Er is niet echt een beste combinatie, het is maar wat je zelf het lekkerste vindt. Ik vind bijvoorbeeld Plasma Rifle en Assault Rifle de lekkerste combinatie voor binnen. Maar voor buiten neem ik meestal een Assault Rifle en een Sniper (Als ik die vind). Maar waarom schieten op een Elite? Ik ren d'r meestal meteen op af. Zonder te schieten.
Licht eraan welk level vind ik. Shot gun is heel relaxt maar de kogels zijn wel snel op ja... Ik gebruik vaak een aussalt rifle daar vind je veel kogels voor en is bijna nooit op en een sniper. Vaak knal ik eerst die elites neer pak ik mijn assault rifle en knal die grunts neer en die gasten met schild (naam kwijt). Geef ik een klap
ik vind shotgun en assault of shotgun en pistol. en voor een hunter natuurlijk alleen pistol eej damn dat is leuk met 1 schot*)
Ik heb in de 1e lvl's altijd een plasmarifle bij me. Op een elite schieten en als je wapen overhit is slaan en dan is t beestje dood. Verder pistool/sniper of shotgun, net wat ik kan krijgen.
in de eerste levels gebruik ik een needler(hij slaat zo lekker +je kan al die covenants zo lekker volpompen. daarnaast gewoon een assault rifle; lekker 'standaard' en slaat goed. bij de flood gebruik ik toch een shotgun met een assault rifle...ik heb het niet zo op die covenant wapens
in de eerste levels gebruik ik een needler(hij slaat zo lekker +je kan al die covenants zo lekker volpompen. daarnaast gewoon een assault rifle; lekker 'standaard' en slaat goed. bij de flood gebruik ik toch een shotgun met een assault rifle...ik heb het niet zo op die covenant wapens
verschilt per level. Als je tegen de flood speelt moet je wel een shotgun nemen, die is echt het handigst. Rockets gaan te snel op. Dus shotgun & assault rifle. co-op: shotgun+rocket launcher shotgun+sniper rifle
Op Legendary zou ik altijd een pistol meenemen. Je kan dichtbij èn veraf goed schieten, dan hoef je niet zo dichtbij te komen als de tegenstand hoog is.
Ik weet niet hoe jij daar bij komt, maar mijn Shotgun rounds zijn niet zo vaak op, en als ze op zijn is er altijd wel een elite in de buurt waarvan ik zolang ff de plasma rifle kan gebruike!!
Een paar lvls: Halo: pistol en plasmarifle T&R: sniper en pistol The silent chartographer: Pistol en een rifle (en een warthog) AOTCR: Sniper en pistol/rocket Library: Plasma pistol (sentinels)/rocket en shotgun Maw: Zelfde
SHOTGUN en ASSAULT RIFLE, shotgun voor de grote flood en assault voor de kleintjes, en plasmaen frag grenades voor de elites en grunts. Zo heeft iedereen iets.
In de levels heb ik bijna altijd de Assault Rifle. In levels waar je Sniper hebt neem ik die vaak mee, anders een Pistol. Covenant wapens gebruik ik bijna niet, maar als ik er eentje moet nemen wegens ammo-gebrek, neem ik de Plasma Rifle.En dan iedere keer bursts van drie schoten schieten. Gaat snel genoeg en de PR overhit niet.
maar je hebt maximal tien schoten voor je Rocker Launcher... en in Legendary is dat een beetje te weinig.