1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Uncharted 3: Drake’s Deception

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 9 dec 2010.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :eek: Wat is er morgen dan? Komt er nog meer? Krijgen wij ook in-game footage te zien zoals de pers afgelopen weekend?
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Sure. :) Gameplay demo bij Jimmy Fallon vanavond.(voor ons dus vannacht)
    Zal morgen wel op YT staan.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik had liever wat woestijn gezien.. Maar goed, het ziet er minstens zo goed uit als Uncharted 2 , dus = must-have
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ziet er niet heel bijzonder uit, maar dat hoeft ook niet *) Als we weer een game van hetzelfde niveau krijgen ben ik DIK tevreden.
     
  6. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Meen je dat serieus??? Dat vuur en de belichting etc is fenomonaal mooi! Je moet er ook nog bij denken dat dit gefilmd is en dus als je het straks op je eigen hd tv ziet nog veel mooier is! Ik kan niet wachten op de game in mijn PS3 te stoppen.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Ik lees op meerdere sites dat sommige mensen teleurgesteld zijn dat de game niet veel mooier is dan deel 2. Wat verwacht je in godsnaam? Deel 2 is al by far de mooiste game ooit gemaakt en dat wordt echt niet heel snel nog veel mooier, zeker niet deze generatie.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik verwacht wel iets bijzonders van die desert setting, net zoals ze in deel 2 veel werk in de sneeuw hadden gestopt.

    voor de rest is er grafisch niet heel erg veel verbetering meer mogelijk denk ik.

    Deel 2 is nu nog steeds de mooiste game die ik heb (samen met GoW 3 maar dat is een meer steriele super gedetailleerde vorm van 'mooi')
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, dat meen ik serieus. Wat is er bijzonder aan dan? Ja, het is mooi. Dat was U2 ook al, dus niks bijzonders. En de gameplay is ook vrij herkenbaar.

    Ik heb er geen moeite mee hoor. Als de game het niveau benadert van deel 2 wrijf ik in m'n handjes. Vind het juist prettig dat ze -op het op het eerste gezicht- niet allerlei enorme vernieuwingen doorvoeren.

    Word er een beetje moe van dat als je niet extreem lyrisch bent, je dan altijd wordt benaderd alsof je negatief bent.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vind het ook wel prettig dat ze niet heel geforceerd zijn gaan vernieuwen om maar wat te kunnen roepen.

    Geen move support of 6 player co-op of 471 mensen tegelijk online of 3D splitscreen of wat dan ook maar voor bullshit. Gewoon lekker meer Uncharted :)

    Denk wel dat ze de MP gaan uitbreiden. Die was in deel 2 qua gameplay al erg sterk maar qua aankleding/gametypes/playlists/lobby systeem en dergelijke is er nog wel wat verbetering mogelijk. Ik hoop stiekem dat ze daar serieus werk van maken want eigenlijk vind ik TPS leuker dan FPS. Speelde in MW2 ook altijd 3rd person team tactical en Uncharted kan daar met een beetje uitbreiding best een gooi naar doen.
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Als ie net zo goed en mooi is als Uncharted 2, dan vind ik het al prima. Verder ben ik ook van mening dat we voor meer grafisch geweld de volgende generatie consoles af moeten wachten. De PlayStation 3 kan nog wel mee maar ik kan persoonlijk niet wachten op de opvolger van de Xbox 360.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    de PS3 kan denk ik ook niet veel beter dan UC en GoW.

    Ik denk dat we eind volgend jaar spellen gaan zien die op beide platforms echt aan de max zitten. (Gow 3, UC3, ME3, Rage, Arkham City) En dan moet die aankondiging voor de xbox 720 echt snel komen wat mij betreft.

    En als ze dan echt perse 10 jaar met deze generatie willen doen breng dan in ieder geval een SKU uit met wat meer power zodat ik alle huidige spellen in 1080p 60fps kan draaien :+

    Ik heb laatst Black Ops op mijn broer's gaming PC zien draaien en het verschil begint al weer erg zichtbaar te worden met de 'mindere' consoel versies
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2010
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik ben wel razend benieuwd wat de volgende generatie ons gaat laten zien. De overgang van de Xbox naar de Xbox 360 was voor mijn gevoel echt super groot. Vooral de eerste keer dat ik PGR3 speelde, was echt episch toen. Maar goed, deze discussie moeten we elders voeren denk ik :p
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    3D Support ga je wel hebben :+.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Hij had het over 3D splitscreen :+ Verwacht trouwens wel dat er "lichte"move elementen in U3 zullen zitten
     
  16. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    De EU release is bekend.

     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [GT]708553[/GT]
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Lichteffecten lijken verbeterd te zijn t.o.v. U2, maar dat is ook al. Niet dat de PS3 veel meer aan kan dan U2 (en straks U3 ) :+.
     
  19. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er zin in. En ik had al spijt dat ik deel 1 en 2 verkocht had, dus heb ik ze voor een prikkie non-platinum van marktplaats gehaald. Nu ik ze eindelijk terug heb geniet ik er weer van. Wat mis ik dit soort games toch op de 360.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

Deel Deze Pagina