1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Heb je het filmpje wel gekeken ?

    Heil was me voor ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2010
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Is het een leuk, goed spel? Ik zit namelijk te twijfelen tussen deze game en Forza 3 :+
     
  3. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn totaal verschillende games; ja het is een supergame, ik was in het begin sceptisch maar hij is echt super!

    Forza 3 is ook super maar kan langdradig worden door de enorme hoeveelheid events.

    Koop ze gewoon beide;)
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Mjah, je kan ze idd niet vergelijken. Forza is de simulatie kant op, en NFS is 100% arcade. Forza is eigenlijk niet echt een spel wat je voor de events moet spelen, maar meer voor de auto's :+
     
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik kan me toch niet aan het vermoeden ontrekken, dat dit spel door sommige zwaar onderschat wordt.
    Het speelt echt heerlijk en de omgeving en de variatie aan banen is echt goed uitgewerkt. Zeker met een paar maten op autolog zit je soms op het puntje van je stoel. Alleen de tijd ritjes vindt ik niet helemaal bij het spel passen, hoort meer thuis bij de saaie race games waar je het ideale lijntje moet volgen.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  6. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    ^

    Moet ik 'm toch maar aanschaffen denk! Vond het relaxt om driftend de bocht door te gaan in de demo :)
     
  7. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Maar tegen je maten rijd je dan toch eigenlijk ook gewoon een tijdrit?

    Maar ben het wel met je eens. het voelt goed om weer net onder een tijd van je rivaal te duiken.
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zover ik het filmpje begrijp, krijg je naast nieuwe auto's ook nieuwe events en achievements. Voor 6 euro is dat toch best netjes?
     
  9. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Klopt, het pakket bevat 12 nieuwe evenementen, nieuwe achievements/trophies en nieuwe auto's, o.a. de Gumpert Apollo wat een beest. :D
     
  10. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
  11. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer mensen problemen met de update ?
    Ik heb al wat rond gekeken en zelfs op de officele site zegt de nfs crew er niks van maar ik kan de update wel downloaden maar niet spelen......
     
  12. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de update gedownload en geen problemen met mijn stats. Kan gewoon on de drie nieuwe auto's rijden. De auto's zijn onderdeel van het super sports pack die op 21 december komt. Als ik in de winkel kijk staat het pakket er voor 0 ms punten. Maar als je et wilt kopen gaat die meteen weer weg :mad:. Zal wel beschikbaar komen op 21 december voor 560 punten. Vind trouwens die Veyron SS interceptor echt dik.
     
  13. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, 3 nieuwe gratis auto's + een gratis stats reset. Alles weer op level 1. :emo:
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Daar zou ik niet vrolijk van worden... Gelukkig loopt het hier na de update nog hetzelfde als daarvoor. Perfect:)
     
  15. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt bij het forum je spul doorsturen ze willen weten wie een reset heeft gekregen dankzij de patch. Je kunt het altijd proberen en kijken of ze je spul weer terug kunnen halen :thumbs:
     
  16. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, gedaan maar ik vrees het ergste. Zal vanavond maar weer opnieuw beginnen dan..
     
  17. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    mijn stats zijn nog aanwezig, maar kan nergen die nieuwe autos kiezen.
     
  18. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn stats zijn ook nog aanwezig,maar ik kan die auto´s nergens vinden.
     
  19. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Auto's zijn er wel maar je kunt ze alleen nog niet kopen. Jasper15 heeft gelijk de auto's en nieuwe race's worden op 21december pas vrijgegeven... ffen geduld nog dan maar :'-(
     
  20. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    als het goed is kun je nu een nieuwe update downloaden en zijn ze wel beschikbaar.
     

Deel Deze Pagina