Zelda

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door mischa, 25 apr 2003.

  1. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vin zelda echt goed beter dan welke game op de xbox die ik heb dan maarja xbox moet nog wel met iets boeiends komen en ze moeten er geen pc van maken
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben ik met je eens
     
  3. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
     
  4. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    snik ik wil een gamecube....ik heb precies genoeg geld voor de pack met zelda maarja er zijn ouders.....snik....je hebt al een xbox!! jaja kan wel zijn maar daar heb je geen zelda...wat is zelda nou weer!?

    *zucht

    om me een beetje te troosten hebk maar A link to the past / four swords gekocht op de gba das ook heel leuk maar toch.....zucht.....
     
  5. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Same prob here.

    Ik ben gewoon naar de winkel gegaan en heb er 1 gekocht. Vervolgens in me schooltas gedaan (kwam van school) en zo naar binnen gelopen.

    Later zagen ze hem staan en vroegen ze wat dat was. Ik: Das een Cube. Die heb ik gehaald voor zelda. Ik zelda laten zien. Eerste wat me pa zei. HAHA hoe oud ben je nou wel, kijk dan een tekenfilm zeg.....

    ouders:mad:

    Toen ie vroeg hoe duur ie was zei ik dat ik hem met korting gekocht had (GBA SP kortings bon).
     
  6. Caphex

    Caphex 2nd Place 1st Loser.

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nu bij de Eindbaas, die 2 handen en dat hoofd, wat een kutzooi, krijg uhm maar niet dood :). Ik ben steeds de eerste die het begeeft.

    Wel bale als je ouders hebt die lasting zijn over het kopen van zo'n ding.


    Is 't by the way normaal dat iemand van 23 (yeah ik dus) een spel helemaal te gek van wat voor 3 jaar en ouder is :) ? hahahhaaha.
     
  7. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Yep, volkomen normaal....
    Ik heb het namelijk ook, en ik ben nog een jaartje ouder dan jou.:D Alleen vroeger speelde ik non-stop door tot ik het uitgespeeld hebt. Nu speel ik alleen veel relaxter, dus ik ben nog niet zo verschrikkelijk ver...
     
  8. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Zelda is da bomb! Ik ben ook 21, en ik vind het ook geweldig dus... age doesn't matter:9
     
  9. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben 18. Maar ik merk wel als je niet weet wat zelda is en dan die GFX ziet denkt van.... kiddies. (sorry voor zinsopbouw ;) ).

    Maarja als zelda fan trek je je daar nix van aan. En de animatie's zijn zo f*cking mooi.

    Die jochies in windfall islands zijn echt gaaf. Echt van die patsertjes van 9 jaar oud ofzo. Vooral die voorop loopt (zogenaamd breed gebouwt).

    TOP
     
  10. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    WAAAAT?! ik ben in dat hele gevecht 1 keer geraakt! dat was echt de makkelijkste eindbaas tot dan toe!


    alsof je als 25 jarige (of hoe oud dan ook) niet meer naar tekenfilms zou mogen kijken.. de meest geniale tv programma's zijn nog altijd Anime's (dragonball Z, Sailormoon en Gundam Wing ziet er trouwens ook wel cool uit) en The Simpsons...
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2003
  11. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    en futurama ;)
     
  12. yony_the_gamer

    yony_the_gamer A.K.A -YonY-

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelda en metroid prime samen gekocht. Zelda is wel leuk, metroid prime vind ik tegen vallen.

    Best wel depresief, he? Dat mijn broer's console beter is dan de xbox... nouja iig kan ik er op spelen ik zou echt me vervelen met aleen een xbox, ik had zo niet de winter door kunnen komen...
     
  13. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    even een noobvraag:
    hoe krijg je je zwaard??
    heb vandaag de laatste LE gekocht van heel Woerden.
    8) 8) 8)
     
  14. mischa

    mischa Guest

    hij was overal uitverkocht !!!!in rosendaal geweest bij de: dixons free record shop bart smit
    Bergen op zoom: dixons free record shop en bart smit
    Rotterdam: mediamarkt
    echt erg, nu heb ik hem bestelt bij de gcshop...
     
  15. ricardo

    ricardo Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag over de nieuwe zelda

    Kan iemand mij vertellen wat ik met de blauwe en rode schijven in de kerkers moet doen.de blauwe heeft een soort waaier erop staan ,en de rode 3 driehoekjes.
     
  16. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat bedoel je precies. Die drie driehoekjes zullen wel de Triforce voorstellen. Maar ik weet niet goed wat je bedoelt.
     
  17. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow das al weer een tijdje terug. FF denken hoor. (10 min later)...uh ik dacht dat je hem kreeg in dat huisje onder die wijze kerel. Hij heeft daar een broer zitten die veel aan vecht kunsten doet. Ik dacht dat je hem bij hem kreeg.

    Dat huisje is vlak bij je eigen huis. Precies tegenover het strand.

    Suc6
     
  18. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2

    die opa zegt dat ik meer moet oefenen.
     
  19. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    oefen dan meer! wacht maar tot je hem 500 keer moet raken zonder zelf meer dan 2 keer geraakt te worden :D..

    die waaier zijn een stel wolkjes.. die driehoekjes is de Triforce.. waar heel het verhaal om gaat ongeveer.. (misschien wat minder bekend bij mensen die nog nooit een zelda game gespeeld hebben).. oftewel: ga op die wolkenwaaier staan en speel The Winds Requiem met je windwaker.. TADAA! Liedjesspelen zijn niet alleen bedoelt om bijvoorbeeld de windrichting te veranderen of om dag in nacht te veranderen, maar je kan er ook puzzles mee oplossen.. in ocarina of time moest je bijvoorbeeld bij bepaalde blokken die je weg versperden altijd The Song of Time spelen.. dus, keep that in mind..
     
  20. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is echt die opa ONDER het huisje?

    www.zeldauniverse.net voor eventuele walktrough.


    hier een stukje.

    As soon as the scene is over, press start and equip the telescope to a button
    (it doesn't matter which, Y is what I use). Take a few steps forward (so you're
    next to sis at the railing) and use it. Tilt the C-stick up until the little
    zoom meter says 4X, then pan down a little. It should stop on a birdman at the
    mailbox. Zoom in all the way, and watch as he looks around and then takes
    flight. Zoom back out to 4X and pan straight up to the sky. You'll stop at a
    giant bird and another event will happen. He's holding a girl until he gets
    clocked in the face by a cannonball and drops her into the forest. You're a
    hero, right? Let's go save her!

    Oh, wait. Heroes usually have swords, don't they? Let's go get us one. Down the
    ladder again, turn west, into the water and to the shore just like before. Take
    the same path, but this time when you reach the first fork, go straight into the
    house in front of you, ignoring the little old man (Sturgeon) who calls at you
    when you approach (use the door directly below the aforementioned little old
    man). There's an old man inside the house, this one not so little and with a bit
    of a gut (Orca). Talk to him. He'll sense that you're anxious about something
    and ask if you need some sword training. He will briefly describe what he wants
    you to do. We'll take this in steps, as he does.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2003

Deel Deze Pagina