[Ghost Recon] missie 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door XTM, 9 mei 2003.

1. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet naar een extriction zone ofzoiets maar waar is dat in missie 6, en hoe kom je huisjes binnen dat je bv. niet met een granaat ofzo kan openen.

2. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet op je kaart kijken(Linker trekker), dan zie je een soort pijltje, dat is het extraction point. En om deuren open te maken moet je de linker joystick indrukken.

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Dit is toch de missie castle mo6? Is handiger als je dat er voortaan ff bijzet. Wat thomas zegt klopt. Als je alle mannetjes hebt vermoord, hoef je er niet meer naar toe te lopen.
    Een deur open je door een thumstick( is niet de d-pad , maar zo'n ander sticky)(volgens mij de linker) in te drukken.

4. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe je naar de Extraction Zone komt, moet je toch onderhand wel weten als je bij Missie 6 zit :).
    Zoals eerder gezegd, druk op de linker Joystick om deurtjes te openen, maar let wel op, ga nooit recht voor de deur staan, anders word je naar de klote geschoten 8)

5. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Jah ik wist wel zoiets ik speelde het weer 1 min. en toen was ik al bij missie 7, maar ik kom bij missie 7 er niet door want er staan dan 2 tanks.

6. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je een demolition ventje nemen met anti-tankrakketten

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    ja, of je blaast ze gewoon niet op....

8. tyrone

tyrone BattleChaserOriginal

Leuk Bevonden:
    0
    Kweet niet precies meer welke level 7 is maar als het die is
    waar je die brug moet opblazen.
    Kan je gewoon omlopen.8)
    geen Tankirritatie dus}:]

9. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Jah dit is het 2de level dat ik tanks tegen kom, maar bedoel jij niet volgens mijn missie 3.

10. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    In de briefing voor level 7 wordt zelfs benadrukt dat de de tanks met rust moet laten

"Those guys will have you for lunch."

Dus de eerste keren dat ik dat level speelde liep ik braaf over de landbruggen naar de pillars, totdat ik besefte dat het veel meer voldoening geeft om every last single matafokka uit te roeien.

11. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon iedereen neerkknallen is da best :) Hoef je ook niet dat klere eind naar het extraction point te lopen.

Deel Deze Pagina