De Slim is alleen sneller omdat het een nieuw apparaat is. Mijn oude Xbox 360, nog van de launch, heeft regelmatig moeite met het openen van de Guide. Op de Slim gaat dit gewoon soepel. Het is gewoon van de ouderdom en het feit dat er veel gegevens op mijn Xbox 360 staan. De nieuwe Slim gaat er razandsnel doorheen! Ook het laden van muziek in een gedeeld netwerk bijvoorbeeld.
ik heb kinect ook in huis zeker een aanrader (ook voor mensen met een lichamelijke beperking) Ik vind het zeer goed werken heb kinect sport er bijgekocht. en bij bijvoorbeeld bowlen kun je goed zien hoe nauwkeurig de game is/werkt (probeer de mini games maar eens) Zeer tevreden over dit product. Nu nog leuke games
weet iemand waar ik een compleet lijstje met alle kinectgames kan vinden. Mijn vrouw vind het ook leuk maar ze wil eerst weten welke spellen er te krijgen zijn.
Weet iemand hoe lang het snoer dat van de sensor naar de console moet lopen, ongeveer is? Dit omdat ik die kabel zo mooi mogelijk wil wegwerken.
Ben net terug van een aantal dagen in London, maar daar was Kinect prima op voorraad. Telde bij een HMV filiaal 83 losse Kinect sensoren.
Volgens mij hebben wij in Nederland nu ook ruim voorraad hoor. Net voor de Sinterklaas hebben we echt heel flink geleverd. Het enige dat nog steeds karig is, zijn 250G Kinect bundels. De rest is prima op voorraad. Overigens proberen we het tekort aan 250G op te lossen met aanbiedingen op de losse hard disk.
Ja klopt, m'n winkel heeft er nu standaard een aantal op voorraad. Zodra deze verkocht worden, komen ze een aantal dagen later weer binnen. Kinect is echt groot in in ieder geval London. Het staat echt overal mega groot uitgestald met demopods. Er stond echt een rij aan kids in Hamley's Toystore op Regent Street, echt leuk om te zien. Move staat echter weggestopt in een klein hoekje....
Vandaag Kinect gekocht. Werkt prima, maar na een tijdje valt die steeds gewoonweg uit (lichtje uit). Even unpluggen en terug inpluggen en het is terug ok. Iemand idee of dit gekend probleem is? Aangesloten op Xbox slim.
[yt]tlLschoMhuE[/yt] Paar positieve punten: Kinect kan dus wel behoorlijk precies en zonder delay vingers herkennen. Niet per se nodig voor Kinect om hele lichaam te zien om te funcioneren. Hopelijk stapt Microsoft een beetje van het full body control af, zal ook vooral in het begin een verkoop praatje denk ik. Zolang je maar goed programmeerd, mooi voor de toekomst.
volgens mij is het nep en bovendien zit hij wel dicht op de sensor.. maar oke laten we het hopen dat het war is!
Mmm, als we kijken naar GfK dooverkoopresultaten, dan is het lastig om Move en Kinect te vergelijken. Move wordt namelijk niet gerapporteerd door GfK, aangezien het een accessoire is. Kinect wordt feitelijk ook niet gerapporteerd, maar omdat Kinect Adventures een volle game is en geen demo, zie je die terug in de charts. Elke Kinect Adventures is tenslotte gekoppeld aan een Kinect sensor. Alleen dan heb je nog steeds geen zicht op de Kinect installed base, aangezien de bundels niet meegeteld worden. Als je kijkt naar 1st party games op Move en Kinect, dan zie je dat Kinect er in de eerste 3 weken 78% meer doorverkoopt dan de 1st party games op de Move. Maar het blijf allemaal een beetje appels met peren vergelijken hoor.
Ik heb ook aangegeven dat mijn Kinect sensor voor chat doeleinden gebruikt mag worden. Echter, na het spelen van een game met Kinect kan ik niet meteen daarna COD Black Ops spelen met gebruik van mijn headset. Dan functioneert het niet. Dan moet ik echt mijn sensor unpluggen. Dat is niet echt praktisch. Iemand een betere oplossing (ja, die sensor niet voor chat doeleinden gebruiken...hehehe)
Xbox Guide --> Settings --> Preferences--> Voice --> Daar mute kinect aanvinken. Sluit je headset aan en het werkt. Zo simpel kan het zijn door de Xbox Guide button te drukken