Als ik heb Cm02/03 een nieuwe manager wil adden staan er allerlei namen vna me zus die een beetje ouwehoerd en bij Moto Gp is dit ook zo weet iemand een manier hoe je deze kan weg krijgen?
nee als je een niewe bike wil maken dan staan er al een paar namen die wil ik weg hebben bij CM als ej een nieuwe manager wil adden staan er een paar namen
mischien kan je het zo doen : doe je xbox aan, ga naar memory, harddisk, dan naar cm verwijder je daar de profiel van je zus enzo, denk dat het zo wel kan
Dit hoort niet in discussie thuis maar bij games help.. btw, ik ken het menu niet van de spellen, maar bij de meeste spellen kan je gewoon alles deleten (wat vaak met X kan). Lees eerst ff het menu goed door voordat je saves gaat deleten kan ik je aanraden.
Bij timesplitters 2 is dit ook zo enorm lomp geregeld, verwijderen via de harddisc is de enige manier...
Je hebt een 8GB harde schijf in je systeem. Een profieletje meer of minder maakt mijn insziens niet uit. Leg je zus uit dat ze voor een nieuw spel in CM niet een perse een nieuwe naam hoeft in te tikken. Bij CM heb je namelijk bij elk nieuw spel de mogelijkheid eerder opgeslagen namen als je nieuwe managers naam te gebruiken, of je kan een nieuwe tikken (dat is wat je zus dus telkens doet )