[Klacht] Langzaam opstarten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Puzano, 12 dec 2010.

  1. Puzano

    Puzano Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog nooit deze klacht tegen gekomen, dus maak ik er een nieuwe thread voor.


    Als ik hem opstart schakelt mijn tv netjes over naar EXT4 zoals hij dat hoort te doen. Hij geeft dus een signaal richting TV dat er iets gebeurt. Vervolgens schakelt het beeld veelvuldig tussen zwart (signaal van de Xbox) en blauw (kleur van de tv die inschakelt als er geen bron is).

    De laatste keer dat ik mijn Xbox opstarten gebeurde dit ook al, dus ik probeer mijn controller in te schakelen. Die ging natuurlijk netjes aan, maar had geen verbinding met de Xbox zelf. Na op beide apparaten de knop in te hebben gedrukt om verbinding te krijgen tussen de 360 en de controller, knipperde zij beide kortstondig en schoot het logo van de 360 netjes in beeld en kon ik gaan gamen.

    Maar deze avond kon ik verbinding zoeken wat ik wilde met m'n controller, er gebeurde geen zak. Terwijl ik met een knipperend scherm stilletjes in de hoek van de kamer zat te wenen, kwam magisch het Xbox360-logo weer prachtig in beeld. Door mijn tranen heen zag ik hoe wonderlijk het dashboard zich weer op mijn TV toverde... De tranen zijn nog altijd niet weg. Dit maal van blijdschap...



    Het laatste is misschien een beetje overdreven, maar heeft iemand dus hier ervaring met een 360 die wel aan is, maar geen beeld laat zien voor een kleine 2 minuten, en daarna pas aan schiet? Is het een voorbode? Moet ik mijn wensenlijstje voor de kerst wijzigen en er een 360 opzetten? (Niet dat ik die ooit zou krijgen)

    Edit: Krijg nu midden in m'n game: Disc Unreadable. Nog nooit van mn leven gehad.

    Edit2: Topic-titel zou ik aan kunnen passen naar "Totaal niet meer opstarten"... Hij is dood :mad:
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat word microsoft hulplijn bellen. RROD? Of een andere fout code in de ring?
     
  3. Puzano

    Puzano Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Totaal geen code in de ring. Kan morgen wel MS bellen, maar denk dat ik het antwoord al weet... Beesie was ook alweer bijna 4 jaar oud or :p
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    You'll never know until you tried. ;)
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Daar hoeft echt niets aan de hand te zijn hoor. De xbox start namelijk helemaal niet op (of eigenlijk door, want hij gaat wel gewoon aan) als hij denkt geen beeld door te kunnen geven.
    Waarom weet ik niet, misschien dat hij een signaal krijgt van de tv of receiver.


    Als ik bijvoorbeeld mn xbox aanzet, maar mn tv vergeet aan te zetten, dan start de xbox gewoon niet op. Zet ik daarna alsnog mn tv aan, dan gaan ineens de lampjes van de xbox draaien.

    Heel soms wil die toch niet aan, maar als ik dan mn receiver ff aanzet dan start die toch wel op. Hierdoor denk ik dat de xbox een signaal krijgt of iets waardoor die weet dat die kan doorgaan met opstarten.
    Als je je kabels niet goed aansluit, dan start die namelijk ook niet op en beginnen alle lampjes tegelijkertijd aan/uit te gaan.
     

Deel Deze Pagina