[HALO] Walktrough gezocht!!!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door El Barto, 8 mei 2003.

  1. El Barto

    El Barto PS3? 360 rulez!

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Dames, ik ben op zoek naar een goede walktrough van HALO... Weet iemand een goed adres?

    Mzzl Bart :p
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2003
  2. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Meen je nou serieus dat je niet door de SP missies heen komt? :{ Nee ff serieus, check gamefaqs.com :)
     
  3. Major Payne

    Major Payne Drunkenmaster

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind 't toch beter om zonder walktrough te spelen, blijft het nog tenminste spannend

    hhmmm....www.walktroughplanet.com
    of was het cheatplanet??
     
  4. Sidereal

    Sidereal Guest

    het was cheatplanet..
     
  5. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien moet je eens gaan kijken op verschillende site's of bladen. Welke kan ik zo niet vertellen!|:-
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2003
  6. Fortune®

    Fortune® Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop een XBOXGamer tijdschrift van 8 euro en dan krijg je officiele Halo gids gratis! En met het tijdschrift krijg je ook een DVD met filmpjes van aankomende games en ook reviews!!
     
  7. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    sjonge jonge een walkthrough voor halo. Kijk op bungie.halo.org om daar een walkthrough te krijgen voor legendary. Maar als je een walkthrough voor easy nodig heb...
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    ja, das wel sneu maar ach. RumbleBumble & nog iemand (sorry,vergeef me)zijn/waren bezig met een walthrough, ze hebben al wel een FAQ, moet je ff zoeken naar een halo thread made by RumbleBumble.
     
  9. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf een FAQ'je gemaakt over de multiplayer van Halo. Heeft dus niks te maken met de missies. Kijk voor de link trouwens even in m'n signature.

    Ik zou idd met Destruckt bezig gaan met een 'TrickFAQ' maar door netwerkomstandigheden lukt het me niet meer om online te komen met XBconnect... :'-(
     
  10. xboxwhopper

    xboxwhopper xb0x freAk

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    hHHAaahha walkthrough voor halo...
     
  11. TheRealMcenzy

    TheRealMcenzy Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    k das sneu! mijn vader speelt die game in een ker uit! (4 real mijn vader is nu veel aant gamen bf 1942 en Halo) hijs echt niet geod maar echt vast zit ie nooit)
     
  12. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon op de officiele HALO site kijken (weet et adres zo niet), staan ook veel tips voor de MP op................ Wel engels
     
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
  14. IK NL

    IK NL Guest

    www.dimplus.nl kan je een papieren versie bestellen een must have voor de echte halo fan.
     
  15. Zoragon

    Zoragon Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Kvin 't eigenlijk wel een beetje zwak dat je een walktrough nodig hebt. Zo moeilijk was Halo nou ook weer niet.|:-
     
  16. IK NL

    IK NL Guest

    in de papieren versie van de walkthrough staan ook tips die je bij het multiplayer gedeelte echt heel goed kunnen helpen.
     
  17. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij het blad Xboxgamer (verkrijgbaar bij de betere tijdschrift handel) Krijg je de Official Prima's Halo Walktrough er gratis bij..
     
  18. Major Payne

    Major Payne Drunkenmaster

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Cortana is mn walktrough ;)
     

Deel Deze Pagina