Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had liever gezien dat ze wat aan het gedrag van de scheids gedaan hadden.
    Wordt er doodziek van. Ze fluiten echt om niets, en als de cpu dezelde overtreding maakt laat ie wel doorspelen. Rasechte thuisfluiters bij Konami :'-(

    Schieten vind ik zelf niet eens storend, althans, ik heb geen problemen met scoren. Laat ik het zo zeggen.

    Wat ik wel echt nep vind is de gesteldheid van spelers (bij een league)
    Ook al zet je vermoeidheid uit, dan nog gebeurd het 60% van je seizoen dat (top-)spelers uit je elftal een blauw of paars pijltje hebben.

    Vind het spel wel moeilijker geworden.
    Waar ik op 2010 met groot gemak 4-0 op top player won, heb ik daar nu op proffesional de grootste moeite mee (maakt de game wel leuker overigens)
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Fuck, net de D3-Beker finale verloren met 3-0. Was echt zwaar geflatteerd, had net zo goed 3-4 voor mij kunnen worden. Helaas had Suarez niet zo'n zin om te scoren. Wel 1 miljoen erbij omdat ik de finale haalde, lekker!
     
  3. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb sinds de update een probleem met scoren. Ik speelde voor de update op topplayer en ik creerde veel kansen. Nu krijg ik met de zelfde opstelling nauwelijks kansen. Ik weet wel dat ze meer druk zetten nu door die update maar ik ben bang dat als ik op proffesional ga spelen dat het te makkelijk zal zijn. Ik krijg zelden een goal tegen. Het belachelijke vind ik dat ik de champions league win door op mijn pad inter barca en roma uit te schakelen met 2-3goals per wedstrijd maar in competitie tegen middenmoters of ploegen die achteraan staan speel ik bijna altijd 0-0. Ik speel 4-4-2 en aanvallend met een AMF en CMF en 2 flanken. Ook bij teamstijl staat alles aanvallend ingesteld. Hoe doen jullie het om wedstrijden die je domineert gemakkelijk aan kansen te komen?
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Zijn de bugs die in de demo zitten ook nog aanwezig in de full game?
    Zoals het beeld dat af en toe volledig blijft stilstaan (zo'n 2 seconden). Als ik de game speed op +1 of +2 zet sprinten ze allemaal niet meer. En nog een paar van die gare dingen.

    En is er ook inmiddels een goede OF met alle kits, emblems en teams?
     
  5. christakoff

    christakoff Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net nani en boriello aangeschaft voor afellay en jovanovic.

    Nani gaat als een dolle.. boriello ben ik nog niet echt tevreden over, dus die zal weer snel plaats maken voor een andere CA/TA. Ben nog beetje aant bedenken wie ik daar neer wil zetten..

    misschien Adriano eens proberen, lekker lompe spits met een goed hard schot.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wel een hekel aan al die super teams die er nu zijn zeg.. Wat is daar nou leuk aan? Al zou ik het geld hebben, zou ik nog geen team willen van Ronaldo/Messi/Arshavin/Iniesta/Lampard/Gerrard etc etc. Is geen zak aan.
     
  7. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nou ook al een 2 weken online met verschillende teams zoals Arsenal en Aston villa maar kan er niet doorheen komen en de spelers lopen slecht mee!!
    Zeer irritant ben van plan om FIFA te halen of heeft er nog iemand een goeie opstelling en tactiek
    Speel vaak 4-2-2-2 en dan half geholpen met de cursor.
    En de bovenste 2 onder tactiek heb ik op 18 staan die van steun medespelers en die er boven of onder staat.

    Iemand tips??
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hier zijn de strategiën en de door mij gegeven interpretatie:
    Daar zie je dat bij sommigen de spelers zeker mee naar voren gaan, zoals bij 4 en 5. Soms kan je de centrumverdediger ook laten opkomen ( 6 )
    Soms moet je even de bal vasthouden om spelers de tijd geven met naar voren te gaan en probeer ook vaak steekpassjes te geven door het midden. Als je dan een goede spits hebt duikt hij automatisch het gat in. Er moet dan natuurlijk wel een beetje ruimte zijn waarin de speler kan diepgaan.
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Alles is na de patch verbeterd. De demo is echt niet meer te vergelijken met het echte ( gepatchte ) spel. Voor kits e.d. moet je maar een paar bladzijden terugbladeren, dan zie je dat Tuur en Tyrant daar wel e.e.a. van weten :)
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    En toch vond ik de demo iets fijner spelen!
    Over tactieken, ik speel best veel met Quick Counter, vind ik erg lekker werken.

    Enne, OF staat in de startpost! ;)
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb altijd Possession Attack aan staan, die staat dan onder B. Probleem is dat ik bij de aftrap telkens weer LT+B in moet drukken om de tactiek te activeren. Kan je hem niet standaard instellen van tevoren?
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Ja dat kan, bij Gameplan!
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zegt me niets, bij mij is alles in het Nederlands. :+
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Gewoon waar je de opstelling ook maakt enz ;)
    Dan staat er ergens in dat menu onder (bij o.a. formation, team style) ook een optie waar je van minuut tot minuut kan bepalen welke tactieken je speelt.
     
  15. christakoff

    christakoff Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    gignac = held.

    Scoort alles, beter dan lisandro, zit er aan te denken om die binnenkort weer op straat te zetten:)
     
  16. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke maar moet ik ook de steun van medespelers enz. Veranderen verhogen of verlagen en de andere functies??
     
  17. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke maar moet ik ook de steun van medespelers enz. Veranderen verhogen of verlagen en de andere functies??
     
  18. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Dank u hantarp. Ik heb snel een wedstrijd gespeeld tegen stoke(voorlaatste) en counter attack aan en heb 0-2 gewonnen en 9 schoten op doel afgeleverd. Toch veel meer dan dat ik voordien kreeg met "balbezit aanvallend". Ik heb wel het gevoel dat ik achteraan meer ruimte weg geef maar dat baart me weinig zorgen want ik kreeg voordien nauwelijks doelpunten tegen dus dat was ook niet echt realistisch. Nu heb ik wel nog 1 vraag. Kan je ook "snelle counter+balbezit aanvallend" instellen of zijn dat 2 tegenstrijdige tacktieken.
     
  19. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat sommige mensen erachter komen dat spel tactieken werkt.
    Maar ben ik nou zo stom,..... dit was toch bij alle PES'sen al zo???
    Ik weet niet beter, laat ik het zo zeggen
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat heft elkaar inderdaad op. Het is in dat geval het één of het ander.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina