1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Welke mode is dan het populairst want bij Conquest kom ik niet verder dan 5 tegen 5!
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke, het valt dus wel mee. Vriend van me zei namelijk dat hij de mappen zo leeg vond en maar eens in de vijf minuten iemand tegenkwam. Nu speelt hij veel BO en misschien geeft dit een vertekend beeld...

    Mja, van de week even halen...
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    De mappen van Bad Company zijn natuurlijk wat groter dan die van Black Ops.

    Ik heb BC2 helaas nog niet (bestel hem morgenavond waarschijnlijk).
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Tsjah dat kan het ook zijn.

    Waarom bestellen? In de winkel is hij toch ook maar €30? Of heb je hem nog ergens goedkoper gezien?
     
  5. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ging lekker ja:D
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    In Engeland is hij bij verschillende webshops nu aardig omlaag gegaan. Ik hoop dat er morgen folders binnenkomen met een leuke aanbieding bij een leuke winkel, en anders wacht ik even de Monday Madness actie af van zavvi.com, en anders bestel ik hem gewoon daar waar hij het goedkoopst is.

    Zit ook nog een beetje te twijfelen of ik voor de Ultimate Edition zal gaan, of gewoon voor de normale release, want alle DLC (m.u.v. Vietnam natuurlijk) is toch gratis, dus het enige voordeel van de UC is BF 1943 en wat vroege unlocks, en BF1943 heb ik toch al, dus die zou dan puur als cadeau voor iemand anders zijn geweest...
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Mocht hij een leuke prijs zijn bij Zavvi, bestel er dan twee ;-) Heb geen CC (weet dat dat geen excuus meer is, maar toch ;-)).

    Ik ga gewoon voor de normale verse overigens. Heb 1943 ook al...
     
  8. tankless

    tankless Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik de nieuwe BC ga kopen :D als die uit komt
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow, voor het eerst in maanden weer BC2 spelen. Het is me toch een geklooi met de controls. Al kan ik wel gelijk zien wat er zo dope aan is. Sexy ass shit.
     
  10. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de Ultimate besteld bij shopto.net ( UK ) voor 29.91 euro ( paypal verdient de voorkeur...ze hadden in het verleden veel gedoe met CC-beveiliging ).

    Ben heel benieuwd! Nog niet online gespeeld, wel SP meteen doorverkocht....toch wel wat spijt van na al die positieve berichten :)
     
  11. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik zit vanavond weer achter m'n xdoos, iemand zin om even te spelen?

    Btw, ik had vanmiddag weer gespeeld met zo'n enorm kut team (ook een kut tegenstander). Squad met 2/3 camp-snipers, constant C4 UAV/Black Hawk, uiteindelijk kwam het weer op mij aan om die kut objectives te defenden/attacken....
    Echt vervelend als zoiets gebeurt. Met het spel is niks mis, maar soms zijn het de spelers die het gewoon compleet verneuken voor zichzelf en voor de rest...
     
  12. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel hangt echt af van teamplay.
    Gisteravond had ik echt zo'n geniale kill. Ik zag namelijk drie mensen in een auto met machine geweer (ben de naam ff kwijt) rijden, vervolgens stapt er iemand uit om de auto een beetje te repareren, ik loop er op af en schiet met mijn Rocket Launcher. Alle drie in één keer dood. 8)
    Ik had me eerste Tripple Kill binnen *)
     
  13. dirtyworkz

    dirtyworkz Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe Maps

    Hoi iedereen,

    Ik heb dus de nieuwe Vietnam map pack gedownload maar hij staat nergens bij Level als ik naar links of rechts scroll. Komt dit misschien doordat ik Bad Company 2 2ehands gekocht heb? Hij vraagt ook elke keer om een VIP code.

    Bedankt voor je hulp alvast ;)
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar ik zie de Ultimate daar alleen voor de PS3?
     
  15. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    VIP-code is nodig voor de gratis maps, je kunt deze code ook met MS-points kopen en zo de gratis maps vrijschakelen.
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kwam net in een potje en het was 1 vs 7. Ik ga het echt niet opnemen in Rush tegen 7 mensen.
     
  17. Vigor

    Vigor Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    De enige die flink kan scoren in die match, dat ben jij ;)
     
  18. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb ooit eens een 1v1 match gehad, en ik was defence. Echt geniaal, ik zat me steeds te verstoppen, en hij kwam gewoon constant aanrennen, keek een beetje rond, en begon dan met armen. Dan wachtte ik tot hij klaar was, schoot hem vervolgens meteen af, en dan disarmen. Later kwamen er meer mensen bij, maar toen ging het nog steeds super lekker.

    Ik ben geëindigd met 8000+ points:+.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    1vs1 is juist veel makkelijker als attacker omdat je dan diegene totaal kan verrasen. Hij moet bijvoorbeeld keuzes maken welke van de 2 bommen hij in de gaten gaat houden.
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat me niet zozeer om de punten, maar als ik Rush speel en ik moet een basis verdedigen tegen 7 man, is de lol er voor mij gauw af. En laat ik nou net daarvoor spelen. Bij TDM oid zou ik waarschijnlijk niet quitten, dat is wel leuk, maar bij een squad based game...Achja, het is al lang voorbij ^^.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina