Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Crossbow is heerlijk, vooral als secundaire weapon en je tijdens een dikke killstreak eens blindelings iemand door zijn strot schiet met de crossbow :D

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    M-maar ik moet mijn pupillen opvoeden! Ik moet ze leren jagen etc. Al kan niets op tegen het rennen met blote vuisten, en een assassination doen.

3. jhesse

jhesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zal wel weer aan mij liggen maar kocht het vooral voor de story en vind het dus echt zijn geld niet waard.. je bent er zo doorheen :+ tuurlijk kan ik alles gaan collecten nu maar lol is er nu wel vanaf..

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.678
    Typisch voorbeeldje van te gehaast spelen jhesse.. Ik zit nu op 14 uur en zit in seq 4 :D.

5. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben maar opnieuw begonnen om die shop-quests te voltooien. Nu bewaar ik al mijn gevonden items. Niet eens zo erg; ik vermaak mij prima met de game! Ik zat toch pas in sequence 4.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.936
    Eindelijk ook mee kunnen beginnen, en was meteen al blij op het begin; Grafische filter die ze in AC2 hebben toegevoegd is er weer uit. Moeilijk om uit te leggen wat ik precies bedoel maar er zat een gare lightning filter in AC2 dat AC1 niet had, en nu is het er gelukkig weer weg. Verpeste het echt qua graphics in deel 2.

Eerste seq completed en nu bezig met die tweede.
    Wel beetje jammer dat ze Desmond nu stoer en bruut over willen laten komen. Ziet er opeens gespierd uit en heeft opeens een tatoeage. Gameplay in dat stuk is wel tof, zie me dat al veel gaan doen in deel 3! Alleen die Nolan North (stemacteur) begint me echt mijn neus aan te komen. Geweldige stem, maar je hoort hem echt overal. Nathan Drake (Uncharted), Desmond Miles, Salem (Army Of Two), The Prince (Prince Of Persia) en nog veel meer. 8)

Ohja, iemand een idee of die theme via Uplay een premium Theme is? Al die andere themes via Uplay waren nooit een premium. Scheelt me weer 20 Upunten als het geen premium is.

7. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    eigen schuld, dikke bult :)

Nope, enkel een coole achtergrond

Laatst bewerkt: 1 dec 2010
  8. jhesse

jhesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laatste 3 sequenties oid kun je niet gaan stad opbouwen oid. dat je het maar weet ;o
    en speel niet gehaast maar ik speel voor het verhaal en das nou eenmaal kort

9. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0

10. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    vandaag uitgespeeld 11 uurtjes over gedaan zo en daar eens wat rond gerend en beetje flauwekul en shops kopen toen maar weer een paar story missies gedaan maar lang nog niet alles gehaald ff de veren nog doen die grafkamers van romules (dacht ik) nog 1tje doen en nog de vlaggen en natuurlijk de side missies dus ben nog wel uurtje of 8 zoet.:p voor de rest perfect volmaakte game en dat weer met ezio tof gedaan. geen spijt van me aankoop,. hopelijk binnenkort meer info over assassins creed 3 ben benieuwd.:)

11. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf sequence 8 is het eigenlijk een aaneensluiting van Story missions, dat klopt. Maar als je speelt enkel voor het verhaal heb jij misschien de verkeerde game gekocht of je verkeerd ingelezen. Assassins Creed II had een prima levensduur maar qua story is het stukken korter en met al die (gave) extra side quests erbijis de levensduur met misschien wel 10 uur verlengd. Ligt dus echt aan jou :)

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Serieus hoe werkt dat blenden met de menigte? Dat is zo onmogelijk slecht uitgewerkt zeg...

13. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon in een crowd staan/meelopen? Als je in een menigte staat komt er een witte waas op de grond, als je daarin staat ben je volledig blended

14. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt dan ook lekker je controller loslaten en huiswerk gaan maken of iets dergelijks. Ezio is inmiddels slim genoeg om automatisch mee te lopen. :)
    Ik ben inmiddels level 47 in de multiplayer. Ik vermaak me er prima mee

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.678
    En dan? Laat je Ezio dan lekker een uur lang door Rome wandelen ofzo? 8)

16. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met een City guide en een handheld camera ja. Hij is er nu toch.

17. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Netjes! Ben nu level 10 met 2 uur gamen. Duurt het lang om level 50 te worden? :)

18. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schat een uurtje of 20-25. Als je even de slechte ubisoft servers wegdenkt is het zowaar een leuke multiplayer. Je levelled redelijk gemakkelijk.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.678
    Is iedereen nog steeds zo hersenloos online?
    Ging vorige week online en zonder dat ik er iets van af wist werd ik fluitend eerste met 13 kills en 0 deaths.

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Haha klopt, maar dat verschilt heel erg per potje online hoor. Soms krijg je echt rete goeie mensen tegen je die gewoon winnen met 5000-6000 punten en soms (vind ik zelf persoonlijk leuker) ligt het allemaal erg dicht bij elkaar.
    1ste staan zuigt echt aars, want iedereen komt achter mij dan aan en dan ben je alleen nog maar bezig met ontsnappen.
    Multiplayer zit wel echt leuk in elkaar, slaat soms alleen nergens op dat je 10 minuten moet wachten voordat een potje begint terwijl er constant 6/6 staat :confused:!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina