1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

dvd brander

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ron kinkel, 1 dec 2010.

  1. ron kinkel

    ron kinkel Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een nieuwe pc laten bouwen en er zit nu een samsung sh-s223c brander in maar wat ik ook probeer krijg er geen cd`s mee gebrand die het doen in de radio.
    Xbox spellen kan ik niet langzamer als 6speed branden , doen het wel gewoon maar voor hoe lang weet ik niet.

    Ik ben dan ook van plan om er een andere brander in te laten zetten maar welke?

    Welke brander raden jullie aan ?
    Mag wel een paar tientjes kosten maar geen honderde euries.

    gr ron kinkel
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Een brander koop je natuurlijk niet op Xbox spellen te branden... =(
    Brand je de muziek cd's wel als audio cd?
     
  3. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan branden van xboxgames doen we hier niet :x
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Sjah, ik vind het een beetje dubbel. Als hij het gewoon DVD's had genoemd zou er niks aan de hand zijn? Hij wil gewoon een andere brander en daar een advies voor, hij vraagt niet om Xbox games ofzo. Maargoed, dat is mijn mening.

    Voor een andere brander kun je hier kijken:

    http://tweakers.net/pricewatch/cat/63/branders.html

    Eigenlijk is alles wel goed, misschien wat reviews/ervaringen lezen.
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    De brander die hij nu heeft zou prima moeten werken. Welke software gebruik je?
     
  6. ron kinkel

    ron kinkel Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor me backups van me games gebruik ik img burn, die maak ik dus van me ORGINEEL GEKOCHTE spellen omdat ik met 2 kleine kinderen zit die gewoon black ops als onderzetter gebruiken op het moment dat hun cars gaan spelen |:-
    Voor me audio cds gebruik ik nero.
    Heb net bv nog een dual layer gebrand en dan zie ik bij 50% dat me brander er mee ophoud lampje gaat uit stopt met branden zie me buffer helemaal leeg lopen tot 10% bij brandtijd staat dan unkown en dan ineens begint ie weer brand tijd staat dan op 1:35 en loopt dan vrij snel terug na 15min

    Cds brand ik gewoon op 8speed net al ik al jaren doe maar als ik ze dan in de radio doe doet ie het niet.
    Het rare is me buurman heeft dezelfde brander en daar lukt het wel wellicht heb ik een maandag morgen brander
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Brand je je mp3 als mp3 cd, en heb je geen mp3 speler in je auto zitten?
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is normaal, dan wisselt de brander van laag.
     
  9. ron kinkel

    ron kinkel Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed, niet over nagedacht met me ouwe brander keek ik er nooit na maar dat is altijd als iets goed werkt.
    me ouwe nec brander zet ik dan altijd op2,4speed en deed ie er 45min over wat er dan ondertussen gebeurde keek ik nooit na.

    Maar dan blijft nog het probleem met de cds die ik maar niet gebrand krijg.
    Heb mediarange cd-r en paltinum cd-r geprobeerd maar beiden krijg ik niet gebrand.

    Zou ik wellicht nog een 3de merk moeten proberen?

    bedankt voor de info in ieder geval
     
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Waarom probeer je je audio cd's niet eens via Windows Media Player te branden?
    Daar heb ik nog nooit problemen mee gehad!
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Audio CD's kan je sowieso niet met ImgBurn branden volgens mij. Probeer inderdaad WMP of Nero of iets dergelijks.
     
  12. ron kinkel

    ron kinkel Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik ook nog wel eens proberen maar met nero is het eigenlijk altijd gelukt ook op me laptop en me andere desktop brand ik alles met nero op platinum cd-r alleen met me samsung sh-s223c wil het maar niet lukken of er is iets met windows 7ultimate en nero op me laptop zit windows 7 home en op de desktop xp pro dat zou ook nog kunnen.
    Zaterdag kan ik in iedergeval me samsung ruilen voor een Sony AD-7260S.
    Kijken wat dat brengt.
     
  13. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Interpunctie ofzo?

    Maar waarom doet dat programma het dan niet? Heb je al gewoon met WMP geprobeert een CD te branden (audio cd)?
     
  14. ron kinkel

    ron kinkel Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Nero doet het wel lijkt ook allemaal goed te gaan alleen staan de muziek bestanden er dan gewoon niet goed op slaat de hele tijd over en zo.
    Net of de brandsnelheid te hoog is geweest maar dat is dan niet het geval staat gewoon op 8speed en brand ook op 8 speed.
    Had ook een backup gemaakt van me navigatie cd van de audi en ook die deed het niet fatsoenlijk en op de laptop het zelfde gedaan en die deed het wel.
     

Deel Deze Pagina