Xbox LIVE Arcade Games [Deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.680
    Dulle weet dat ik het niet meen. :+ (Tenminste, dat hoop ik?)

    Nu alles op Gold, dus alleen nog die andere achievements.
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    aankomende week x-men arcade :D
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.971
    Leuk Bevonden:
    3.316
    Quake Arena Arcade komt woensdag naar XBLA

    Drie jaar geleden werd Quake Arena Arcade aangekondigd, maar de game kwam maar niet uit. Aankomende woensdag komt daar verandering in, want dan is de first person shooter te downloaden vanaf Xbox Live Arcade. Quake Arena Arcade is een opgepoetste versie van Quake III Arena, dat in 1999 uitkwam op de PC, Mac, Dreamcast en PlayStation 2.

    Quake Arena Arcade draait vooral om de online multiplayer, maar de game bevat ook een compleet nieuwe singleplayer-campaign. Het online knallen doe je met 15 andere gamers op 30 oude maps en er zijn 12 nieuwe maps toegevoegd. Naast 'Deathmatch' kan je nog in 5 andere modes knallen, waaronder 'Capture the flag' en 'Harvester'.

    Quake Arena Arcade is vanaf woensdag 15 december te downloaden via Xbox Live Arcade. Hoeveel Microsoft Points de game gaat kosten is nog niet bekend
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm maybe. :cool:

    Harvester is leuk en hopelijk zit Overload er ook in.
    Alleen bijna teveel maps zou ik zeggen. Als het maar goed genoeg verkoopt dan.
    1200 punten zou het wel waard zijn maar benieuwd of het 800/1200 wordt.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2010
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.680
    Yeah! Quake 3 is een van de tofste MP shooters ooit! _O_

    Ohja, en Crash Course 200/200. Was een toffe game, nu af en toe nog wel eens ff wat tijden proberen te verbeteren.
     
  6. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    bron?
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.971
    Leuk Bevonden:
    3.316
    Laatst bewerkt: 11 dec 2010
  8. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Edit:

    Je bent me net voor!:b:
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger was 't door de diepte van UT, altijd UT>>Quake 3, aan de andere kant zijn er wel verschillen waar Quake gewoon nog net wat sneller ging.

    Of ik Quake 3 haal, geen idee, spreekt mij wel aan om de modern warfare generatie te fraggen alleen ben ik bang dat er weer weinig mensen zijn die 't kopen en ik uiteindelijk vooral tegen bots speel. En dan kan ik net zo goed UT3 erin doen.
     
  10. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ook goed nieuws over Quake 3.

    "There are over 30 classic maps included, 12 Xbox-exclusive arenas and a brand new Single Player campaign too."
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat dit spel goed wordt gepromoot, en natuurlijk dat de besturing net zo chill is als die van UT3. En ja ik vond die besturing goed te doen met de X360 controller, en ja ik heb vroeger Quake 3 en UT99 (heel veel) gespeeld op de pc.
     
  13. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Heb het op de Dreamcast veel gedaan, maar had daar echt een muis bij nodig wilde ik online kunnen winnen.
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zag gister de laatste trailer van Dead Rising Case West... erg jammer dat deze 800 MS points gaat kosten. Ik ga hem daar niet voor halen. Het succes van case Zero was ook dat ie maar 400 MS points was, voor 800 is het veel te duur aangezien je ook deze wel weer in 1,5 uur uitspeelt. Erg jammer, maar dan haal ik em paar weken later wel als Deal of The Week voor 400 MS points aangezien dat toch gaat gebeuren.
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer gewonnen met Worms Armageddon, bazen spel blijft dit toch. Mensen die dit spelen is ook nog een type gamer zoals je die vroeger veel had. Goed potje gehad? stuur dan even een GG naar de tegenstander..

    Bij Warcraft 3 maar ook UT99 gebeurde dit bij bijna elk potje, of je nou won of verloor. Als het spannend was en je een leuke tijd had, dan meldde je dit even bij de tegenstander. _O_

    Nu is 't vooral gevloek dat er aan communicatie rond gaat, ok, dat had je vroeger ook wel. Weet nog dat er in de chat van UT99 ook hele ruzies werden uitgevochten tijdens een potje:x
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.475
    Leuk Bevonden:
    898
    Dit is ook een reden waarom ik Zeeslag en Yahtzee van Hasbro leuk vindt om te doen. Trekt toch een ander soort gamer dan de gebruikelijke multiplayers over het algemeen :)
     
  17. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Woensdag Quake 3?! Jammer dat ik weer aan boord ben tijdens de release van een game die ik graag weer wil spelen. Hetzelfde had ik met Reach :confused:

    Als er iemand in Januari nog Quake 3 tegen mij wilt spelen of met mij, voeg me dan toe! Rond 6 januari ben ik weer terug in Nederland...denk ik.

    Laten jullie nog weten hoe het spel is?! :)
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Vallen deze games weer binnen een arcade game? zoja hoe heet ie? Online Zeeslag spreekt mij ook wel aan via XBLA :)
     
  19. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0


    Ah, gg. Ja dat was nog in een goede tijd dat het bijna in de dikke van dale kwam ;)
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja het is natuurlijk een beetje zwart-wit van mij. In partys met vrienden heb je natuurlijk ook wel gelach en leuke/ goede gesprekken. Maar de manier waarop we met de andere partij om gaan is gewoon anders. Misschien ben ik er gevoeliger voor omdat ik al een oude lul wordt, dan heb je het al snel over vroegâhO-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina