Krijg ik nog mijn geld terug?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Turbulus NL, 8 dec 2010.

1. Turbulus NL

Turbulus NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit problemen gehad met een game (en ik heb er een stuk of 30 á 40) maar nu dus wel. Ik heb eergisteren Black Ops gekocht, en nu doen opeens nog maar 2 maps het. Alle ander maps blijven zeg maar vast hangen bij de loading screen. Ook offline getest en hetzelfde dus ik denk dat mijn disc gekrast is. Ik heb het bonnetje nog, maar de ik heb het ding al wel opengemaakt en je kan duidelijk zien dat de disc al gebruikt is. Ik heb het gekocht bij Dynabyte,

Volgens het bonnetje kan ik binnen 7 dagen het spel omruilen als hij nog verzegeld is, maar er staat niet bij of ik een nieuwe disc kan krijgen als de disc gekrast is. Dusja, kan ik een nieuwe disc krijgen als ik het bonnetje toon en gaat me dat veel moeite kosten of geven ze me dat gewoon bij de kassa?

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hoe kom die krassen er op dan? Maarja je kan het altijd proberen natuurlijk, gewoon naar de winkel gaan.

3. Turbulus NL

Turbulus NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb werkelijk geen idee. Aan me xbox kan het niet liggen, ik heb een Xbox 360 Elite, en van me 40 andere disc heeft maar eentje krassen en die is al 6 jaar oud en heb ik een paar keer op de grond laten vallen. Maar met Black Ops ben ik heel voorzichtig geweest. Gisteravond heb ik nog een aantal potjes gespeeld en dat ging prima. Daarnet kwam ik thuis, doe ik de Black Ops disc erin en opeens doet multiplayer het niet meer. Ja op 2 of 3 maps na, maar ik heb betaald voor het hele spel, niet voor single player met een halve multiplayer

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ga ruilen bij de winkel, gewoon je poot stijf houden (want ze zullen ongetwijfeld moeilijk gaan doen).

5. Turbulus NL

Turbulus NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja, ik had opeens een ingeving: game installeren op de xbox. Eerste twee keer stopte ie bij iets van 39% maar de derde keer lukte het wel. Nu is Black Ops geinstalleerd op me xbox. Volgens mij betekent dat dat ik geen last meer zal hebben van krasjes? Want volgens mij gebruikt ie de disc alleen ter verificatie, niet om info van maps enzo af te halen

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Jep, hij gebruikt de disc nu alleen ter verificatie. Dus probeer maar of je nu gewoon kan spelen.

7. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou alsnog terug gaan naar de winkel. Jij hebt gewoon een product gekregen dat het niet doet.

8. Turbulus NL

Turbulus NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar nu doet het spel het toch dus het maakt niet uit.

En als ik terug naar de winkel ga kunnen ze moeilijk gaan, terwijl dat toch onnodig is. Tenzij ik een andere xbox aanschaf maar daar ziet het niet naar uit

9. *SPEED*

*SPEED* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, nu doet ie het, maar je kunt nooit je spel meenemen naar iemand anders. Als je harde schijf kapot gaat of je stapt over op een xbox slim zul je het spel niet meer kunnen spelen. Je kunt het allicht proberen te ruilen, maar het is je eigen keus

Deel Deze Pagina