1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nee, je kan er maximaal 2 bij je hebben. Switchen kan alleen in de 'controle kamer' (erg he, ben nu de naam alweer vergeten :+).
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit nu in brightwall en krijg een quest voor bowerstone, echter verschijnt er geen breadcrumb trail, dus kortom...je kunt er alleen maar komen via het mapscherm? Niet echt helemaal erheen lopen door het wild ? Dat vind ik echt jammer.
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Wat is jullie beste manier om gold te verdienen?

    Heb een staatschuld van 500.000 gold ofzo.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Holy shit hoe kom je aan zo'n schuld dan? :)

    Ik zit weer helemaal in de game, die Gnomes zijn echt geweldig, die grappen die ze maken en hoe grof ze zijn, hilarisch gewoon. Wat ik wel echt slecht van de nieuwe map vind is dat je nooit kan zien welke kant je opgaat als je gewoon de wildernis ingaat, als je dus niet fast travel doet,maar gewoon alles gaat lopen. Stel je bent in Silverpines en je gaat buiten het gebied lopen, op de map zie je nooit waar je bent, slecht hoor.


    Ook slecht en zwaar onnodig (toch weer duidelijke voorbeelden van domme keuzes van de makers of Molyneux alleen) die winkels...er was niks mis met de manier waarop je items kocht in Fable 2. Nu weet ik gvd niet eens waar ik normale potions kan kopen, je moet nu per stand moet je naar objecten kijken. Ik dacht dat de bedoeling van een nieuwe game toch wel was om dingen makkelijker en handiger te maken, niet een stap terug toch?
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2010
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Veel huizen/shops kopen (en verhuren). Maar met zo'n schuld ga ik er vanuit dat je al tegen het einde van een 'Good' playthrough zit, dus dan kan het nog lastig worden.
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Net uitgespeeld als 'Good'. Nu maar wat achievements hunten, en daarna als evil doen. :)
     
  7. marieke

    marieke Brrrrrrrrrrrrr

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde: ben nu 1 dag koningin en heb al een schuld van meer dan 500.000,00 8)

    Pfff dat wordt zoeken naar manieren om geld binnen te halen.
     
  8. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    De afgelopen tijd gezocht naar bloemen, boeken, gnomes en sleutels. Heb het wel even gehad met die verzamel achievements. Al moet ik nog wel kleding en wapens... :9

    Ik ga deze week beginnen aan mijn evil }:] playthrough! Mwouhahaha!!!!
     
  9. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Patch Notes Fable III

    Deployed 1st December 2010 10am GMT (5MB)



    Disclaimer: While we make every effort to include as many upcoming changes in our patch notes as possible, please be aware that some changes are unintentionally omitted. (UPDATE: Some media reported that we omitted content from the title update, this has been misreported; the comment refers to omitted from the patch notes, not the patch itself). Where possible the title update will be retroactive, meaning if you’ve already experienced the issue in your game it will now be resolved. This is not applicable to all solutions.



    Major Fixes

    Sanctuary: Fixed numerous issues whereby Jasper would stop talking or whereby the world map would become unusable

    Quests: Tabletop: The Hobbes may not spawn in the last area causing the player to be unable to progress

    Quest: Tabletop: Online multiplayer: Player host is unable to vault off platform to Hobbe area

    Quest: Tabletop: Player can become stuck behind some rocks

    Quest: Tabletop: After defeating the hollowmen in the room with the lever the player is unable to progress

    Quest: The Masquerade: Player can become trapped in Reaver’s mansion.

    Quest: The Masquerade: Player can fall out of the world

    Quest: GNOMES PART 1: Player can break script

    Live: The players fall out of the world (FOOTW) when transitioning from Shifting Sands to The Veiled Path

    Crash: Mourningwood guards audio

    Crash: During the quest “Peace, Love and Homicide”



    Minor Fixes

    General improvements to performance and frame rate



    World: Online multiplayer: Fast Travel area does not extend from end of level the "The Hole" to go to Mistpeak Valley

    World: Player can fall out of environment in Mistpeak Valley while in combat

    World: After proposing marriage, Bowerstone Castle cannot be selected as family home.

    World: If client repairs a house, the house goes from renting out to living in

    World: Player can become stuck during Castle Battle after vaulting over sandbags near burning cart

    World: Bowerstone Industrial: Player can fall off the world

    World: a fix for existing or future FOOTW situations

    World: Online multiplayer: No Particle Effects on Host Screen after Marrying another Player



    Live: Orbs do not always show up

    Live: Online multiplayer: Fixed an issue with sliding host in the sanctuary

    Live: Fixed several issues relating to gifting and receiving gifts in local and online coop



    Quest: Tabletop: Breadcrumb not leading to Demonic Chickens

    Saves: Fixed a few issues that could cause a corrupt save game slot

    World: Driftwood: Hero can become stuck inside of tree

    World: Shooting a crate creates a duplicate crate

    World: Black chicken in castle gardens flies straight up into the air for several seconds when kicked

    Speech: Japanese: Reaver is missing VO in one quest

    Patch notes :)

    Er is veel gefixt.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Aaaah nice, laatst dacht ik even dat dit lekker lang op zich ging laten wachten ,maar een patch die zoveel fixt, dan is dit opzich best snel nog.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Een beste lijst, al hoop ik wel dat er ooit net zoveel DLC komt die ons lekker veel beslissingen als koning laat maken. Ik wil nu wel eens een flinke tiran spelen, niet iemand die na 15 belissingen ofzo klaar is als koning in wezen. ;)
     
  12. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop gewoon lekker op een DLC zoals Knothole Island waar je lekker 5 uurtjes mee bezig ben \o/
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    5 uurtjes? Ik was er in 2 doorheen. :emo:

    Leuk misschien, maar die DLC was echt gruwelijk te kort en zowaar nog makkelijker dan het origineel Fable II.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Dat het makkelijk was, was voor jou geen probleem?
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gnomes jagen! Lang leve Youtube!
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik start net Fable III op en de butler had een heeeeel verhaal te vertellen,hilarisch. Dus die bug is gefixt, nice!!! Anyway,...

    Ik zag in tussen mijn gifts ineens een 'aged armour' staan, hoe kom ik hieraan dan? Wel bruut!!!!!

    Wel raar weer dat ie niet tussen mijn costumes staat. En heeft iemand trouwens het military kostuum al? Ik heb alleen maar handschoenen daarvan.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2010
  17. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Rest van die outfit vind je in een Demon Door (heb ik ergens gelezen).
     
  18. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Aged Armour is een versiering om in een van je huizen neer te zetten, deze kan je dus niet aantrekken
     
  19. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand die dlc met die extra quest al gespeeld ?
     
  20. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Is het strikt noodzakelijk deel II eerst te spelen? Of heb je gewoon meer plezier aan dit deel?
     

Deel Deze Pagina