1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 7 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Waarom wil je die in iTunes openen en niet gewoon met VLC?

    Ah nevermind, las gister dat je een apple tv had gekocht dus denk dat ik het al weet ;) Yeah, is de nieuwe apple tv niet al te "jailbraken"? Zodat je er wat fatsoenlijke software op kan zetten die alles ondersteunt :)
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2010
  2. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Ja kan wel, via plex:)
    Maar ik ben nogal order geil:+
    ik order graag alles bij elkaar enzo, zo ook de films met covertjes etc.
    Daarom zoek ik een oplossing:/)
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Kan prima met Plex. Heb je ook standaard een hoesje + info.
     
  4. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Hmmf, okej. In iTunes is dus onmogelijk?:+
     
  5. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe apple tv is toch al uit in the US? Zou met kerst toch in NL komen?
    Dan kan je wel HD ( mkv ) wireless streamen...


    Toch?
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Waarom heeft Apple eigenlijk geen NAS, met een mooie fancy Apple GUI? :9
     
  8. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0

    Ow
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Omdat ze je liever een duurdere variant met meer opslagcapaciteit van de ipad, iphone , imac, macbook whatever verkopen dan in 1 keer een 2TB iNas :+

    Maar het is wel een aardig idee, mijn iTunes library staat nu op mijn Synology, zou cool zijn als ze de Time Capsule zo uitbreiden dat die ook wat meer NAS functionaliteiten krijgt
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Waarom zou je een NAS van Apple willen als het gewoon enorm makkelijk is om een externe hardeschijf aan een AirPort Extreme of Time Capsule te hangen.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    omdat ik op mijn synology bijv een ftp server, mailserver, usenet client kan draaien. En overal vandaan bij mijn bestanden kan. Mn muziek kan streamen via 3g op mn iphone , noem maar op.

    Je kan met een beetje NAS zoveel meer dan alleen wat data ergens op je netwerk parkeren.

    bijvoorbeeld dat media streamen naar je iphone/ipad als je buitenshuis bent , dat zou toch best tof zijn?

    En de basis is er , Timecapsule is al een mooi begin. Alleen hij is nog beperkt in de toepassingen?
     
  12. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heet een Mac Mini (Server). ;) Gebruik hem ook voor o.a. server, download client, media center, etc.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is een 'volwaardige' server, dat is wat anders dan een NAS.

    prijskaartje is volgens mij ook iets anders dan van bijv een synology 2 serie
     
  14. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt... maar daarvoor heb je dus ook een media center en server oplossing tot je beschikking. Mooie alles-in-1 oplossing, voor niet al te veel geld.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet niet wat zon mac mini server kost maar dat zal toch al gauw 1000 euro zijn toch?

    Daar kun je ook een monsterachtig groot Nas van kopen + Mediaspeler naar keuze.

    Maar dat het echt alles in 1 is is natuurlijk wel erg lekker
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Weet iemand een goed programma waar je makkelijk .srt bestanden in avi bestanden kan zetten (hardcoden) en kan opslaan?

    Dan kan ik ook eindelijk buitenlandse films met subs streamen.
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Al geprobeerd met Handbrake ?
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  19. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, een vraag over mijn kapotte mac:

    Ik kocht mijn 15" Macbook Pro (4.1) 2 jaar geleden bij A-mac. Binnen een jaar was de batterij helaas op. Gelukkig werd die in januari van dit jaar vervangen. Nu is mijn tweede batterij ook aan het einde van zijn levensduur, na 29 cycles.

    Bij de A-Mac zeggen ze dat ze maar 3 maanden garantie kunnen geven op accu's en dat ik dus gewoon maar een nieuwe moet kopen. Mag dat zomaar?

    Daarnaast is de batterij die ze erin hebben gezet er eentje uit 2006. Worden die dingen niet meer gemaakt ofzo? Ik dacht dat batterijen, zelfs als ze op de plank liggen, altijd verslechteren. 4 jaar op de plank liggen is dan vast niet goed voor zo'n ding..

    Hoofdvraag: wat kan ik nu het beste doen?
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Op den duur worden onderdelen niet meer gemaakt. Sowieso zijn losse onderdelen moeilijk te verkrijgen. De exacte garantie op een batterij weet ik zo niet. Maar je zult dit met A-Mac af moeten handelen.

    Batterij is altijd een kritiek punt en daar geeft Apple gewoon erg weinig garantie op.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina