[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi gemaakt, maar saaie gameplay.
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zo, had toenstraks toch een lekker potje, niet te filmen gewoon.

    Zal z.s.m die gameplay uploaden. Als ik het in 30 seconden kan proppen.
    Had telkens 5 kills, net genoeg voor mijn Carepackage. Stond 15-3, moest ergens een locatie zoeken voor alle zooi die ik neer moest dumpen.

    Eerste Carepackage : Gunship
    Tweede Carepackage : Attack Dogs
    Derde Carepackage : Gunship

    M'n eerste was redelijk snel uit de lucht. Maar Attack Dogs in combinatie met een Gunship was toch echt wel koning. 91-4 geƫindigd... Domination is soms ook zo leuk. Vooral als al die pannekoeken gewoon naar buiten blijven stormen.
     
  3. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo had ik gisteren een potje domination op WMD.
    Mijn score was 60-1 met 0 captures en 9 defends.
    Had blackbird - chopper gunner - attack dogs.
     
  4. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    KUT CAMPER!
     
  5. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Gedeeltelijk, maar wel voor het objective spelend

    Wij hadden namelijk het hele potje de vlaggen A + B en die kan je beide beschermen vanuit het middelste gebouw.
    Heb dus lekker zitten spawntrappen en A&B verdedigd.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2010
  6. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Server lag eruit?
     
  7. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ben ik blij dat ik dit spel niet gekocht heb als ik dat lees van die Care Packages en killstreak rewards. Wat een bullshit. Campen wordt beloond...
    Veel mensen die niet eens meer voor de objective gaan...want who cares right? Je punten krijg je toch wel.

    Als je veel van dezelfde gasten in een andere FPS game (Halo, Quake etc) dropt waar je opeens wel bij na moet denken en nog een beetje moet richten dan gaan ze gelijk -11..:)

    Niet allemaal hoor ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2010
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    als je wat leest van de care packages en killstreak rewards?

    campen wordt in deze COD meer ontmoedigd dan in alle voorgaan delen , plus je kunt jezelf er ook beter tegen wapenen, plus het spawnsysteem houd je in de buurt dus een camper moet wel verdomd snel maken dat hij weg is als hij iemand gekilled heeft
     
  9. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja als ik dat lees ja. Dat iemand miss 3/4 van al zijn kills heeft gemaakt met een chopper of weet ik veel wat. Laaaame..

    Er waren zoveel dingen waar ik mij aan irriteerde in MW2 dat ik toch maar besloten heb om dit deel niet te kopen. Nu en dan kom ik toch even kijken in een thread als dit om even mijn mening te geven ;)

    Verder hoor ik trouwens wel dat dit spel meer gebalanceerder is dan MW2 wat dan wel weer goed is.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het mooiste is wel dat de killstreaks niet meer stacken dus de 9 kills voor chopper gunner moet je allemaal echt zelf maken.

    En door alle perks/gadgets en (soms slechte , maar soms heel handige) spawnsysteem wat je midden in de actie houd is stil zitten niet echt een hele werkbare optie meer.

    Tenzij je genoegen neemt met potjes van 10-5 of iets dergelijks, want wie stilzit word in Black Ops vrij snel aangepakt.

    Het is een ander verhaal als je als team gaat 'campen' als je een stuk van de map afsluit kun je nog steeds heel hard domineren maar dat is eigenlijk in elke shooter wel zo.

    En dat voorbeeld van Rampage is niet echt representatief, je speelt wel echt tegen een stel pannekoeken als er niemand een Ghost Pro klasse paraat heeft om de choppers uit de lucht te halen.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2010
  11. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ligt eraan welke class ik op dat moment aan hebt staan, maar meestal vind ik het ook niet zo erg om tussen de vijanden te spawnen.
    Gelijk dikke pret toch, en ik wordt ook behoorlijk vaak achter campers gespawned. Nee ik heb het er niet zo moeilijk mee.
    BO begint steeds leuker te worden in mijn ogen :p
     
  12. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Klinkt wel goed! ;) Als ik zou moeten kiezen tussen MW2 en Black ops zou ik zeker voor Black Ops gaan.

    Ik moet trouwens wel zeggen dat ik me toch wel vermaakt heb met MW2 hoor ;)
     
  13. TBY83

    TBY83 Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand voor deze noob wat tips om aan veel cod points te komen?>

    Wager matches zijn niet echt een optie, want ik eindig eigenlijk nooit eerste of tweede.
     
  14. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    minder uitgeven :+ En contracts
     
  15. Kilian002

    Kilian002 Smell you later!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    10 potjes achter elkaar doen, niks uitgeven en kijk naar contracts en challenges waarvoor je veel krijgt en niet zoveel voor hoeft te doen.
     
  16. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je moet (hardcore) search and destroy spelen. Het tempo daar ligt wat lager en als je een kill maakt krijg je meteen veel punten. Hetzelfde geldt voor een bom planten/defusen.
     
  17. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    kan niet echt goed kiezen tussen deze 2 games.. het schieten vind ik in mw2 beter maar ik werd in dat spel gek van noobtubes, gelukkig is dit gefixed! helaas gebruiken in black ops weer teveel mensen last stand.. je moet ze dan nog zovaak raken:confused:
     
  18. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo gefixed?
    Voor de grap wel eens Nuketown gespeeld? Wat een graf map :p
     
  19. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd gister had de tegenpartij allemaal last stand.

    Irritant |:-
     
  20. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg vervelend als je 'denkt' hem te hebben en dan tijdens het reloaden door zo'n last stand dude vermoord te worden.

    Ikzelf heb het ook wel eens gebruikt maar ik vergeet altijd dat ik het heb en ben dan alsnog dood..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina