1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Turtle Beach earforce x41 vs Tritton AX Pro

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door n13lsz, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. n13lsz

    n13lsz I am a Freak

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik zit met een (luxe-)probleem waar ik niet echt uitkom. Ik kan beide headsets (de tritton AX pro en de turtle beach earforce x41) voor dezelfde prijs kopen.

    Maar welke is nu het beste? Ik game eigenlijks alleen op de xbox, dus dat de tritton voor meerdere platformen geschikt is is voor mij niet interessant.

    Graag zou ik weten welke headset jullie gekozen hadden en vooral ook WAAROM.

    Groeten

    n13lsz
     
  2. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
  3. n13lsz

    n13lsz I am a Freak

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees iets over een ruis in de X41. Is dit echt heel erg? Je kan mij vast ook wel vertellen hoe lang de batterijen meegaan?

    Ben je bij de X41 ook een HDMI-kabel met audio-adapter nodig of gaat het gewoon via de usb?
     
  4. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ik heb zelf de tritton ax pro! Mooi ding, mooi geluid, alleen met muziek niet zo mooi.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Het beste kan je de startpost van deze thread even lezen. Staat heel veel uitgelegd: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=141393

    Het is een beetje appels met peren vergelijken (ga je voor draadloos of voor bedraad) Bedraad is meestal beter, dus dan zou ik daar voor gaan.
     
  6. n13lsz

    n13lsz I am a Freak

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit topic wat je noemt heeft me inderdaad veel verder geholpen. Deze zou dus eventueel wel gesloten kunnen worden. Ik kan mijn vragen daar ook in kwijt. Ik kwam via de zoekfunctie niet echt iets tegen wat me verder hielp. Raar dat ik het gamen met een headset topic nooit gevonden had :mad:
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ok slotje :) Zoekfunctie werkt soms niet helemaal lekker, dus geen probleem!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina