1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bonbridge, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik wilde eigenlijk op Lukky reageren maar kon zijn post niet vinden. Als ik een probleem heb hoef ik niet mijn spullen naar het Oostblok op mijn eigen kosten versturen! Daarnaast als de postbode gewoon aangebeld had was er niks aan de hand. Als MS hier geen controle op heeft is dat hun probleem.

    En nu weer OT: weet iemand of ik PvsZ co-op local kan spelen?
     
  2. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand splosion man online spelen?
     
  3. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, kan. :)
     
  4. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup je kunt zelfs survival mode local coop spelen:thumbs:
     
  5. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb ik nu weer gedaan? :)
     
  6. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
  7. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe jij jouw reactie bedoelt (naar mij gericht?) maar voor de goede orde: ik keur die lulverhalen dus alles behalve goed.
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed om te horen, want mensen die zo handelen (het is gewoon bedriegen) maken echt meer kapot dan ze door hebben. Dat ze dat doen, en dus eigenlijk diefstal plegen vind ik al slecht. Dat dan ze dan ook nog eens trots er op zijn en het versprijden vind ik helemaal walgelijk. Zo kunnen ze anderen enthousiasmeren.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoe kan ik maps bij PvsZ nog een keer spelen?
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Campaign uitspelen en nog een keer doen? :p
    Zo bijzonder zijn de levels toch niet dat je ze nog een keer wilt doen?

    Mijn record bij Vase Breaker Endless is nu 37 b.t.w.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2010
  11. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die zich momenteel flink bezig houdt met het in-game tournament in Pinball FX 2?

    Ik vind Secrets of the Deep echt een geweldige en diepe tafel, maar echt begrijpen doe ik het nog steeds niet. Ik zou ook niet eens weten hoe je multipliers krijgt...

    Iemand tips?
     
  12. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb alleen de tafels uit deel 1 en begrijp ze nog steeds niet :+
     
  13. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Het zit ergens rechtsboven voor de multipliers, in dat gedeelte waar je ook balls moet vergrendelen. Helemaal precies weet ik het daar ook niet.
     
  14. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de multipliers na heb ik hem nu wel helemaal door,

    Missies zijn er vier, activeren via de spinner in het midden, en dan in de missiehole schieten rechtsboven.

    1, Turtle, spinner, rechterdoorgang (helemaal rechts) of linkerdoorgang (helemaal links) lichten op en geven 300.000 per raak schot.
    2, Submarinemissie, videomode, spreekt voor zich.
    3, Murray, videomode. ook simpel.
    4, Crane, een van de magnetische rondjes op het onderste gedeelte licht op waar de bal aangeplakt kan worden, waarna je hem met de crane op kan pakken. 5 succesvolle pogingen geven een extra ball lit.

    Escape, als je de linkerramp meerdere malen schiet hoor je een luide ping, de escaperoute is dan geactiveerd, ter hoogte van de gele band met escape erop moet je dan op launch drukken , dan gaat de bal voor 500.000 of 1.000.000 over een ramp dwars over de tafel. Hiermee voorkom je de roar of the kraken mode die weinig punten opleverd.

    Crane multiball, schiet het target net links van de spinner. hole links is dan open, je moet dan je bal droppen op een magnetisch rondje voor 100.000. Bij de derde bal in successie gaat de crane 1 maal van links naar rechts met een bal die je er af kan schieten voor multiball.

    Shark multiball, sharktargets linksboven allemaal raken, tijdens multiball de meest linkse doorgang voor een ball eaten. 5 ballen is mode compleet.

    Mine multiball, schiet de linkse ramp bovenlangs een paar maal voor de mine multiball, daarna combos schieten voor 5.000.000 bonus na een paar gelslaagde combos. Heb ook al een 10.000.000 bonus gekregen daar.

    Spieces discoverd, raak de drie targets rechts, kwal, zeepaardje en rog voor opening linkerbuis. Mocht die er invallen dan een skillshot naar de drie targets rechts en dan hopen dat je wat raakt.

    Miniramp linksboven geeft een magna charche, zeg maar een kickback. Misschien zit hier de multiplier als je hem meerdere malen raakt?

    Deep sea diving, DIVE targets allemaal geraakt, dan in de helm van de duiker schieten. Zuurstof haal je door de spinner te raken, heb daar ook een extra ball gekregen, niet door de missie te halen maar door lang in leven te blijven.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2010
  15. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt TotalSOLO! Dan had ik heel de tafel toch voor een groot deel in de smiezen.

    Alleen dit:
    Dit is me nog niet helemaal gelukt. Met deze opdrachten zou je multipliers moeten halen.

    Die gast HeathenSauce heeft nu meer 1.500.000 punten, niet normaal. Maar het moet hem op z'n minst een goed gevoel hebben gegeven lol.

    Maar het is dan ook erg vet als alles lijkt te lukken in een sessie.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2010
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Vanmiddag nog op de valreep Megaman 10 kunnen downloaden voor 400 puntjes.

    Weet niet of ik er blij mee moet zijn. Heb het even een half uurtje gespeeld op medium, maar ik vind het vrij pittig en gelimiteerd. Ik kom wel steeds net een klein stukje verder, maar het is niet zoals bij Trials of Super Meat Boy, dat je echt het gevoel hebt dat je er ook veel plezier aan beleeft...

    Secret of Monkey Island 2 ook gedownload afgelopen vrijdag, en ik was altijd al een fan van die game (vroeger al gespeeld), dus daar kan ik niet echt over klagen, behalve dan dat ik de redesign niet fantastisch vind ...

    Zojuist 4200 puntjes besteld, zodat ik morgen even IloMilo kan downloaden, en dan is het wachten op meer goede deals de komende weken. Afgelopen week was al prima en deze week is ook aardig (alhoewel er voor mij persoonlijk deze week niet echt iets bijzit wat ik moet hebben...)

    Oh, en hoewel Megaman me nog niet echt weet te boeien, ben ik wel begonnen aan wat 'fan-art', dus hopelijk heb ik morgen een beetje zin om dat fatsoenlijk uit te werken, en dan post ik het misschien nog wel :D
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Om 1 of andere reden vond ik het vroeger er ook beter uit zien.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    De characters zien er nu gewoon ruk uit. Het is niet zo erg als het character-design bij het eerste deel, wat NOG lelijker was, maar het is ook niet best.

    Codes trouwens ontvangen vanmorgen, zojuist geprobeerd, en werkte niet (1stoppoints.com). Zojuist een email gestuurd naar de salesdepartment.

    edit: Ik kreeg binnen 2 minuten een reply terug dat ze even zouden kijken wat er aan de hand is...

    edit 2: Ze hadden een typo gemaakt in de code. Na de verbetering werkte de code. Binnen 5 minuten opgelost, dus prima service :) Kan nu ilomilo unlocken!!!
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2010
  19. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwam tijdens het opruimen nog deze zooi codes tegen.
    Merendeel ervan nooit gebruikt.. Dus hierbij voor de liefhebber, hoop voor je dat er geen houdbaarheidsdatum aan die codes zitten.

    Denk dat de codes van SmallArms, Bomberman en Zuma al gebruikt zijn. Voor de rest moeten jullie maar even kijken, laat ff weten of t nog lukte.

    [​IMG]
     
  20. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoe kom je aan al die code's?!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina