[Centraal] MotoGP XBW Challenge [Algemeen]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Marius, 9 mei 2003.

1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Algemene thread voor de MotoGP Xboxworld Challenge in navolging op deze thread. Dit is een challenge georganiseerd door members van Xboxworld. Niet door de Crew dus!

Deze thread is bedoeld om de teamindelingen, race-data & tijden en andere algemene informatie aangaande de Challenge te bespreken/plaatsen.

N.B. dit is niet de juiste thread om ervaringen, uitslagen e.d te bespreken, daarvoor is deze thread!

Laatst bewerkt: 9 mei 2003
  2. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Team Silver​

Owkee, Bossplaya zei dat onze bike zilver-zwart-geel was? of was het Zwart-Zilver-Geel (1 van de 2 zal het straks misschien wel ff nakijken, maar dit is ook neit het probleem)

Welke kleuren zijn de pakjes? of zijn die wel zoals ik zei: Zwart-Zilver-Zwart. lijkt me niet want anders lijkt het zo op team Black

3. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, eerste 2 races gingen wel redelijk lekker. Vooral Jerez dan...maar morgen denk ik niet dat ik win, dus verwacht niet teveel van me. Op LeMans maak ik wel makkelijk een foutje hier en daar (itt Jerez) en m'n snelste ronde is 0.6 trager dan die van Sonic Circle. Vandaag en morgen kan ik trouwens ook niet oefenen. Ben pas thuis morgen rond 21.00.

4. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik wel in de top3 kan komen morgen. ligt eraan als ik een goede dag heb, vandaag ging het gewoon echt super slecht.

Mijn gemiddelde ronde was denk ik ongeveer 1.24.

Dit is niet om kapsones te hebben tegen de rest ofzo. maar moet je zien hoe ik geoefend heb op deze track. en mijn lap record normaal rijd ik er ongeveer gemiddeld 1.5 secs achter misschien 2.0 Dan is dit wat ik nu rijdt aardig slecht. ik viel ook de hele tijd. Mar die rondes heb ik neit eens meegeteld.

Maar als ik een goede dag heb kan ik misschien wel eerste worden. vorige keer bleef ik namelijk best wel een tijdje achter Marius op 1.5 secs. totdat ik crashte, ik wilde teveel. ik moet dit trouwens proberen af te leren.

5. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar vysio hoeveelste was jij nou ook al weer bij suzuka??

6. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    poloscar: Als ik het goed begrepen had kan jij morgen niet meerijden toch?? In dat geval zal Odebeijer voor je invallen..

Ik heb morgen geen tijd om te oeffenen, maar het zal wel goed gaan hoop ik.. mijn pb is 1.22.45

Je hoeft ook niet te winnen (zou wel fijn zijn) maar dankzij jou gaat het zo goed met ons team _O_

7. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan hoogst waarschijnlijk wel invallen maar domme ik heeft nog niet geoefend :confused:

[edit:) misschien is het handig om op le mans met bewolkt weer te rijden? Ik kan me daar mateloos ergeren aan die zon

Laatst bewerkt: 11 mei 2003
  8. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Neeee, geen bewolkt. ik erger me juist altijd aan die mist. ik heb het 2 keer geprobeerd. Maar de zon zie je nogsteeds, en je hebt minder zicht. dus eigenlijk is er geen voordeel.

Die 2 bochten waar je last van hebt zijn met bewolkt en regen ook nauwelijks te zien.

Gewoon met zon dacht ik zo.

9. Dschadir

Dschadir DG meeting addict

Leuk Bevonden:
    1
    Volledig mee eens.

10. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    Zon of geen zon op zondag, Bossplayas Honda gaat als een zonnetje, zette ik net nog 1.18.46 neer ,rijd ik nu 1.18.21.
    Daarmee haal ik wel 't Zonnetje in huis!*) _O_ :p :) *) _O_

11. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    Shit, shit ,shit, ik kan niet racen vandaag, Redrum is niet thuis en onbereikbaar, geen lemans, geen podium, tenzij ik King tuur nog te pakken kan krijgen, maar anders moet Crashing biggelaar mij vervangen, ******zooi, ik heb te hard geoefend op deze track om niet mee te doen, godverdegodver...

12. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hey ik kom zo naar de lobby. wie host er? want dit is de 1e keer dat ik mee doe :)

13. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    jah das ook wel handig om te weten :). Ik hoop er 21.40 te zijn, moet ff wat shit doen. Excussez-moi

14. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    Eastmaster is de host neem ik aan (vorige x was ie ook de host)

15. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad hij is altijd de host geweest... Ik wens de mensen die gaan racen heel veel geluk en plezier toe en ik hoop dat team 3 vooral het goed doet!!!

16. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ik ga toch blazen niet normaal meer :D

edit: ik zit in de room :9

17. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hmm, verneukte race op le mans, nogmaals sorry eastmaster :9 en die puschkin heb mij 2 x genaaid... foei! :)

18. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik ben tevreden met mijn 3de plaats alhoewel sonic circle sneller was dan mij.

volgens mij hebben we met zn 2en toch een aardige team prestatie neergezet vysio :D

19. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Wie was eerste?

20. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    me Team is vandaag explosief gegrooid:)

1ste 2 races was ik nog in me 1tje....

vandaag bestond team 4 uit 3 man :D

Eastmaster
    Wishkid 007
    Heras

Merien, LaZZ? waar waren jullie nou?

Standard ben ik idd de host... tenzij ik niet kan, maar dat zou ik dan wel melden:)

Voor uitslagen moet je in de andere thread zijn dudes!!!

Deel Deze Pagina