten surfen.

11. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    In dit topic zijn er wel een aantal die het spelen hoor. Alleen voornamelijk elkaars tijden verbeteren. Misschien ook eens afspreken om echt tegen elkaar te racen?

12. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Denk ik ook, heb expres de volledige link eronder geplaatst ;)

13. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    ik zal m ook toch maar s bestellen. net een paar racs in Split Second gedaan en dat is toch ook lachen hoor.
    Arcade besturing en vette omgevingen :)

14. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Split second vond ik ook echt super!
    NFS is wel net een tandje lastiger om alles te winnen op goud en de game is iets langer dan split second.

Nu 30 uur gespeeld en op 88% , het einde is in zicht :)

15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Gisteren alle 'gewone' races op goud gehaald, heeft toch aardig wat tijd in gezeten. Echt super uitdagend waren ze niet, maar toch af en toe een retry omdat er weer een auto stil staat in een bocht... Ik wou gelijk verder met de 'Cops' maar ik kreeg van die leuke autolog berichtjes dat iemand mijn tijden verbeterd had :mad:. Dus die heb ik weer lopen te verbeteren, het is echt lang geleden dat ik zoveel plezier met een NFS game gehad heb! Ik ben helemaal tevreden :)

16. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je redelijk foutloos rijdt dan zijn de meesten wel makkelijk te halen idd.
    Al heb ik zeker sommige events wel 20x opnieuw gedaan.

Vooral cops>interceptor is soms super irritant als ze steeds omkeren en de andere kant op planken.

Tijden verbeteren doe ik nooit eigenlijk..

17. Obelysc

Obelysc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag besteld, verwacht hem morgen binnen. Kon gewoon niet langer wachten. :9

18. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geniale game, weer heerlijk ouderwets racen.
    De replay value vind ik ook vrij hoog omdat ik constant weer wordt gebeat op de 'wall' (autolog) wat weer een uitdaging is om nog sneller te zijn.

Jammer van het ontbreken vd splitscreen alleen had leuk geweest om met mate thuis op de bank ook met hun te racen

19. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Dat vindt ik nou het mooie van deze nfs... Door autolog krijgt dit spel zoveel meer uitdaging, ben soms echt een avond bezig om alleen maar tijden van vrienden te verbeteren. Leuke opmerking erbij en maar hopen dat ze h'm niet sneller rijden, soms zie ik dat ze het wel 30 keer hebben geprobeerd;)
    Details van de omgeving vindt ik ook nog steeds super... Na 20 uur gameplay nog steeds niet uitgespeeld (autolog he) en dan moet ik online eigenlijk nog beginnen. Heerlijke arcade racer :)

Laatst bewerkt: 29 nov 2010
  20. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Haha, jah, ik zit denk ik ook wel op 15+ uur en heb het online gedeelte ook nog niet aangeraakt :+. Het viel me gisteren ook op dat je precies kan zien hoe vaak mensen een poging gedaan hebben. Helaas restart ik soms al bij de kleinste fout (vooral in het begin), dus die teller komt bij mij al snel boven de 10 :9

Deel Deze Pagina