1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Kelders0's WANTED thread!

Discussie in 'Gezocht' gestart door kelders0, 30 nov 2010.

  1. kelders0

    kelders0 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezien ik naar een aantal dingen op zoek ben (games & consoles), maak ik maar een algemeen draadje aan, gezien het verboden is om meerdere topics te hebben in 1 subforum ^.^!

    Gezocht:

    [X360 games]
    Kinect games
    - Dance central
    - Kinect Joy ride (mits zeer aantrekkelijke prijs)

    Regular games:
    - Rockband: Beatles
    - Rockband: Ac/Dc
    - GH: Van halen
    - GH: Metallica

    [Wii Games]
    bied maar aan wat je hebt ;) m'n zusjes zijn op zoek naar wii games, elke keer als er iets wordt aangeboden leg ik 't aan hen voor, maar 't heeft geen zin om daar een speciale account voor aan te maken :)

    [Consoles]
    - Playstation 3 slim, met bon, met originele doos

    wat betreft consoles - Alleen interesse in consoles met doos & handleiding in goede staat! of de prijs moet zeeer aangenaam zijn. Voorkeur gaat naar AFLEVERING van de consoles. ik ben zelf niet in staat om ze op te halen, en bij een console praten we toch al gouw over redelijk grote bedragen die ik niet zomaar over wil maken.

    -===============-

    heb je iets te koop, graag even posten met een foto + richtprijs ^.^ zeker wat consoles betreft!
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2010
  2. kelders0

    kelders0 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    schop! Heb zelf overigens F1 2010 voor de X360 in mint staat te ruil voor iets van bovenstaande ^ .. de game wil ik ook best in een grotere deal (console deal) mee nemen in de deal :D
     
  3. kelders0

    kelders0 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    schop!!! komop jongens ik ben nog steeds zoekende :)!
     
  4. GmR

    GmR Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hier nog een sealed The Beatles Rock Band liggen (en een gebruikte als je die liever zou hebben :p)... ben je opzoek naar een ruil of een koop?
     
  5. kelders0

    kelders0 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    heb zeker interesse, heb zelf alleen F1 2010 te ruil op't moment en dan vind ik the beatles rock bnad toch wat te mager tegen f1 2010.. dus noem je prijs maar (graag voor nieuwe en de gebruikte)
     
  6. kelders0

    kelders0 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    schop!
     
  7. GmR

    GmR Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    een eurotje of 15 inc leek me wel een mooi prijsje. welke versie ik mag versturen maakt me eigenlijk niet zoveel uit :p
     
  8. kelders0

    kelders0 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, 15 inc. is me toch iets teveel van 't goede ;), voor 15 euro kan ik de game ook elders nieuw kopen haha (zie budgetgaming.nl)

    12,50 inc. en we hebben een deal :)
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2010
  9. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ben je toevallig nog op zoek naar GH5?

    edit: oh wacht, volgens mij heb ik die van jou.:+
     
  10. kelders0

    kelders0 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, volgens mij heb jij idd gh 5 van mij gekocht :).. maareh, als de prijs aantrekkelijk is wil ik er altijd over nadenken :)..
     
  11. GmR

    GmR Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    die 15e @ budgetgaming is echter excl verzenden (laagste prijs inc is 17e).
    daarnaast kan ik hem als het < 15 euro wordt beter op mp zetten...
     
  12. kelders0

    kelders0 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dan moet je dat doen ;).. voor die laatste 2 euro bestel ik 'm liever nieuw, ongeacht of die van jou nou netjes in seal zit of niet :)..
    verder niet lullig bedoeld ofzo, maar ik kan al mijn games ook wel gesealed verkopen gezien deze sealtjes ook op internet te vinden zijn ;)
     

Deel Deze Pagina