Morrowind hapert?

Discussie in 'Algemeen' gestart door WingedMagician, 28 apr 2003.

1. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij bart smit was hij volgens mij ook 29.95 ;)

2. General Chaos

General Chaos I'm Back!

Leuk Bevonden:
    0
    Even mijn geld bij elkaar sprokkelen...

3. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb dit spel sinds 2 dagen nu en ik moet zeggen dat het een geweldig spel is!
    De grapics etc zien er netjes uit maar vooral alle 2784937409 mogelijkheden die er tedoen zijn spreken mij zelfs bijna meer aan dan de ff serie :)

Over die haperinging dan maar:

Ik merk geregeld dat het spel een beetje stotterd hoor.
    Nu valt het allemaal best mee,maar als je er op gaat zitten letten kan het best gaar zijn neem ik aan.

Ook is het spel vandaag al 2 keer vast gelopen :)
    Dit gebeurt bij mij steeds als ik net lekker bezig bent dus das best kut!

Maargoed voor de rest is het tot nu toe en mooi spel man.
    Erg lange laadtijden maar ok:)

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Zoals zal veel mensen voor mij zeiden, hij loopt soms vast. Dan krijg je een zwart scherm met de mededeling met: Your disc maybe dirty or damaged, press A to retry.
    Soms krijg je vlak van tevoren een saveschrempje en dan kun je het spel weer laden onder de naam restore.

Maar ik zou nu (al is hij wel flink afgeprijsd) op Fable wachten, dat is ongeveer hetzelfde concept en heeft betere graphics.

5. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hey ik ben voor een missie van de fighters guide in balmora bezig om 4 agenten dood temaken in de caldore mines.
    Nu is er vlakbij die mines een watchtower waar helemaal bovenin een zwaard ligt,maar elke keer als ik die op pak kan mn poppetje niet meer bewegen:)

Nu boeit het niet zo veel want ik heb dat zwaard al maar ik wil ff weten of dit bij iedereen gebeurt of alleen mij.

Greetz angelo

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Misschien zit er een paralyze spell op dat zwaard? Meestal heet het dan Jinkblade.

7. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    ben je niet overencumberd?

8. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou hem kunnen ruilen maar in filmpjes ziet dat vechten er wel maar heel dom uit.
    Dat is precies in schokjes als je met een ventje vecht.
    Nu is mijn vraag: komt dat doordat het een filmpje is of is dat ook zo als je het speelt?
    (ik kan ook ruilen tegen mechasault, betere keuze?)

9. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    fout. Ze zijn alle twee tegelijkertijd ontwikkeld. Kijk maar eens in de game.dat op de pc. Zie je allemaal dingen voor de xbox staan. Het enige verschil is dat ze dingen hebben verbeterd.

10. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind is gwn een sicke game...
    Alleen ik vind het begin slecht... beetje saai van een boot aflopen en dan je r**t maar redden verder zijn de haperingen in het begin storend maar je went eraan, en dat wordt zeer goed gecompenseerd met: prachtige graphics & uitmuntende Gameplay.

Deel Deze Pagina