1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[COD Black Ops][!Combat Training!]

Discussie in 'Algemeen' gestart door MetalSonic, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat gaat NIET.
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    - nooit lag
    - nooit campers
    - geen spawnkillers
    - geen abuse van bepaalde perks/ wapens of wat dan ook
    - potje starten, meteen actie
    - namen van vrienden boven bots zien
     
  3. ProEvoSocca

    ProEvoSocca Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha zo net split screen gedaan op laagste niveau bot. 2 vs 9 fzo en dan beide met balistic knive, tomahawk, scavenger, steady aim, marathon . . \o/

    Als killstreak sentry's in Nuketown, geweldig om er door heen te rushen met toma's en knives :9
     
  4. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Vriend van me die speelde eerst ook best vaak CT, maar die ging ook helemaal tegen die dingen praten. Als die werd gekillt zei die KutTobias bijvoorbeeld:+.
     
  5. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan WEL, alleen niet op de officiële wijze...
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha herkenbaar :D, heb ik ook, nee weer die kut smaus, whaha ja hoor spammie is hier weer bezig etc =)... Ik speel btw tegen bots op hardened en dan zijn ze (voor mij) nog best pittig.
     
  7. Kilian002

    Kilian002 Smell you later!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook heerlijk om er je snipe skills mee te trainen, ook al is het wel zo dat bots niet zo reageren als online spelers.
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Door combat training weet ik nu dat ik online suck door een gebrek in skill en niet door lag:'-(, gisteren tegen bots op hard gespeeld, team death match, 5-12 ofzo|:-
     
  9. Aenimamah

    Aenimamah Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Amuseer me rot in combat training 8) 'k zal blij zijn mocht ik het effectief onder de knie krijgen, noob blues :+
     
  10. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Het lijkt alleen wel of quickscopen in combattraining moeilijker is dan gewoon online.
     
  11. Aenimamah

    Aenimamah Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    party lijkt moeilijker 0,1 of 2 kills en zonder party lukt mij een 6 killstreak al.
    Vanaf morgenavond ga ik er toch eens serieus invliegen want wil dringend paar levels hoger XD
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    één van de redenen waarom ik dit spel niet zal verkopen, combat training _O_
     
  13. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het maar heel basic eerlijk gezegd. Ik snap dat ze het voor de nieuwelingen hebben gedaan, maar zoals gevorderden die zich nog meer willen trainen (met een clan bijv) hebben hier niet zoveel aan. Je kunt nl. niet Search and Destroy of Demolition of andere gametypes kiezen waardoor je specifiek kunt oefenen op dat spelletje.

    Matig uitgewerkt, maargoed wel leuk om 1 vs 9 te doen op recuit en dan wat gaan Quickscopen/Tomahawken.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Jammer dat dat er niet inzit inderdaad maar ik denk dat het maken van een A.I voor de bots om ze een beetje overtuigend S&D te laten spelen stukken moeilijker is dan ze als kippen zonder kop rondjes te laten lopen en laten schieten op alles wat beweegt in TDM

    toch vind ik het wel een erg leuke toevoeging, ben al lvl 50 :+ Jammer dat je niet kan prestigen

    Daar betrap ik mezelf ook wel eens op,.. Hoop ook altijd dat de beter spelers bij mij in het team komen :+
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2011
  15. Rubin

    Rubin Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Help!

    Hallo!

    Ik heb een xbox 360 zonder internet.
    Maar ik heb de camping al uitgespeeld.
    En zombies vind ik niet zoleuk.
    Ik heb gehoord dat ik 'Combat training' kan doen, maar waar vind ik deze!?:'-(
     
  16. bombach

    bombach Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ik had gelezen dat dat niet kon als je geen xbox live hebt.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat kan alleen als je xbox live hebt
     
  18. Rubin

    Rubin Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Fox40

    Fox40 NewXboxPlayer

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe eens multiplayer en dan local, dan kan je ook tegen bots zonder dat je internet hebt!
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Snipen tegen bots is zo tof, geen last van lag en niemand die zit te campen.
    Ik doe TDM met 9 tegen 1(me) en dan op recruit of regular als ik cocky word, regular spammen ze wel die granaten zeg.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina