ik ben van plan om dit spel waarschijnlijk te kopen alleen ik hoor echt niemand over deze game. vind ik wel raar. wie kan mij vertellen waarom ik nou juist wel of juist niet deze game moet kopen/laten liggen. ik ben zelf erg gek op rally games. laat jullie is horen!
Ik zou v rally 3 laten liggen, want het rijgedrag van de auto's is buitengewoon slecht. Verder vind ik de graphics matig. Als je naar een echt goed rally-spel opzoek bent, kun je het betse Colin McRae rally 3 kopen!
he wouter ik had jullie review wel eens gelezen hoor, maar wil altijd nog ff een extra check hebben HE. ik wil het niet van 1 iemand horen. daar ios het forum toch voor?
Ik heb em ook gespeeld en ik vond het 3x niks, als je toch een rally game wil dan zou ik Colin McRae 3 nemen, stukken beter
Wat een brak game wat een brak game.. KOOP collin mcrea 3 die is mie mooi... Wat een brak besturing heeft vrally 3.
Ik vind CMR3 dus heel erg slecht, Vrally3 is veel beter, ten eerste kan je bij CMR3 alleen met de ford focus rijden, ten tweede zijn de graphics van cmr3 veel slechter dan van Vrally3, ten derde kun je veel meer tunen in Vrally 3 (in cmr3 kun je bij bv de suspension alleen zeggen: soft, middel hard en bij Vrally heb je gewoon 1 tm 10 systeem), ten vierde wordt alles automatisch een beetje gerepareerd in CMR3, je kan dus niet kiezen WAT je repareerd, in Vrally 3 kan dit wel, ten vijfde moet je niet naar die CMR3 fanboys luisteren want Vrally 3 stuurt hartstikke goed
Ik vind V-rally 3 toch weer niet zo slecht. Ik heb zelf ook CMR3 en kan alleen maar zeggen dat V-rally 3 graphisch wel snor zit, daarmee bedoel ik dat V-rally gewoon meer variatie heeft in zijn parcours en zijn omgeving terwijl bij CMR3 dit voornamelijk de wagen is. Dit is zeker een pluspunt aan de game. Bovendien valt de besturing toch nog aardig mee. Je moet alleen efkes wennen bij het begin zoals bij de meeste racegames. Maar éénmaal je in de opties je controls wat aanpast (steering,brake...) begint de controle over de wagen toch al stukken beter te zijn. Verder heb je het enorme snelheidsgevoel in de 2.0l klasse en de hoge moeilijkheidsgraad in de championship-mode. In xboxmagazine stond er bij de minpunten dat de controls niet zelf in te stellen zijn terwijl dit wel gaat. Het zit ietsje dieper weggestoken dan in andere games maar toch zit het erin!!!
He aars, je kan in Colin McRae rally 3 met meerdere auto's racen.. Een stuk of 14, en de besturing is veel realistischer.
Niet in de Champuionship mede, daar kan je alleen met de Ford Focus racen! (heb CMR3 zelf gehad) en de besturing vind ik niet veel realistischer
Ziek ziek ziek... geen enkele rally game heeft beter graphics dan Collin Mcrea 3.. en je kan in veel verschillende auto's rijden en de game play is ook nog even super goed ook.. de besturing in Vrally is zoo verschrikelijk ziek dat je gewoon zin hebt om je xbox op de grond te gooien.!! want zo'n slecht spel op de xbox MAG toch niet.
hahahaha jij vind CMR3 mooi??? 2D publiek, 2d bomen, alleen de auto, ja die is mooier dan in Vrally 3, maar de rest is veel lelijker. Je kan in de championship mode ALEEN in de focus rijden! Ik vind de besturing van Vrally 3 perfect, ik snap niet waarom jij die slecht vind
jah de auto stuurt raar en als je door de berm vliegt gaat de auto zweven lijkt wel.. nja smaken verschillen maar volgens mij ben je wel de enige die het spel leuk vind! In OXM kreeg het een 6.5 BTW en Collin Mcrea 3.0 bijna 9
Je moet volgens mij het spel ietsje langer spelen dan een uur of twee. Op gamespot krijgt het btw een 8.2 en is toch niet zo een laag cijfer. Ok, CMR 3.0 is beter qua gameplay maar daarom moet je V-rally niet meteen de grond inboren!
hele rare verhalen allemaal. de 1 zeg bestuurd niet de ander zegt je moet eerst een ;paar uur spelen voordat het lekker speelt. denk dat ik hem eerst ga huren.
Net de demo gespeeld, wat een bagger spel. Als je van een klein heuveltje afgaat....hoppa reset. Niks mooie beelden. Het rijgedrag is ook vrij waardeloos. Hier ga ik niet eerst een paar uur voor spelen.