1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 2 okt 2010.

  1. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0

    Graag gedaan ;) Doe het ook vaak zo.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    [yt]VgLp-KyK5g8[/yt]

    Ligt t aan mij of maken de modders in een maand tijd al betere shit dan de meeste developers tot nu toe :+
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ja, zit echt goeie shit bij. Mogelijkheden van Kinect zijn een stuk groter dan wat de games tot nu toe hebben laten zien. Ben benieuwd wat er in de toekomst allemaal mee gaat gebeuren.
     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    holyshitawesome.
     
  5. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Staan nog een aantal toffe hacks.
    Het bedrijf achter de technologie van Kinect heeft nu zelf ook open drivers uitgegeven. :)
    http://kinecthacks.net/
     
  6. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]

     
  7. DarksideR nl

    DarksideR nl Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    [yt]XVHEVDAdN5s[/yt]
     
  9. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    [yt]bQREhd9iT38[/yt]

    [yt]BOTItUNg6dc[/yt]
    Leuk om de vooruitgang te zien van open driver projecten. :)
    En:

     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    al die 'hackers' lijken er iig harder mee bezig dan MS zelf. Ligt het aan mij of wordt er qua games echt helemaal niks meer aangekondigd?
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mja, Forza 4 met Kinect ondersteuning.
    Waarschijnlijk zou de Gears aankondiging op de VGA's over Gears Kinect gaan, maar goed die hebben ze uitgesteld.

    Maar dit is sowieso niet de periode van het jaar voor aankondigingen. :p

    En als die hackers het kunnen dan kunnen professionele devs er vast en zeker ook wat moois mee! :cool:
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik hoop het. Want al die projectjes maken me iig (gematigd) positief :9
     
  13. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Fuuuuuuu

     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakte vanavond een grapje naar mn ouders , ( ze vroegen me om de wii mee te nemen voor kerst) Ik zeg we kunnen ook dat Kinect kopen.. Duss mn ma meteen helemaal enthausiast toen ik zei dat het gewoon als die wii werkt alleen dan zonder controller.
    Puntje bij paaltje heb de Kinect vanavond bij Dynabyte besteld en komt morgen al binnen !

    Ben toch best benieuwd of dit echt goed werkt en/of leuk is.

    Er is standaard volgens mij Dat Kinect Adventures bij ,..maar is het is ook aan te raden om Kinect Sports te halen , is dat ook leuk ?

    Nog andere eventuele aanraders ?
     
  15. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nu juist met de belichting die je moet hebben? Ik lees soms dat het in relatief donkere kamers goed werkt en ergens anders dan dat je echt enorm veel belichting moet hebben.
    Ik heb namelijk een redelijk donkere woonkamer, wil dat dan zeggen dat het compleet niet goed gaat werken?
     
  16. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,
    Mijn ervaring is dat wanneer het best schemerig is in de kamer het gewoon goed werkt. Heb niet gemerkt dat hij me dan niet pakte of zo. Dus het zal wel goed komen, als je een donkere woonkamer hebt. Dat gigantisch vel licht is in ieder geval zwaar overdreven.
     
  17. triples

    triples Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij werkt het ook zelfs als het helemaal donker is. (was bij dance central demo :p )
     
  18. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice! Heb hem nu ook. Zelfs de voice recognition doet het nadat ik land en taal veranderd heb naar VS en engels! Love it ^^
    Nu nog wat conditie kweken en dan kan ik wat langer aan een stuk spelen :p
     
  19. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik krijg Video Kinect niet lekker aan de gang. Men kan mij wel zien, maar ik hun niet. Geluid werkt wel. Na een seconde of 30 wordt de verbinding verbroken. Lijkt sterk op hetgeen iemand elders al meldde. Iemand suggesties?

     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Microsoft preparing 'Avatar Kinect' game for CES Announcement?

    [​IMG]While this probably won't do much to satisfy those worrying about Microsoft's shortage of core games for the coming year, it appears that this years CES keynote from the company won't be without gaming announcements.

    Specifically, it seems Microsoft is preparing for an announcement of 'Avatar Kinect' if screenshots taken backstage in Vegas are anything to go by. Nothing else is known regarding the project apart from these two shots we managed to snag from a video walk through from CES.

    [​IMG]

    I doubt that 'Avatar Kinect' will be packaged as a fully fledged game. Instead, I'm betting we'll see this as part of another xbox live update, which we may see announced at CES.

    Microsoft's CES keynote takes place this Wednesday at 6:30pm PST. You can watch it live here.

     

Deel Deze Pagina