Wat vind je de beste game ooit en waarom?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 9 mei 2003.

  1. sharkysharky

    sharkysharky Nintendo

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Meerdere: Super Mario Bros 1 en 3, Super Mario World 1 en 2, Super Metroid, Ocarina of Time, Wave Race 64, Super Mario 64 Wind Waker, Metroid Prime, GTAIII en Halo
     
  2. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    7 > 10 O-)
     
  3. mischa

    mischa Guest

    ik vind the legend of zelda a link to the past masterluk
    gewoon omdat hij zo lang is (in mijn herrinering om dat ik toen 7 was en er 3 jaar over gedaan heb om het uit te spelen :D)
    ook donkey kong 2 :)
    mario kart :D (snes)

    ook geweldig is prefect daark mijn totale speeltijd is 7 dagen 14 uur en 17 minuten 8)

    ocarina of time viel mij tegen ik weet niet waarom

    en halo is cool en metroid prime maar geen beste game ooit
     
  4. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favoriete games zijn Ultima Underworld series en Half Life en Everquest en last but not least Halo.

    Edit:ik vergeet natuurlijk ook Ecco the Dolphin en Sonic voor de dreamcast.
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn favorieten zijn:

    1. Zelda tww (gc): zo had zelda altijd al moeten zijn.
    2. Gta Vice city (ps2): de vrijheid, muziek, sfeer, actie etc. maken deze game tot een klassieker.
    3. Metroid Prime (gc): graphics, spanning, sfeer, actie kortom geweldig.
    4. Metal Gear Solid (psx): was echt een revolutie.
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Final Fantasy 7, m'n eerste RPG game, en mijn god wat een spel.
    Het level systeem, de characters, de magie, het hield me uren bezig. (Totale speeltijd FF7, ongeveer 300 uur)

    Edit : Ik ga zeker binnenkort weer opzoek naar een goedkope Ps1 met FF7 en memorycard.
     
  7. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Halo:

    Gewoon goeie gameplay, goeie AI, goeie graphics, gewoon in 1 woord: GOED :D
     
  8. AVENGER

    AVENGER Godlike

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favorieten:
    1: Half-life (+mods) : gewoon een fantastisch spel, sterke gameplay, geweldige single player.
    2: Halo: Tja.. dit was de reden om mijn xbox aan te schaffen.
    3: Golden sun: Het djinn systeem, de gameplay, het was allemaal perfect..Het verbaast me nog steeds hoe ze al die data in zo'n klein floppy kunnen stoppen ;)
     
  9. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    De beste game ooit?......pfoe daar vraag je wat. Als ik alles bij elkaar optel kom ik toch uit op Final Fantasy 7. Dit was de allereerste keer dat ik een rpg speelde en eerlijk gezegd heb ik hem ook na de eerste keer spelen ook meteen weer in de kast gelegd omdat het mij te moeilijk was, maar na een half jaar heb ik het weer geprobeerd en raakte ik er verslaafd aan. OMG wat was deze game groot en wat een diepgang had hij, iets wat ik nog nooit was tegengekomen in andere games. Cloud en Sephiroth waren zo ubercool en het feit dat je door middel van bepaalde keuzes je relaties tussen de andere characters kon beinvloeden was zo goed en laten we eerlijk zijn, hebben we niet allemaal een traantje laten lopen toen Aeris stierf. :'-( Sinds deze game ben ik verslaafd geraakt aan de FF serie en andere rpg series en is daarom wat mij betreft de beste game ooit.
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De Final Fantasy serie is heel erg goed!!
    Mijn favoriet is FF10.
     
  11. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Understatement of the year! :) Deel 10 was idd fantastisch al was hij wellicht iets te gemakkelijk in vergelijking met de andere delen. Verder vind ik het toch opvallend dat je bijna niemand hoort over FF 9, die toch ook geweldig was. Ik kan niet wachten tot ik FF 10-X (PS2) en FF Crystal Chronicles (GC) in mijn handjes krijg. 8)
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb dat spel al een paar jaar niet meer gespeeld, en het enigste dat ik te zien krijg als er over wordt geschreven is Zelda:eek:oT. Ben ook te lui om de naam te gaan opzoeken.
     
  13. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfect Dark, goed verhaal, veel uitdaging in de missies en ze varieeren ook erg. En natuurlijk een über multi player, vette co-op en leuke mp modus. En dan ook dat je een eige speler kan hebben die steeds beter word een hogere klasse krijgt. Damn wat heb ik dit spel veel gespeelt.
     
  14. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    het beste spel is nog altijd Command&Conquer: Red Alert. zoooo vaak gedaan vroeger, en nu zelfs speel ik het nog! vorige week nog geland tegen een vriend.
    en ook een heel oud spel maar nog nooit evenaard in zn klasse: Transport Tycoon Deluxe. dat spel kan ik nog steeds niet vergeten, en het staat altijd nog op de computer om het zo af en toe weer eens te spelen:).
     
  15. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, ff off-topic misschien, maar het valt me op dat de mods hiero igg verstand van games hebben ;)

    Twee die 'FFVII' bestempelen als "beste game ooit"...kan ik goed mee leven :D
     
  16. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Super Mario World, en Donky Kong Country. Die twee super nintendo spellen vind ik geweldig. Ze waren toen mooi, en dat zijn ze nu nog steeds.

    Ik ben verder nog steeds op zoek naar Zelda: a link to the past. Ik heb hem een paar keer gespeeld, maar nooit zelf kunnen kopen.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2003
  17. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Wel eens gehoord van een GBA SP? ;)..... maarja als je die nog niet hebt is het wel een duur grapje.

    En idd ik was donkey kong country helemaal vergeten. Die was echt mooi voor die tijd.
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb ff9 ook en ik vind het echt een super spel!!!
    Ik kan ook niet wachten nee!_O_
     
  19. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie mijn post op vorige page :)

    Ik heb die PS1 met FF7 en een memorycard hier staan..._O_
     
  20. lord mcbeer

    lord mcbeer Hal(l)o

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    nerf arena blast
    daar had je vette wapens en coole levels
    ik doe het nog steds online
     

Deel Deze Pagina