tis dat ik al hoofdpijn heb en ik niet ga schelden. Hoe zielig het ook klinkt ; Ralph krijgt nu een waarschuwing voor onnodig posten, kben je zat jongentje..
Het is XBM, en ja daar zit een demo cd bij, als het goed is komt deze week de nieuwe in de boekhandel.... Edit: Ow sorry, het is XBOX Official UK Xbox Magazine!! Edit!!
mja nummer 3 is uit al, maar ik weet niet hoelang het duurt voordat ie ook in NL is €14 istie geloof ik
Hij komt de dinsdag. Je vraag gewoon aan een winkel om hem te bestellen en aan de kant te leggen veel makkelijker dan steeds weer gaan zoeken.
je hebt geloof ik 3 of 4 engelse balden voor xbox. 1. official xbox magazine (met demo disc) 2. xbm (met tipsboekje) 3. x gamer (ook vaak met tips boekje) vierde titel weet ik niet meer... iemand een idee? wat krijg je erbij? er is er dus denk ik maar 1 met xbox cd erbij... wel jammer zeg. er was ook een site trouwens laatst waar ik zo'n demo zag besproken worden. iemand een idee welke dat was? kan 'm nergens meer vinden op dit forum! en... vanaf 16 mei dus een NL blad! eindelijk! bij bruna hadden ze ook een Amerikaans blad trouwens... wel duur en niets erbij... ok, greetz! mr. x aka roald
Ha moet je opletten, over een tijdje heb je net als de PS2 meerdere xboxmags met verschillende demodiscs!!
hee jongens! ik heb zojuist die site weer gevonden waar de demo discs opstaan! het is xboxspecials.nl ofzoeits en daar staat ook die nieuwe ( al op was ff m'n bookmarkie kwijt maar heb 'm weer terug gelukkig. goeie site, wel weinig info nog... bestaat geloof ik ook nog nie zo lang. en op www.offcialxboxmagazine.nl staat ook elke maand kort wat er in het blad + op de cd komt! aahhhhh!!!!! waarom krijgen wij niet zo'n tof blad???? met disc ofcourse! ;-0 grotjes dr. x aka roald