1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamerstag Corrupt Saved games weg?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Angel0404, 9 dec 2010.

  1. Angel0404

    Angel0404 Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi All,

    Ik heb misschien een beetje een vage vraag en ik type misschien teveel, maar dan is het tenminste duidelijk.

    Ik heb 2 360's
    Een elite die defect is, speelt niets meer af...
    En een Core welke prima werkt.

    Nadat de Elite overleden was wou ik mijn saved games en gamerstag op de Core hebben. dus ik dacht doe slim zet de hdd erop en dan is het klaar, helaas zo werkt het niet.. Na wat speurwerk op internet kwam ik erachter dat je dan alles moet kopieren naar een usb flash disk en dan terug kopieren naar de Core en dan moet het goed zijn. Het zal er allemaal goed uit tot hij klaar was. De gamerstag was corrupt..

    Ik ben weer aan het lezen geslagen en ik moest mijn corrupte gamerstag verwijderen en dan recover gamerstag doen, daarna inloggen bij xbox live en voila probleem verholpen.
    Nou komt het volgende probleem, ik heb Xbox live nooit geactiveerd (ja speel spelletjes alleen :9) Dus kan ook niet inloggen op Live.
    Dus is mijn vraag of er een mogelijkheid is om alles terug te halen of de saved games naar een nieuwe account over te plaatsen? (aangezien ik niets heb aan een corrupte gamerstag)

    Ik neem aan dat microsoft wel iets daarvoor heeft, maar ik kan het niet vinden.

    En mocht het niet zo zijn, is er dan iets van een proggie waarmee ik saved games aan een gamerstag kan koppelen?

    Thanks alvast voor de Hulp
     
  2. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Had je toevallig een omgebouwde xbox en is die gebanned? Want normaal kan je gewoon je hdd op je andere xbox zetten.
     
  3. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat klopt inderdaad, heb ik ook gedaan toen ik van de allereerste generatie 360 naar een hdmi variant ging. Gewoon de HD op de andere klikken en overzetten via de site (eventueel met rechten gekoppeld aan de doos) als dat nodig blijkt te zijn. De transfer van HD naar HD is als je van een kleinere naar een grotere HD gaat.
     
  4. Angel0404

    Angel0404 Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    De elite xbox is niet omgebouwd, en zoals ik al zei nooit op het internet geweest. Dus zijn ze allebei ook niet gebanned.

    En ik ga dus niet van klein naar groter, maar juist andersom.

    En het was dus een offline account, want dfe gamerstag die ik toen had is niet beschikbaar.

    Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ik gewoon pech heb. en dat ik alles kwijt ben.
     

Deel Deze Pagina