1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Kinect Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 nov 2010.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Is die Harry Potter game nog iets?
    De normale versie schijnt een fail te zijn.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Van wat ik had gelezen (wat eerlijk gezegd niet veel is) schijnt dat nog het beste van de game te zijn. Al zegt dat misschien niet zo veel. :+
    Ik heb het zelf iig nog niet uitgeprobeerd, eerst de main campaign uitspelen voordat ik aan Kinect begin.


    [​IMG]
    [​IMG]
    SONIC FREE RIDERS DEMO
    Bestandsgrootte: 402 MB

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  3. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 1 minigame gespeeld van hp kinect minigames en vond het beter dan de mainstory maar goed kan je het niet noemen.
     
  4. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de Kinect samen met Dance central en Kinect Sports gekocht.
    Ik ben er erg tevreden mee. Op Kinect adventures was ik snel uitgekeken waardoor ik de andere spellen had gehaald. Wat ik wel merk is dat het ontzettend uitmaakt waar je speelt en met de hoeveelheid licht dat er in de kamer is. Zo moet je bij kinect sports veel knieen heffen om snelheid te maken. De ene keer registreert hij dit veel beter dan de andere keer. Dat kan nog wel eens frustrerend zijn.

    Kinect sports vind ik erg leuk om te doen maar blijft heel basic. Het doet me heel erg denken inderdaad aan wii sports. Toch vind ik wii sports wat precieser dan kinect sports. Zo vind ik bowlen bij kinect echt moeilijk om een hoge score te halen door middel van een effectbal. En het stomme is dat als je recht door het middel gooit je ook gewoon een strike gooit:confused:
    Volleybal en atletiek vind ik erg leuk om te spelen. Voetbal en tafeltennis vind ik wat minder uitgewerkt en speel ik ook veel minder. Boksen is weer net zoals de wii. Btje achter elkaar blijven rammen en hopen dat je wint.

    Dance central vind ik erg goed! Met vrienden is dit spel het beste spel wat er tot nu is voor de Kinect. Vooral de vrienden die niet of slecht kunnen dansen vermaken zich kostelijk met deze game. Daarnaast heb ik weer een paar nieuwe combo's geleerd en zeker wat nieuwe pasjes haha

    Wat betreft Joy Ride en Motion Party.....wat een slechte spellen zijn dat! Een vriend van me heeft ze gekocht maar die spellen werken zo slecht met de kinect. Zeker niet kopen dus!

    Als iemand btw ff een potje wil spelen tegen elkaar...voeg me maar toe!
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Na een tijdje nadenken heb ik toch maar een Kinect besteld met Dance Central :+, hopelijk is het de geld waard!.
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    bron
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb nu de Kinect een aantal dagen in bezit en ik moet zeggen dat het best een leuk systeem is, maar natuurlijk zoals te verwachten het is gewoon de geld nog niet waard omdat er niet echt nog goede games er voor zijn... ik moet zeggen dat Dance Central best leuk is! maar je voelt je wel awkward als je de video van jezelf ziet :+, Kinect Sports is zeker ook wel leuk maar het is een beetje een game wat je met vrienden speelt of familie,als ik alleen speel vind ik het spel echter niks aan... maar dat was te verwachten, misschien dat ik ook Kinectimals er voor nog haal!.
     
  8. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed begrijp moet de woonkamer goed verlicht zijn? Wij hebben maar 2 grote lampen in de woonkamer en dan is het gewoon gezellig. Dus geen felle TL lampen etc.

    Dit zou dus betekenen dat ik sávonds niet met de Kinect kan spelen fatsoenlijk?
     
  9. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft niet hoor, ik heb zeer slechte verlichting (wel een mooie desinglamp) met heel weinig lichtopbrengst. Alles werkt gewoon uitstekend, alleen de foto's die tijdens het spelen worden gemaakt zijn dan erg donker.
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Speelt niemand Your Shape?
     
  11. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan zelfs in het donker goed spelen met de kinect.
     
  12. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik ook wel in geïnteresseerd. Het spel heeft een add-on met boks trianingen. Leek me wel leuk mss omdat ik het ook als sport doe.
    Even 4 minuten meppen om je boks conditie op peil te houden.
     
  13. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gelezen dat ze aan het werken zijn voor Star Wars Kinect.
     
  14. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het wel maar de afgelopen weken nauwelijks er aan toegekomen helaas :mad:.
     
  15. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    ik sta op het punt om het te kopen waar is het het goedkoopst?
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat gratis DLC voor Kinect Sports:
    http://marketplace.xbox.com/nl-NL/P...c00b6ea-02d0-4444-92ef-cb437ac31a6f?cid=SLink

    edit: Zitten ook nieuwe achievements bij!
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2010
  17. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ga em morgen halen met adventures kan iemand nog een voorstel geven voor een mooie game die ik voor kerst kan vragen??
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kinect Sports, Dance Central, Your Shape en Kinectimals zijn de 4 beste games die er op dit moment zijn.
     
  19. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem nu en ik moet zeggen adventures is geniaaaaaal

    ik zit nu te denken om sports ook te kopen want die lijkt me ook leuk kinectimals lijkt me een beetje kinderachtig
     
  20. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Kinderachtig valt wel mee. Kiddy uiterlijk is er inderdaad maar kijk er gewoon door heen dan is het een heel leuk spel :thumbs:
    En wat ik een top punt van kinectimals vind is dat het heel goed reageerd op wat jij doet. Sommige spellen hebben nog iets lag maar kinectimals
    naar mijn meening het minst (lees haast niet)

    Kinect sports is ook heel leuk om te spelen. Al moet ik zeggen dat alle spellen wel laat zien dat ik snel iets aan mijn conditie moet gaan doen :9
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2010

Deel Deze Pagina