Welk spel dat op een andere console/pc is wil jij graag op de XBOX hebben???? --------------------------------------------------------------------------------- Ikzelf zou graag SmashBrothers Melee en GTA3 op mijn XBOX kunnen spelen, Smashbrothers is gewoon dikke fun met vrienden en GTA3 kicks helemaal ass!!!!
Nee, want HALO zal niet op de PS2 en Gamecube uitkomen en ook Fable, KotOR en S.T.A.L.K.E.R. komen daar niet op uit dus....................
Fable komt niet uit voor de PC, en halo komt alleen uit voor de pc om mensen te lokken voor halo 2...
Ja, zo'n spel als Fable had ik al die tijd graaaag op de xbox gezien. en nog ff wachten en hij is er dus mijn wens komt al in vervulling! maar als ik iets zou moeten zeggen, zou ik een spel als Generals noemen. Alleen jammer dat er niet zulke spellen op de xbox komen/kunnen.
Gran Turismo 4 zou ik cker op de Xbox willen hebben.. ik zou al bijna alleen voor dit spel weer een ps2 kopen
ps2 heeft slechte games vind ik daarom heb ik een xbox en een cube hahahahahaha beetje overdreven maar ik vind ps2 niet mooi kwa grapichs en de spellen komen ook steeds vaker op de xbox of gamecube
Ik zou dolgraag een remake van Final Fantasy 7 op de Xbox zien, welke dan de volle kracht van de Xbox zou benutten, dat zou gewoon perfect zijn.
Dan heb ik goed nieuws voor je: hier kun je lezen dat GTA3 en Vice City naar de Xbox komen! Ikzelf ga voor Kingdom Hearts 2 en Final Fantasy X-2. Oja, en Animal Crossing!
Nah, ik vermaakte me ook wel met m'n ps2 hoor.. vond gt3, gta3 en mgs2 wel vette spellen en zo waren er nog wel meer.. maar toen ik een x bij een vriend op de xbox halo ging spelen was ik verkocht en d8 ik zo'n ding wil ik ook, dus zogezegd zo gedaan.. heb er geen spijt van gehad, maar ik begin gt3 toch wel een beetje te missen
Animal Crossing en zelda, zelda spreek voor zich en ik vind AC best wel een lache systeem hebben ookal vind ik het misschien wel niet zo leuk omdat er nauwlijks actie in voor komt.
Dat spel is gewoon zo goed..niet normaal gewoon. ik heb zoveel uren doorgebracht in dat pretpark bij de golden saucer als je begrijpt wat ik bedoel
GTA 3 Vice City, dat spel roeleert, maar zoiets zit eraan te komen, onder de naam van: TRUE CRIME. Afwachten dan maar
Allebei de GTA's op de ps2 zijn ook wel vetje ja Ben benieuwd of True Crime een beetje in de buurt komt..
Alle zelda's, maar dan moeten ze alle kracht van de Xbox benutten. Metroid Prime en MP2 en ook moeten ze alle kracht van de Xbox benutten. De rest van Nintendo's klassiekers (in wording) en ook moeten ze alle kracht van de Xbox benutten. DBZ Budokai maar dan met alle saga' en characters.