Mechassault: Size does matter

Discussie in 'Algemeen' gestart door DS The Best, 11 mei 2003.

1. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik in de game Mechassault de missie Size does matter uitspelen? (Hierin moet je een andere mech veroveren met een kleine, heel zwakke mech). Ik krijg dan een mech achter me aan en na een tijdje ben ik dan dood, weet iemand hoe ik deze missie het best uit kan spelen?

Laatst bewerkt: 11 mei 2003
  2. xboxensoadrulez

xboxensoadrulez hmmmmmm!

Leuk Bevonden:
    0
    ja, nadat je de mech achter je aan komt moet je de goede weg nemen en snel door rennen_0__O_

3. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Off-topic: Is dit een goed spel, word je het vlug beu en is de gameplay goed?
    On-topic: een guide vind je misschien op www.gamefaqs.com

4. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem een keer gehuurd en hij was best wel leuk online nog leuker die demo is wel leuk maar te klein

5. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Het is gewoon lekker knallen. Het(SP) is wel leuk, maar na een tijdje zul je het minder spelen.Als je live hebt is het een must have. Ik speel het nou niet meer, Halo rockt nog steeds...

6. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    offtopic:Ik heb het ook vind de sp nog steeds leuk(ben nou op elite bezig, best moeilijk)
    ontopic:Je moet eigenlijk een beetje geluk hebben, dat die mech je niet raakt. Je moet gewoon keihard rennen en geluk hebben....

7. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    inderdaad gewoon rennen: maar het is geen mech. Het is een elemental. Een power suit of zoiets. Moet je online gebruiken 8)

Deel Deze Pagina